Jaquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker he, k was net bezig zelf 1 te maken.
Ah okee. Ik ben weer op de hoogte. Thanks.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon is een 34jarige videotheekmedewerker (even uit m'n hoofd) die graag andere users afzeikt, mij een aandachtshoer noemt en na nogal gehaat te zijn in KLB zijn oude account heeft verruild voor Sanne92 die al na een dag of 3 als kloon van Lamon ontmaskerd werd. (Denk ik)
whatever rings your bell, of zoietsquote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
WTF ONZ is deaud?
Ik word weer 's genoemd.
*stijve penis krijgt*
Ik wacht altijd op de verfilming.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie de optie "Ik ben maar gaan slapen" er niet bij staan.
[..]
Ah okee. Ik ben weer op de hoogte. Thanks.![]()
Voortaan ga ik in vakanties wel de SC's doorlezen want zelfs na een weekje weg mis ik al van alles.
Emmaquote:
In goed gezelschap.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
WTF ONZ is deaud?
Ik word weer 's genoemd.
*stijve penis krijgt*
Zou de verhaallijn een beetje goed zijn denk je?quote:
Valt altijd tegen.quote:
Lekker boeiend, als er maar lekkere wijven in meespelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou de verhaallijn een beetje goed zijn denk je?
Oh wacht, daarom zette ik die optie er ook in.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet durven toe te geven dat hun geduld al na één minuut opraakte en in plaats daarvan op de makkelijkste en meest voorspelbare optie stemmen! LAFAARDS!
Dat is zeker het belangrijkste!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als er maar lekkere wijven in meespelen.
Ik heb überhaupt niet gestommen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet durven toe te geven dat hun geduld al na één minuut opraakte en in plaats daarvan op de makkelijkste en meest voorspelbare optie stemmen! LAFAARDS!
Oke, leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
BWOH, ik heb het nog echt naar Lamon gestuurd ook. Een selectie dan!
Oké. En nu? Applaus?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ze had het goed, behalve dat ik mezelf ontmaskerd had, het 4 dagen was, en ik niet graag andere users afzeik...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie de optie "Ik ben maar gaan slapen" er niet bij staan.
[..]
Ah okee. Ik ben weer op de hoogte. Thanks.![]()
Voortaan ga ik in vakanties wel de SC's doorlezen want zelfs na een weekje weg mis ik al van alles.
Whehe dat je haar ook herkend.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
EmmaToch vond ik je Camilla UI beter.
Stuur ook naar ons dan!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke, leuk.
Verwacht je nu dat wij allemaal zeggen "OH STUUR OOK NAAR ONS DAN!!!!!" ?
Sorry, ik ben al klaar.quote:
en voldoende lesboseksquote:
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke, leuk.
Verwacht je nu dat wij allemaal zeggen "OH STUUR OOK NAAR ONS DAN!!!!!" ?
Yes pleasequote:
Je hebt jezelf helemaal niet ontmaskerdquote:Op woensdag 2 september 2009 22:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ze had het goed, behalve dat ik mezelf ontmaskerd had, het 4 dagen was, en ik niet graag andere users afzeik...
Oh, en Jordeeeh denkt dat ik geen vrienden heb of wil nog steeds internetdiscussies winnen.
Die was TE voor de hand liggend gersquote:
sorryquote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die was TE voor de hand liggend gers
Natuurlijk herken ik haar.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehe dat je haar ook herkend.
Het is je vergevenquote:
Me too, hoe vond jij het? Heb alleen het einde niet gezien, hoe liep het af?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Yes please
Ik kijk trouwens Grenzeloos verliefd!
Waar ben je nu?quote:
gelukkig maarquote:
kijk daar is vrouwtje negeer mij maarquote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Me too, hoe vond jij het? Heb alleen het einde niet gezien, hoe liep het af?
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
WTF ONZ is deaud?
Ik word weer 's genoemd.
*stijve penis krijgt*
Whehequote:
+5 respect.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk herken ik haar.![]()
Ik heb die pic (of in ieder geval van die shoot) zelfs een tijd als desktop gehad.
Hihihihi.quote:
quote:
quote:
Ze werd zwangerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Me too, hoe vond jij het? Heb alleen het einde niet gezien, hoe liep het af?
Die mis je ook echt ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar is Kali eigenlijk?
Ook al lang niet meer gesproken!
Wat?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze werd zwanger![]()
! Ik vond 't wel leuk. Interessant.
Het herkennen van mooie dames kun je aan mij overlaten hoor.quote:
Schillingerquote:
KOLERE!quote:
Nee ze gingen naar NL en ze was bezig een verblijfsvergunning voor hem te hosselen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat?En ze bleven in Egypte? Wat een naïef kind.
Ik vraag me echt af of dat lang stand gaat houden.
Eigen volk eerst!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ze gingen naar NL en ze was bezig een verblijfsvergunning voor hem te hosselen.
Alvarez is maar mwoah. Wat de rest betreft ben ik het wel met je eens.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Schillinger.
Adebesi
Supreme Allah
Alvarez.
Poep in je mond.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben ook grenzeloos verliefd. Zouden ze ook eens een film over moeten maken.
Die gozer die zit.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zit remlof in dit stripje
ik zie geen remlof aangezien hij geen armband draagt met een kruis eropquote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Er staat waar, geen waarom.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef gers het volgende:
[..]
ik zie geen remlof aangezien hij geen armband draagt met een kruis erop
Missen is een groot woord!quote:
Eens voorstellen binnenkort.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze editte haar post.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Er staat waar, geen waarom.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Missen is een groot woord!
Alleen jou had ik bijvoorbeeld nooit meer terug hoeven te zien, als ik Kali weer eens zie vind ik dat niet vervelend
Niet.quote:
Het is goed met je, als dat je gelukkiger maakt.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je hebt jezelf helemaal niet ontmaskerd
Iedereen had het door, toen ging je in dat FB door de kloonscanner en werd het bevestigdToen ging je nog huilen waarom ze het zeiden
Ahaa.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ze gingen naar NL en ze was bezig een verblijfsvergunning voor hem te hosselen.
Lol, ik ookquote:Op woensdag 2 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die gozer die zit.
/edit
Oh, je zei waaromIk las waar
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]You may stay for a little while.
Waarom een kloontopic wel niet goed voor is.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je hebt jezelf helemaal niet ontmaskerd
Iedereen had het door, toen ging je in dat FB door de kloonscanner en werd het bevestigdToen ging je nog huilen waarom ze het zeiden
Een konijn uitschelden voor haas, dieper kun je een konijn niet beledigen.quote:
Als die waarom bewust daar is neergezet is t een goede grapquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Waarom een kloontopic wel niet goed voor is.
Daar zou ik 't wel op kunnen!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, nu is m'n photobucket leeg, ik ga slapen.
En daarna liep je te jankenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het is goed met je, als dat je gelukkiger maakt.
Ze dachten dat ik een kloon moest zijn, echt niemand had me aan Lamon gekoppeld, en ik heb zelf NJ 4 keer uitgedaagd om mijn accountverandering bekend te maken.
En iedereen wist t al omdat:quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wij zitten nu op een mogen we elkaar of mogen we elkaar niet situatie hier.
Neem ik het forum te serieus, of zijn jullie zo professioneel als een zak uien?
Ik heb een uniek useraccount, waarom mag Snakey zomaar een vorig account openlijk bekend maken?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je met je topics al zwaar door de mand viel?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar zou ik 't wel op kunnen!
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MIJN UIquote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die is zeker mooiquote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik nooit 24mm in mijn oor zou douwen maar godverdomme wat is deze mooi, ik zou hem bijna kopen om te aanbidden elke dag.
Hé wait a minute, dat is een andere !quote:
In eerste oogopslag dacht ik aan de fleshlight.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik nooit 24mm in mijn oor zou douwen maar godverdomme wat is deze mooi, ik zou hem bijna kopen om te aanbidden elke dag.
Lol, wat een vergelijkingquote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In eerste oogopslag dacht ik aan de fleshlight.
It's like OMG I WANT IT SO BAD BUT I WILL NEVER USE IT.quote:
Krijgt oraal plots een geheel andere betekenis.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent gewoon vulgair.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb t nooit aangedurfd..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's like OMG I WANT IT SO BAD BUT I WILL NEVER USE IT.![]()
De kleinste is twaalf millimeter en ik wil maar tot acht. Bleh.
Dat ging om het feit dat ze eigenlijk accountveranderingen niet bekend horen te maken, een kloon is wat anders dan een verandering van account.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En daarna liep je te janken
[..]
En iedereen wist t al omdat:
[..]
Hoe ver kun je dat nu oprekken, zo'n gat in je oor?quote:
Hij is nu een echte ZIJ DUS HOUD JE GROTE MOND, JIJ!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Hem vond je ook leuk:
[ afbeelding ]
Het doet in het begin even pijn.. bij mij allen van normaal gaatje naar 1mm en daarna ging het veel makkelijker.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb t nooit aangedurfd..
Wel zou ik nog steeds een aantal piercings er bij willen
Je bent een kloon, want Lamon bestaat nog gewoon:quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat ging om het feit dat ze eigenlijk accountveranderingen niet bekend horen te maken, een kloon is wat anders dan een verandering van account.
Maar ik vond het echt niet erg hoor, je neemt me echt te serieus op verkeerde dingen.
Ik ben wel eens serieus, maar dit soort dingen doen me minder dan je denkt.
Ik zag dat.quote:
Af en toe? Noem eens voorbeelden van wanneer niet dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
IQM heeft volgens mij serieus af en toe echt een dikke egotrip
Ik zit er toch nog steeds aan te denken ooit es tepelpiercings te nemen hahaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het doet in het begin even pijn.. bij mij allen van normaal gaatje naar 1mm en daarna ging het veel makkelijker.![]()
Wat voor piercings?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe ver kun je dat nu oprekken, zo'n gat in je oor?
Maar DAT vind ik dan echt niet meer mooi..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even bigger probably.
Ja, ach, werkquote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zit er toch nog steeds aan te denken ooit es tepelpiercings te nemen haha
En miss toch nog een labret.. Maar dat is lastig tegenwoordig i.v.m werk..
Commercieel representatief, dat geblabla [ afbeelding ]
Momenteel heb ik alleen m'n tongpiercing
Wat een dudequote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even bigger probably.
Daar kan je mee hoelahoepenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar DAT vind ik dan echt niet meer mooi..
VEELSTE veel van t 'goeie' zeg maar
Nee, die heeft een niet bestaand email-adres, dus die is voorgoed vertrokken.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je bent een kloon, want Lamon bestaat nog gewoon:
Lamon
Wat vindt jij eigenlijk van mannelijke alto's?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die was TE voor de hand liggend gers
Sick!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even bigger probably.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sick!
Al lijkt het mij zelf wel opwindend om mijn penis door de oorlel van een lekkere chick te steken en haar zo een facial te geven. Ooraal, hehehe, snap je hem 'ooraal'.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Af en toe? Noem eens voorbeelden van wanneer niet dan?
Zoveel accounts hebben een niet bestaand adres. Zegt niks want een FA kan dat zo aanpassen op verzoek.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, die heeft een niet bestaand email-adres, dus die is voorgoed vertrokken.
koop dan een fucking oorbel in de vorm van een bloemquote:Op woensdag 2 september 2009 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt, maar ik zou nooit aan de bak kunnen als tattoo-artistquote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ach, werkIk wil mijn armpjes vol laten tatoeëren, dat mag ook niet.. in principe. Maar gut. Sterft maar met je verplichte werk-look, dan word ik wel tattoo artist.
Aww da's wel balen.. Dat vind ik dan vaak ook wel mooi ja!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef jordeeeh het volgende:
Ik had eerst een wenkbrauwpiercing, maar die ben k kwijtgeraakt op vakantie.
Wat heb je op je rug dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik zou nooit aan de bak kunnen als tattoo-artist
Ik heb geen vaste hand, dus dat word niks dan haha..
Echt een volledige sleeve bedoel je, of een halve
Ik moet zeggen dat ik sleeves maar in weinig gevallen echt mooi vind..
Een vriendin van me heeft dan WEL een hele mooie vind ik!
Tattootjes wil ik er ook nog bij.. Heb er 1 op m'n rug die ik OOK nog wil uitbreiden
(Bovenrug, niet onderrug, da vin'k nie zo mooi)
[..]
Aww da's wel balen.. Dat vind ik dan vaak ook wel mooi ja!
Mannelijke alto's heb ik dan weer niet zo heel veel mee..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat vindt jij eigenlijk van mannelijke alto's?
Die met piercings door hun lippen, zwart haar met geverfde stukken, luisteren naar screamo en nagellak dragen.
Ik zag er net 1 bij 'Jouw vrouw, mijn vrouw' en ik heb echt zitten walgen. Vooral toen zijn moeder de zoon van dat andere gezin ook helemaal zo wou gaan opmaken compleet met fake piercing
Linkje gevonden:
http://jezebel.com/370288(...)ary-kay-letourneau+y
Mja k zou m na dit jaar sowieso uit moeten doen dan, representatief zijn enzoquote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aww da's wel balen.. Dat vind ik dan vaak ook wel mooi ja!
Natuurlijk, met iemand anders willen is altijd interessant. Het feit dat iedereen wel eens met dit soort gedachtes kampt heeft er juist voor gezorgd dat er nu allemaal programma's als puberruil en jouw vrouw, mijn vrouw op tv zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb een interessant vraagstuk voor deze SCnamelijk het volgende:
Zijn jullie het nooit zat om jezelf te zijn? Worden jullie wel eens 's morgens wakker met de gedachte van godverdomme ik zit nog steeds in dit lichaam? Vinden jullie het geen nare gedachte dat je nog 60 jaar als jezelf door het leven moet gaan?
Ik bedoel dit niet suicidaal ofzo, ik ben hartstikke blij met mijn leven en hoe ik eruit zie.. Maar soms zou ik willen dat je voor een dagje met iemand kon wisselendingen anders zien, anders beleven, een ander karakter hebben...
Ik ken t wel..quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Zijn jullie het nooit zat om jezelf te zijn? Worden jullie wel eens 's morgens wakker met de gedachte van godverdomme ik zit nog steeds in dit lichaam? Vinden jullie het geen nare gedachte dat je nog 60 jaar als jezelf door het leven moet gaan?
Ik bedoel dit niet suicidaal ofzo, ik ben hartstikke blij met mijn leven en hoe ik eruit zie.. Maar soms zou ik willen dat je voor een dagje met iemand kon wisselendingen anders zien, anders beleven, een ander karakter hebben...
Niet echt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Haha ja true, het ontstaan van reality tvquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk, met iemand anders willen is altijd interessant. Het feit dat iedereen wel eens met dit soort gedachtes kampt heeft er juist voor gezorgd dat er nu allemaal programma's als puberruil en jouw vrouw, mijn vrouw op tv zijn.
Ook gezelligquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet echt.
En ik weet gewoon dat ik geen 60 ga worden.
Nee?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ooraal, hehehe, snap je hem 'ooraal'.
Jij ook alquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet echt.
Wat ik dan wèl weer zou willen is in een hele andere omgeving leven ineens, waar je niemand kent verder. Zijn zoals je wilt, en niet zoals mensen jou vanaf begin af aan hebben gezien/gevormd.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar ik zou zelf ook best wel eens met een andere persoon willen ruilen. Ik denk dat je er echt heel veel van zou leren.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja true, het ontstaan van reality tv!
Zelfde probleem?quote:
Oh ja hoor, ik zou bijvoorbeeld graag een dag het andere geslacht willen zijn, kijken hoe zij dingen ervaren. Sowieso hoe een ander dingen ziet, voelt etc. Denk ik weleens over na.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Oorbellen zijn overrated.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
koop dan een fucking oorbel in de vorm van een bloem![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mannelijke alto's heb ik dan weer niet zo heel veel mee..
Bij mannen vind ik eerlijk gezegd toch de gothic look wel mooi..
Als t maar wel een BEETJE subtiel blijft..
K zal wel es ff proberen te googlen zo
Ja, gewoon zoals iedereen zich zelf ziet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat ik dan wèl weer zou willen is in een hele andere omgeving leven ineens, waar je niemand kent verder. Zijn zoals je wilt, en niet zoals mensen jou vanaf begin af aan hebben gezien/gevormd.
Ja mij dus ookquote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik zou bijvoorbeeld graag een dag het andere geslacht willen zijn, kijken hoe zij dingen ervaren. Sowieso hoe een ander dingen ziet, voelt etc. Denk ik weleens over na.
Het lijkt me fascinerend te ervaren hoe dezelfde werkelijkheid door mensen anders wordt beleefd.
Tunnels niet danquote:
"Kijken hoe zij dingen ervaren", zulke dingen vind ik altijd zo cliché.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik zou bijvoorbeeld graag een dag het andere geslacht willen zijn, kijken hoe zij dingen ervaren. Sowieso hoe een ander dingen ziet, voelt etc. Denk ik weleens over na.
Het lijkt me fascinerend te ervaren hoe dezelfde werkelijkheid door mensen anders wordt beleefd.
Pas na 1 uur hequote:
Nee, niemand die je een tunnel aanraad.quote:
Nee nee nee..quote:
Mja daar moet ik ook nog aan beginnen maar vind het ook niet echt iets voor mij. Ik denk zelf dat ik voor mijn 30e dood ga.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zelfde probleem?
Ik zag mezelf trouwens ook geen rijbewijs halen en autorijden enzo, maar dat is ook gebeurd. Dus t zegt niet zoveel.
Hij is echt een baasquote:
Mja, ik denk dat wanneer ik nu zou verhuizen naar de andere kant van het land ik heel anders zou zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals iedereen zich zelf ziet.
Nee komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
IQM & Hoogstaande, hebben jullie ooit Skins gezien?
Tijd voor een nekschot!!quote:
Nja, maar ik zou als ik een meisje was toch eerder oorbellen nemen dan een tunnel.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niemand die je een tunnel aanraad.
He wat een positieve gedachtenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mja daar moet ik ook nog aan beginnen maar vind het ook niet echt iets voor mij. Ik denk zelf dat ik voor mijn 30e dood ga.
Samequote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mja daar moet ik ook nog aan beginnen maar vind het ook niet echt iets voor mij. Ik denk zelf dat ik voor mijn 30e dood ga.
Ja volgens mij heeft iedereen dat wel denk ikquote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, dat is waar, maar ik denk wel dat mannen over het algemeen over bepaalde zaken anders denken/voelen dan vrouwen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"Kijken hoe zij dingen ervaren", zulke dingen vind ik altijd zo cliché.
Ieder mens denkt er anders over, het is echt niet dat elke man hetzelfde over alles denkt..
Eigenlijk niet. Er is toch niet echt iemand die bij mij in de buurt komt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
En als men je daar niet kent hebben ze meer zo van 'wtf is dat voor een idioot, die hoef ik echt niet te kennenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat wanneer ik nu zou verhuizen naar de andere kant van het land ik heel anders zou zijn.
Vooral met uitgaan enzo, als ik nu gewoon helemaal los ga krijg k altijd achteraf te horen "Wat was jij aan t doen dan", of vragen ze of k dronken was ofzo
Dan kan je gewoon doen en laten wat je wilt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft iedereen dat wel denk ik
Behalve als je echt supernarcistisch bent, haha
Volgens mij is je denken voor een deel ook van hormonen afhankelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik denk wel dat mannen over het algemeen over bepaalde zaken anders denken/voelen dan vrouwen.
Ik weet echt niet waarom, maar dat gevoel heb ik. Ik heb daarom ook al een aantal liedjes uitgezocht die ik op mijn begrafenis wil.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skins_(tv_series)quote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, kom ik net van mn opa af (die er trouwens erg mooi bij lag), denk ik thuis even wat luchtigers te gaan kijken dus zet ik Najbi Amhali op met Zorg dat je er bij bent, heeft ie het het eerste kwartier alleen maar over de dood
[..]
Nee komt me niet bekend voor
quote:After the end of Series 2, the creators of the show announced that there would be an entirely new cast for Series 3 except for Effy Stonem (Kaya Scodelario) and Pandora Moon (Lisa Backwell).[4] They further announced that this would happen again every two series.
Zoals?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar ik denk wel dat mannen over het algemeen over bepaalde zaken anders denken/voelen dan vrouwen.
Haha, nee k bedoel t niet op die manierquote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En als men je daar niet kent hebben ze meer zo van 'wtf is dat voor een idioot, die hoef ik echt niet te kennen' en dan ga je eenzaam dood.
Well, I like it. A lot.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nja, maar ik zou als ik een meisje was toch eerder oorbellen nemen dan een tunnel.
Beter zelfs, ik zou nooit een tunnel nemen
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waarom, maar dat gevoel heb ik. Ik heb daarom ook al een aantal liedjes uitgezocht die ik op mijn begrafenis wil.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nee nee..
Die haarstijl..![]()
Nee ik wil sowieso gewoon mooi lang haar zien op mannelijke gothic-hoofdjes
Dansen in de zin van bewegen of echt dansen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha, nee k bedoel t niet op die manier
Vriendengroep van ons is zeg maar niemand die danst tijdens het uitgaan, op mij na![]()
Als k dan sta te dansen met een andere bekende zit niemand me ook raar aan te kijken ofzo, alleen degene die k ken zeg maar
"Emotionele" aangelegenheden denk ik.quote:
En vaak kunnen ze daar zelf verder weinig aandoenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:39 schreef Maisnon het volgende:
En je hebt natuurlijk ook mensen die niet zichzelf zijnook al zitten ze in hun eigen lichaam
Whehe inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef Otis. het volgende:
Ik zie mezelf al chillen als oude man hoor. Lijkt me wel leuk. Mits daarvoor een leuk leven gehad te hebben om op terug te kijken.
Als ze geen Beatles draaien op mijn begrafenis sta ik op uit de dood en sleur ik ze mee!!1quote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, ik heb bij zoveel nummers dat k denk "Oh, dit is wel een mooi nummer. Zou k best op m'n begrafenis willen laten draaien". Maar k vergeet t toch weer
Ik heb 't allemaal al eens opgeschrevenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, ik heb bij zoveel nummers dat k denk "Oh, dit is wel een mooi nummer. Zou k best op m'n begrafenis willen laten draaien". Maar k vergeet t toch weer
Je kunt niet van geslacht wisselen in het echt, maar jij hebt nu juist de mazzel dat je net in een stad aan iets nieuws begint, je kunt je nu als je dat wil best even voordoen als iemand die je niet bent, ze kennen je nu toch nog niet goed genoeg.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mij dus ookje zit gevangen in je eigen persoonlijkheid, en ik heb veel inlevingsvermogen dus ik kan me van veel dingen wel een voorstelling maken maar het is niet écht..
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dansen in de zin van bewegen of echt dansen?
Ze pesten jequote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom gaat het hier ook al over de dood
Weltrusten schatteboutje.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe inderdaadals euh, oude vrouw dan he voor mij.
En nu ga ik slapen![]()
!
Ehm, gewoon.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dansen in de zin van bewegen of echt dansen?
Ja maar ik wil wel mensen leren kennen die weten wie ik benquote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je kunt niet van geslacht wisselen in het echt, maar jij hebt nu juist de mazzel dat je net in een stad aan iets nieuws begint, je kunt je nu als je dat wil best even voordoen als iemand die je niet bent, ze kennen je nu toch nog niet goed genoeg.
Je kan een eigen personage kunnen maken op de Uni nu, gewoon om ff uit te proberen.
Omdat.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Daar zul je gelukkig van worden ja, je voordoen als iemand anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je kunt niet van geslacht wisselen in het echt, maar jij hebt nu juist de mazzel dat je net in een stad aan iets nieuws begint, je kunt je nu als je dat wil best even voordoen als iemand die je niet bent, ze kennen je nu toch nog niet goed genoeg.
Je kan een eigen personage kunnen maken op de Uni nu, gewoon om ff uit te proberen.
Lamon kan t wetenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zul je gelukkig van worden ja, je voordoen als iemand anders.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ok dit heeft wel iets,quote:
Nee duidelijk.quote:
Tenzij je een snelle baardgroei hebt.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Dit duurt echt nog langer dan een baard tot aan je enkels laten groeien
Uhuhquote:Op woensdag 2 september 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En vaak kunnen ze daar zelf verder weinig aandoen
Of enkels op je kinquote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tenzij je een snelle baardgroei hebt.
Wat noem jij echt dansen en wat noem jij bewegen?quote:
Youtube filmpjes FTW!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil 'Old en wise' op mijn begrafenis, daarmee geef ik ook aan dit te worden.
Wat versta jij onder dansen?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat noem jij echt dansen en wat noem jij bewegen?
quote:
M'n kekke moves showen.quote:
En een workshop Zumba.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Otis. het volgende:
Ik wil dat er gelinedanced wordt op mijn begrafenis.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Otis. het volgende:
Ik wil dat er gelinedanced wordt op mijn begrafenis.
Alleen om uit te proberen, ze kan daarna toch altijd nog gewoon haarzelf worden? Life is 1 big experiment ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar zul je gelukkig van worden ja, je voordoen als iemand anders.
Oh, ik wel namelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
M'n kekke moves showen.
T is zeg maar niet dat ik de wals sta te doen op de dansvloer
Film t eens.quote:
SPOILER: Niet lezen PK!!!1!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even douchen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Oei, dan moeten wij gersje maar eens gauw gaan waarschuwen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh
En over dat jezelf voordoen als iemand anders in een nieuwe stadals je daar de komende 5 6 jaar door brengt lijkt het me geen slim plan haha
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Film t eens.Dat is wel mijn vaste partner!!!!1 Maar nee ik ga slapen en hou er eens over op.SPOILER: Niet lezen PK!!!1!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even douchenOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ja, gers gaat bij een toneelvereniging.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Maisnon het volgende:
gers gaat toch bij zo'n toneelvereniging?
Luister dan naar m'n waarschuwingen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is wel mijn vaste partner!!!!1 Maar nee ik ga slapen en hou er eens over op.
Wat?!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:58 schreef Maisnon het volgende:
gers gaat toch bij zo'n toneelvereniging?
School is stomquote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
De dag nog een beetje doorgekomen WD?
Tof idee, serieus!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Maisnon het volgende:
ZUU moet snel open dan gaan we helemaal los he Ludo
Dus dat!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik zelf denk liever nog maar niet aan m'n begrafenisik hoop eerst nog een keer goed te kunnen leven
Kanker toch eens op met die kankerplaatjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
Doe nu een toernooi van 6.25 ipv 2.20 om geld terug te verdienen
[ afbeelding ]
Welkequote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Luister dan naar m'n waarschuwingen.
Stuur mij is even 500 dollar.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
Doe nu een toernooi van 6.25 ipv 2.20 om geld terug te verdienen
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kanker toch eens op met die kankerplaatjes.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, gers gaat bij een toneelvereniging.
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik zelf denk liever nog maar niet aan m'n begrafenisik hoop eerst nog een keer goed te kunnen leven
Lambal, hoeveel geld heb je nou totaal?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
Deze moet je zien:
[ afbeelding ]
WINSTKANS: 95%
[ afbeelding ]
Winstkans: 0%
ouch
Sterf.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
Deze moet je zien:
[ afbeelding ]
WINSTKANS: 95%
[ afbeelding ]
Winstkans: 0%
ouch
13 $ waarvan 6,50$ in playquote:Op donderdag 3 september 2009 00:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lambal, hoeveel geld heb je nou totaal?
Er staat 930 in dat ene plaatje.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
13 $ waarvan 6,50$ in play
Begon met 10$ vandaag
Toernooi om 6.25 per persoon.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat 930 in dat ene plaatje.
Noorsbloed?quote:
Hier doet Gmail t welquote:Op donderdag 3 september 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
Gister geen last van de Gmail downtime maar nu is ie weer down
Wait, wut?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Japsnars het volgende:
IQM heeft volgens mij serieus af en toe echt een dikke egotrip
Nope. Wat is het?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
IQM & Hoogstaande, hebben jullie ooit Skins gezien?
Nope.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef Breathtaking het volgende:
quote:
Nee.quote:
Jaaaaquote:
Ja idd..quote:
Hebben hebben hebbenquote:
Neuh.quote:
It's mine. And I also made the goddamn picture.quote:
Oh, ik zag het ook toen ik op een reactie typen deed.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Er stond toch:
SPOILER: Niet lezen PK!!!1!!
Icm met een I'm the one ondertitel, vraag ik me wel eens af wie hier nou het minst bescheiden is.quote:
Hij heeft een strop rond zijn nek?quote:
Dat is zijn cape touwtje.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft een strop rond zijn nek?
Je kan beter een batman popje kopenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/index/
Zal ik m kopen?
Hihi.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh, ik zag het ook toen ik op een reactie typen deed.
Waar koop je die dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan beter een batman popje kopen
Aardige deal.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007/NS2007Detail&cid=1222254306430&pagename=NS2007/Wrapper#diploma-op-zak-id
Best lief. [ afbeelding ]
Vooruit dan maar, even.quote:
Want dat doen ze natuurlijk niet om er zelf beter op te worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:28 schreef IQM het volgende:
http://www.ns.nl/cs/Satellite?c=Menu_C&childpagename=NS2007/NS2007Detail&cid=1222254306430&pagename=NS2007/Wrapper#diploma-op-zak-id
Best lief. [ afbeelding ]
Trampquote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's mine. And I also made the goddamn picture.
Tuurlijk. Ze willen dat je blijft reizen met NS. Maar dan is dit wel een aardige 'tegemoetkoming'. Goed lokkertje.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Want dat doen ze natuurlijk niet om er zelf beter op te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |