Moet je maar afwachten, straks is ze vet lelijk of ietsquote:
quote:
Kreeg een dringende melding en ben vet lang bezig geweest het op te lossenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nicooooooooo
[..]heb ik deze week ook nog, volgende week weer aan de slag.
[..]
Heb nog niets van Paula gekregen
Zolang het maar vrouwlijk isquote:Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet je maar afwachten, straks is ze vet lelijk of iets
[..]
Heb ik wel, maar is nog niet streetlegalquote:Op donderdag 3 september 2009 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch zo'n afgeragde rees passat?
Nu wordt ie helemaal gekquote:
quote:
dus een triootje met nog een andere vrouw is een optie.quote:
Volgens mij moet je eerst maar is ontmaagd worden voor je gaat denken aan trio's hequote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
dus een triootje met nog een andere vrouw is een optie.![]()
![]()
![]()
ik ben heul geen maagdquote:Op donderdag 3 september 2009 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst maar is ontmaagd worden voor je gaat denken aan trio's he
Autorijden, op een ding na het mooiste wat er isquote:Op donderdag 3 september 2009 12:03 schreef Puala het volgende:binnenkort wil ik ook een autotje gaan aanschaffen
een vrouw rijden is inderdaad leuker.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Autorijden, op een ding na het mooiste wat er is
Moet je ff een paar pagina's terug kijken, voor ideeën enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 12:03 schreef Puala het volgende:
binnenkort wil ik ook een autotje gaan aanschaffen
Nee gek, gitaarspelenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een vrouw rijden is inderdaad leuker.![]()
Daar heb ik nog geen ervaring mee, dus kan ik niet over meepraten.quote:
Ik niet met het andere, dusquote:Op donderdag 3 september 2009 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen ervaring mee, dus kan ik niet over meepraten.
Ja dusquote:
Even pauzequote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Net een soort van adviesplan geschreven. Nu moet mn begeleider het nog even lezen voordat ik verder kan.. Dus nog meer mensen die niks te doen hebben?
Moiquote:Op donderdag 3 september 2009 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Net een soort van adviesplan geschreven. Nu moet mn begeleider het nog even lezen voordat ik verder kan.. Dus nog meer mensen die niks te doen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |