Vet! Hoe ga je dat aansturen? WiFi? Blauwtand? IR? Anders?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het aansturen van bijvoorbeeld je gordijnen of je lampen dmv een computerMaar ik kan het zo uitgebreid maken als ik wil/tijd voor heb. Desnoods stuur ik op het laatst een koffiezetapparaat aan
Ziet er stoer uit. Foto van de binnenkant?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
http://i41.tinypic.com/1qnwub.jpg
Maar dan de kleur uit het tv-tje als ruis gedaan.
Daar zijn we nu research voor aan het doen. Sowieso d.m.v. powerline (dus gewoon via het stopcontact) Via RF kan ook maar dat heeft geen prioriteit.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vet! Hoe ga je dat aansturen? WiFi? Blauwtand? IR? Anders?
Heb ik niet. Geef je adres maar, dan pass ik er wel eentje heenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ziet er stoer uit. Foto van de binnenkant?
*Agenda nodig heeft...
De aansturing gaat dalijk via een pc/mediacentre. Alle apparatuur die je dan in het stopcontact stopt kun je dan via die pc aansturen.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Draadloos aansturen is wel bruut. Lekker met zo'n touchscreen afstandsbediening door huis lopen
Je zult toch een motortje/module nodig hebben om dat te laten doen, die zit dan weer in het stopcontactquote:Op donderdag 3 september 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
maar hoe stop ik mijn gordijnen in het stopcontact dan?
ja, geef meteen de goede oplossing. Dat is ook niet leukquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zult toch een motortje/module nodig hebben om dat te laten doen, die zit dan weer in het stopcontact
Laat me ook iets te doen hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, geef meteen de goede oplossing. Dat is ook niet leuk
Ook wel vet. Alleen dan moet je wel altijd je mediacentre aan hebben staan... en een tv/monitor.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De aansturing gaat dalijk via een pc/mediacentre. Alle apparatuur die je dan in het stopcontact stopt kun je dan via die pc aansturen.
Alleen gaat het hier niet om een normale mediacentrequote:Op donderdag 3 september 2009 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook wel vet. Alleen dan moet je wel altijd je mediacentre aan hebben staan... en een tv/monitor.
Meer info over de functionaliteiten is op de website te vinden. Moet alleen nog zien of ik het in 5 maanden aan de praat krijg. Het klinkt namelijk allemaal wel leuk maar na 4 dagen research blijkt het wel heel erg complex te zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 14:56 schreef The_Dean het volgende:
Ben benieuwd man, klinkt erg interressant!
Sorry schatquote:Op donderdag 3 september 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
en nu weer over iets anders praten. Ik krijg gewoon weer kriebels als het over daiily media gaat.
Niet zozeer vanwege het bedrijf, maar gewoon omdat het een schoolopdracht was
Waar gaat de reis naartoe?quote:
geenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:24 schreef AMDB het volgende:
Wat zijn eigenlijk de stageopdracht van anderen hier? Geen zin om oude Slowchats door te spitten![]()
Nog anderhalf uur te gaan en dan weer lekker op huis aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |