Morgen college van 12.45 tot 14.15quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef toma het volgende:
[..]
ik morgen van 8.45 tot 10.30 college, dan naar de stad met een potentieel slachtofferinnetje
Daarna naar een verjaardag.

Geen idee wat er aan de hand is en ook geen zin om er achter aan te gaan. Vind het wel prima zoquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan met je account dan? Ik had laatst ook dat ik niet meer kon inloggen. Ik had toen paar keer passmailer gebruikt en kwam er toen achter dat de e-mail die in mijn profiel was niet meer actief was.
Even mailtje naar forum@fok.nl en ze veranderen e-mail naar je huidige, en alles opgelost.

Draaien ze dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef toma het volgende:
EN JA AJAX HEEFT GESCOORD!
SUAREZ OOH OO!

Ik moet altijd aan Ajax denken bij dat nummer. Wat wordt er trouwens tegenwoordig gedraaid?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Foca het volgende:
[..]
Dat kan dan alleen in het seizoen 2007-2008 geweest zijn

Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Ajax denken bij dat nummer. Wat wordt er trouwens tegenwoordig gedraaid?

quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef toma het volgende:
@ robinhoo. Even een tip. Nooit email adressen voluit typen

echt waar joh.. dat is me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Foca het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meer

Waarom niet, ?quote:

die bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef toma het volgende:
@ robinhoo. Even een tip. Nooit email adressen voluit typen

Na-apers!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Foca het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen hebben we geen goaltune meer

Spambots zoeken over internet emailadressen.quote:

Valt wel meer mensen niet op. Ik weet ook niet of ik het door gehad zou hebben, maar op een bijeenkomst werd het ons medegedeeld door Meneer Slopquote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef toma het volgende:
[..]
echt waar joh.. dat is me niet eens opgevallen

Boh ik ken echt alles wat jij postquote:

Dat moet jij toch weten als ICT'r in opleidingquote:

Oke excuse.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spambots zoeken over internet emailadressen.
Vandaar dat de emailadressen ook in plaatjes worden gegenereerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |