Ja.. ga maar lekker slapen.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
morgen stuur ik je wel een foto toe
best wel...quote:
ook goeiemorgenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:11 schreef Psychonikeo het volgende:
jezus.. spammers!
En wat een kut TT weer
dan doe je dat lekker.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Puala het volgende:
ik wil eigenlijk best weer terug mijn bed in
Ja man, ben tegen de twee uur onderweg geweest, in plaats van anderhalfquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
en wat een kutweer... Ik heb ze om minder een weeralarm af zien geven
dat bedoel ik. Had er desnoods een fietsalarm van gemaakt!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, ben tegen de twee uur onderweg geweest, in plaats van anderhalf
Sterkte! Wees blij dat je in de/een stad fietst... ik moest twee uur over het platteland ploeterenquote:
Mooi op tijdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
zie mijn zelfgemaakt fietsalarm hier boven
Ik ook!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Puala het volgende:ik wil eigenlijk best weer terug mijn bed in
quote:Op donderdag 3 september 2009 09:52 schreef L.no het volgende:
Goede morgen!
Ja, toen realiseerde ik het.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi
[..]
zie mijn zelfgemaakt fietsalarm hier boven
Ah. Arm kind.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sterkte! Wees blij dat je in de/een stad fietst... ik moest twee uur over het platteland ploeteren
Ik heb geen keuze. Veel familieleden hebben mij nodig deze week. bovendien is het maar 2 KM.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet niet gaan fietsen met dit weer, is slecht voor je
quote:
Stagequote:Op donderdag 3 september 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan doe je dat lekker.
En heb je een beetje spam op je dichtforum trouwens?
Nu kan zijn dag niet meer stukquote:Op donderdag 3 september 2009 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Luctor![]()
* Puala weet chick voor je
Paulaquote:
quote:* Puala weet chick voor je
Klinkt als vakantie...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
doei L
ik ga maar eens opstaan en ontbijten en douchen.
Zijn er al gegevens uitgewisseld aangezien je zo stil bent?quote:
Nee, tussen de chick die Paula heeft gevonden en Luctorquote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
tussen iedereen?
dat snap ik, maar de rest is ook stil namelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 11:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, tussen de chick die Paula heeft gevonden en Luctor
Maar jij hebt toch zo'n afgeragde rees passat?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, ben tegen de twee uur onderweg geweest, in plaats van anderhalf
nicoooooooooquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zijn er al gegevens uitgewisseld aangezien je zo stil bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |