Een baan.quote:
Geen idee, in de vacaturetekst stond iets van "werkzaamheden" en de bedrijfsnaam is iets met BV, dus als ik hem zie zal ik hem vast wel herkennen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:31 schreef Keiichi het volgende:
Voor wat voor functie bij wat voor bedrijf?
Jaaa, maar of het een achtbaan of een racebaan is weet je niet he!quote:
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 2 september 2009 21:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
o jee, dat zijn de ergste sollicitatiegesprekken..
Wegens concurrentiebeding mag ik dat niet nog een keer wordenquote:
Ik was het land uit gevlucht met zo'n motivatiegesprek...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Vies kutmietje! Aangenomen worden zul je, vuil stuk vreten. Anders slaap je buiten en vogeldans je voorlopig niet meer omdat ik je poten breek met een breekijzer!![]()
Mijn bekende motivatie-preek doet het altijd erg goed. Ik vraag me af hoe dat kan.
Het is een vrouw. Suggesties om iets anders te doen dan een klap op haar bakkes te verkopen?quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef Neroje het volgende:
Als je die gast bij binnenkomst gewoon op z'n bek slaat in plaats van een hand geeft, weet je in ieder geval waar je aan toe bent...
Je zou haar kunnen geven...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Suggesties om iets anders te doen dan een klap op haar bakkes te verkopen?
Dat gaat niet werken, want dat is namelijk ook zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef leetzors het volgende:
Opscheppen en zeggen dat je met alle programma's overweg kan, heb je snel werk maar dan is het van korte duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |