Een baan.quote:
Geen idee, in de vacaturetekst stond iets van "werkzaamheden" en de bedrijfsnaam is iets met BV, dus als ik hem zie zal ik hem vast wel herkennen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef Keiichi het volgende:
Voor wat voor functie bij wat voor bedrijf?
Jaaa, maar of het een achtbaan of een racebaan is weet je niet he!quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
o jee, dat zijn de ergste sollicitatiegesprekken..
Wegens concurrentiebeding mag ik dat niet nog een keer wordenquote:
Ik was het land uit gevlucht met zo'n motivatiegesprek...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Vies kutmietje! Aangenomen worden zul je, vuil stuk vreten. Anders slaap je buiten en vogeldans je voorlopig niet meer omdat ik je poten breek met een breekijzer!![]()
Mijn bekende motivatie-preek doet het altijd erg goed. Ik vraag me af hoe dat kan.
Het is een vrouw. Suggesties om iets anders te doen dan een klap op haar bakkes te verkopen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Neroje het volgende:
Als je die gast bij binnenkomst gewoon op z'n bek slaat in plaats van een hand geeft, weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
Je zou haar kunnen geven...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Suggesties om iets anders te doen dan een klap op haar bakkes te verkopen?
Dat gaat niet werken, want dat is namelijk ook zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef leetzors het volgende:
Opscheppen en zeggen dat je met alle programma's overweg kan, heb je snel werk maar dan is het van korte duur.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
"Waarom zouden wij u aannemen?"
TS:
" Waarom niet?"
Ts is een ict-er. Dus zal wel bij bij een IT- iets gaan werken.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ahhh, TS'er is dus een werkloze linkse lamlul. Dat je maar maar mag worden aangenomen als strontschepper.
Nog ergerquote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
Ts is een ict-er. Dus zal wel bij bij een IT- iets gaan werken.
TS is nerd?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
kl00n failquote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef postmortum het volgende:
toevallig ik heb morgen ook een sollicitatiegesprek![]()
kutkloon dat je bent
Okee.quote:
Liever niet. Ik wil niet het risico lopen jou als collega tegen te komenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ahhh, TS'er is dus een werkloze linkse lamlul. Dat je maar maar mag worden aangenomen als strontschepper.
Of niet natuurlijk, omdat ik ook al meerdere malen heb aangegeven de ICT kotsbeu te zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef wise het volgende:
[..]
Amper. In tegenstelling tot de meeste ICT-ers heb ik wel communicatieve skils. Kijk maar in mijn topicsquote:
Duidelijk, al geweest?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee.
[..]
Liever niet. Ik wil niet het risico lopen jou als collega tegen te komen![]()
Verder: linkswerkloos
lutsaers
![]()
[..]
Of niet natuurlijk, omdat ik ook al meerdere malen heb aangegeven de ICT kotsbeu te zijn.
[..]
Amper. In tegenstelling tot de meeste ICT-ers heb ik wel communicatieve skils. Kijk maar in mijn topics
Jaquote:
Konden ze die volgende ronde niet gelijk houden?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jahet is net als bij het beste idee van Nederland, ik ben door naar de volgende ronde
Als enige kandidaat
![]()
Nee. Eerst iets met referenties nachecken enzoquote:Op donderdag 3 september 2009 14:09 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Konden ze die volgende ronde niet gelijk houden?
quote:
Kanker eens op met je kutpoll de hele tijdquote:Op donderdag 3 september 2009 14:22 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser.
Net als de meeste ICT-ers heb jij typische ICT-communicatieve skills bedoel je. Betweterig en afzeikerig tot op het bot.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Amper. In tegenstelling tot de meeste ICT-ers heb ik wel communicatieve skils. Kijk maar in mijn topics
Zoals iedere FOK!erquote:Op donderdag 3 september 2009 14:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net als de meeste ICT-ers heb jij typische ICT-communicatieve skills bedoel je. Betweterig en afzeikerig tot op het bot.
Kut, nu heb ik topuser gestemd omdat ik dat dat het een instinker wasquote:Op donderdag 3 september 2009 14:22 schreef Susteren het volgende:
Poll: Susteren is:Een kutuser Een topuser.
Je bent gedoemdquote:Op donderdag 3 september 2009 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Eerst iets met referenties nachecken enzoIk heb Yvonne en Danny als referentie opgegeven.
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik topuser gestemd omdat ik dat dat het een instinker was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |