Jaquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker he, k was net bezig zelf 1 te maken.
Ah okee. Ik ben weer op de hoogte. Thanks.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lamon is een 34jarige videotheekmedewerker (even uit m'n hoofd) die graag andere users afzeikt, mij een aandachtshoer noemt en na nogal gehaat te zijn in KLB zijn oude account heeft verruild voor Sanne92 die al na een dag of 3 als kloon van Lamon ontmaskerd werd. (Denk ik)
whatever rings your bell, of zoietsquote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
WTF ONZ is deaud?
Ik word weer 's genoemd.
*stijve penis krijgt*
Ik wacht altijd op de verfilming.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie de optie "Ik ben maar gaan slapen" er niet bij staan.
[..]
Ah okee. Ik ben weer op de hoogte. Thanks.![]()
Voortaan ga ik in vakanties wel de SC's doorlezen want zelfs na een weekje weg mis ik al van alles.
Emmaquote:
In goed gezelschap.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef IQM het volgende:
WTF ONZ is deaud?
Ik word weer 's genoemd.
*stijve penis krijgt*
Zou de verhaallijn een beetje goed zijn denk je?quote:
Valt altijd tegen.quote:
Lekker boeiend, als er maar lekkere wijven in meespelen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou de verhaallijn een beetje goed zijn denk je?
Oh wacht, daarom zette ik die optie er ook in.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef IQM het volgende:
Mensen die niet durven toe te geven dat hun geduld al na één minuut opraakte en in plaats daarvan op de makkelijkste en meest voorspelbare optie stemmen! LAFAARDS!
Dat is zeker het belangrijkste!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker boeiend, als er maar lekkere wijven in meespelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |