SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor je totaal originele reactiequote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef mstx het volgende:
Stel je niet aan en ga eens wat nuttigs doen voor de maatschappij, pauper.
Eensch. Werken word je namelijk moe van, stel je voor!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef TI_2008 het volgende:
Over 20 jaar ben je net als die gast die bij Kees Kankerkacel thuis woonde...
Uitkeringen zouden afgeschaft moeten wordenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef Siniti het volgende:
Terechte klacht.
Bonusklacht: Uitkeringen zijn te laag.
Ja hallo dan zou ik nog meer moeten doen ben je gek ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Uitkeringen zouden afgeschaft moeten worden
Jullie denken zeker iedere dag ' hoi werken!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef TI_2008 het volgende:
Voor figuren als jij draag ik dus een berg belastinggeld af?!
Ik kan aan je OP al zien dat je altijd zo'n kansloze rukker blijft.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Waaghals het volgende:
keb ook meer talent voor ontspanning dan inspanning
Zoiets heet ' zomervakantie' en die had ik nog niet gehad dit jaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Nero22 het volgende:
Daagjes vrij nemen om iets te doen wat je ook makkelijk nį de colleges kan doen. Nee, jij komt er wel zo. Als je zo doorgaat kun je 40 jaar lang borden wassen.
Dat dan ook weer niet, maar 'erg' is het niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken zeker iedere dag ' hoi werken!Of hebben jullie zo' n leuke creatieve topbaan waarin je werk je hobby is?
Ik wel ja, en verdien er nog aardig mee ook. Zou je ook eens moeten proberenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken zeker iedere dag ' hoi werken!Of hebben jullie zo' n leuke creatieve topbaan waarin je werk je hobby is?
Ach ooit als ik mijn bul heb wordt het ook vast wel beter.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet, maar 'erg' is het niet.
Beroep financiėle administratiequote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik wel ja, en verdien er nog aardig mee ook. Zou je ook eens moeten proberen
Ja. Maar ik ga volgend jaar een flexe master doenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef mafkees01 het volgende:
Dacht dat jij je verveelde op de uni wat je in R&P zei...?
Ja dat heb ik ja!! ben je nu jaloers?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je pik een keer wassen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als ik naar mij lul kijk klopt het.
Dat zou je nog verbazenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beroep financiėle administratie
Nou, dat moet me toch leuk zijn. Ik ben jaloers op je. Je moet ook over een ontzettend groot creatief vermogen beschikken voor zo'n baan.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zou je nog verbazen![]()
Je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Immers moet ik nog altijd werken voor mn (bergje) geld, en mag jij aan de soos uitleggen waarom je nog altijd geen baan hebt
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik dacht ' laat ik een paar daagjes vrij van de studie nemen...
[..]
Que...?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zoiets heet ' zomervakantie' en die had ik nog niet gehad dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
leuke illusie.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Conflict het volgende:
je moet bij de TNT gaan solliciteren, die nemen iedereen aan. Lekker in de buitenlucht en het maakt geen kut uit of die brieven nat worden, je hoeft ze toch niet zelf te lezen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef TI_2008 het volgende:
Voor figuren als jij draag ik dus een berg belastinggeld af?!
Ik kan aan je OP al zien dat je altijd zo'n kansloze rukker blijft.
Over 20 jaar ben je net als die gast die bij Kees Kankerkacel thuis woonde...
Ik vraag het je doe er iets aan zodat de maatschappij er voordeel bij heeft!!
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ja. Op mijn werk kan ik evenveel doen als thuis. Helemaal niks! En als ik s'nachts werk dan word ik betaald terwijl ik game of films kijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet tot in een prius auto en elk uurs slaaf zijn naar mijn baas in een krot kantoor....quote:Op donderdag 3 september 2009 06:27 schreef Winner_Taco het volgende:
Al die zogenaamde modelburgers met bijbehorend papegaaien-gedrag meteen weerWat een ontzettend kortzichtige kutmaatschappij leven we hier !
Dat soort zaken moet je idd proberen te vermijden jaquote:Op donderdag 3 september 2009 06:41 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet tot in een prius auto en elk uurs slaaf zijn naar mijn baas in een krot kantoor....
Ben daar nog erg blij mee..
uhquote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat soort totaal onrealistisch moralistisch gezwam iddquote:
Bullshit. Uitkeringen zijn een rechts idee en derhalve goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Belasting heeft eigenlijk wat weg van mafiapraktijken; afpersing.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:39 schreef Tacobell het volgende:
TS heeft wel een punt maar dat soort ideeėn kun je beter voor je houden anders wordt je geflamed door belastingbetalers.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef mirved het volgende:
Mensen die het over de "maatschappij" hebben. Wat een onzin. Net alsof de maatschappij het wat interesseert dat jij je leven zit te verdoen in een of ander hok met dezelfde domme handelingen dag in dag uit.
Zolang je niet zit te teren van andermans geld (uitkering) vind ik het prima als je geen fuck uitvoert. Het is toch je eigen leven zolang je maar plezier hebt. Je leeft maar 1x en dan ga je niet 40 van je beste jaren verspillen aan zulke onzin...
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Waaghals het volgende:
keb ook meer talent voor ontspanning dan inspanning
Te gek! Had hetzelfde baantje 2 weekjes geleden helaas duurde dat maar een weekquote:Op donderdag 3 september 2009 01:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ja. Op mijn werk kan ik evenveel doen als thuis. Helemaal niks! En als ik s'nachts werk dan word ik betaald terwijl ik game of films kijk.
Beetje creatief boekhouden kan behoorlijk lucratief zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beroep financiėle administratie
Nou, dat moet me toch leuk zijn. Ik ben jaloers op je. Je moet ook over een ontzettend groot creatief vermogen beschikken voor zo'n baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |