Bek houden vrouw. In de volksmond bedoelen we met aanranden iets anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
Hoezo het is toch ook aanranding? Bedoel het was niet gewenst, dan is het gewoon vervelend ookal houdt ze er niets aan over.
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef TiffanyT het volgende:
Medeklacht: Mensen die fucking aanstellerig doen en om aandacht vragen.
Op het station met vriendinnen geloof ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef 9611Niels het volgende:
Maar in wat voor context gebeurde het? Bij het uitgaan, op straat, in de tram..?
Ja eh duh! Natuurlijk is het raar, ongepast, brutaal, ongemanierd, vies en belachelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef Penisbaard het volgende:
Het is opzich ook wel raar om zomaar in de kont van een wildvreemde te knijpen
Je bent 12, dat is dan normaalquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef ixlovexthis het volgende:
het gebeurd me vaak genoeg!
vooral tijdens het uit gegaan
14quote:Op woensdag 2 september 2009 21:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je bent 12, dat is dan normaal
Ik zou wel eens willen weten wie de eerste dierenbeul was die met een tang op een varken sloegquote:Op woensdag 2 september 2009 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja, ik heb ook een hekel aan zwarte piet. Maar om nou te zeggen dat ik een zwarte piet op mijn kont heb gekregen...
Of slaat deze vergelijking eigenlijk helemaal nergens op?
Pics?quote:
Ja dit is aangerand en inderdaad miljoenen vrouwen worden elke week aangerand.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef TiffanyT het volgende:
[..]
Ja eh duh! Natuurlijk is het raar, ongepast, brutaal, ongemanierd, vies en belachelijk.
Maar het gaat over het feit dat ze zegt dat ze aangerand is. Is dit aangerand? Dan worden miljoenen vrouwen elke week aangerand.
Stel je niet aan. EEEEEH IEMAND RAAKT ME AAN.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dit is aangerand en inderdaad miljoenen vrouwen worden elke week aangerand.
Ik vind het idee dat iemand aan mijn kont zit anders ook niet zo prettig hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Stel je niet aan. EEEEEH IEMAND RAAKT ME AAN.
Hé achterlijk drijflijk: stam+t!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef ixlovexthis het volgende:
het gebeurd me vaak genoeg!
vooral tijdens het uit gegaan
Voel je je dan aangerand? want dat is wel wat diegene hier zit te verkondigen.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het idee dat iemand aan mijn kont zit anders ook niet zo prettig hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hé achterlijk drijflijk: stam+t!
Materiaal voor de basisschool...
Ha! Zo heb ik eens in de borsten van een vriends moeder gegrepen toen ik de deur achter me dicht wilde doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef sjaak_trekbek het volgende:
ik heb toevallig vd week ook een vrouw der bips aangeraakt
helaas was ze best oud! ze keek wel even om maar liep daarna gewoon verder.
was trouwens bij het uitstappen van de trein, ik viel bijna en maakte zo een vage beweging
x
Ik zeg niet dat je er een trauma aan over houd of dat het zó erg is , maar in feite ís het gewoon aanranden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef mirved het volgende:
[..]
Stel je niet aan. EEEEEH IEMAND RAAKT ME AAN.
Fijn dat het in feite zo is maar je snapt de essentie van dit topic niet. Minderjarige kut.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er een trauma aan over houd of dat het zó erg is , maar in feite ís het gewoon aanranden.
Maar jij vind dat je zo maar een vreemde mag betasten? Want diegene moet zich maar niet zo aanstellen?![]()
Terechte klachtquote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef TiffanyT het volgende:
Dat dus... Hakken van 15 cm hoog, een rokje van 15 cm lang, tieten die 15 cm uitsteken.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:57 schreef RickoKun het volgende:
TOen ik zo'n 14-17 was, klapte ik er genoeg op hun aarsch, dit vonden ze geen probleem, nu durf ik het niet meer aangezien idd al die bitches tegenwoordig zo overdreven zijn.
En weet je? Ondertussen wel godverdomme strakke kleding dragen, hypocriete poephoeren
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:40 schreef Samsonneke het volgende:
Je hoort gewoon van andermans lijf af te blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
ik heb altijd last van meiden die in mijn kont knijpen, ik knijp gewoon terugquote:Op woensdag 2 september 2009 21:29 schreef TiffanyT het volgende:
Dan is er zo'n user, op een ander forum. Vertelt ze in een topic dat ze een hekel heeft aan aanranding, zo lief als iedereen is, vragen ze natuurlijk wat er gebeurd is. Prima enzo, maar vervolgens zegt ze dat ze een simpele hand op haar kont heeft gekregen....
Klacht: mensen die ontzettend overdrijven en alles serieus opnemen.
Vervolgens denk ik, ik zeg er wat van, nuja je mag natuurlijk niet zeggen dat het niet erg is, dus ik krijg hordes mensen achter me aan.
Maar wat vinden jullie daar nu van. Natuurlijk is het fout als een man zijn hand op je kont legt, begeeft, raakt, whatever. Maar aanranding, is dat geen zwaar woord ervoor? Stiekem beetje aanstellerij? (Ik weet dat voor de Nederlandse wet het wel zo is dit dit aanranding is, maar toch)
ik word bij het uitgaan ook vaak in mijn billen geknepen, maar ik knijp niet terug.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb altijd last van meiden die in mijn kont knijpen, ik knijp gewoon terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |