af en toe heb ik het idee dat wij het alleen op voetbalgebied met elkaar eens zijnquote:
misschien heeft hij last van verstopping? dan zou dit nummer nog wel nut hebben.quote:
Zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:48 schreef gerbenp het volgende:
Is Weez er?
Moet je Sky Radio eens wat vaker opzettenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Leuk om deze plaat weer eens te horen.
uuhm, dat gaat me echt een stap te verquote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Moet je Sky Radio eens wat vaker opzetten
Helemaal mee eens. Gaat nergens heenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:56 schreef -Hans- het volgende:
Vreselijk stemgeluid heeft die Giovanca.. kan dit echt niet aanhoren. Idioot gejengel.
Godzijdank was er te weinig tijd om 'm helemaal te draaien. Voor deze ene keer: Leve de STER!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
af en toe heb ik het idee dat wij het alleen op voetbalgebied met elkaar eens zijn
Eensquote:Op donderdag 3 september 2009 13:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al hebben toch wel wat interessantere plaatjes gemaakt.
net als dinand onder de douche , kun je ook u2 in de kuip hebbenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef Sersjee het volgende:
U2 in de Kuip lijkt me heel stug. Of ze moeten heel snel een nieuwe Kuip willen bouwen.
Quiet gaat welquote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef -Hans- het volgende:
Favo plaat van Bjork? Pfff. Ik vind echt alles ruk wat zij heeft gemaakt.
Nee, die vind ik echt vreselijkquote:
Net de top 3 gehoord, maar die valt inderdaad dan nog wel mee. Vooral nummer 3 is echt vreselijkquote:
Ik haal ook wel ff een bakkie voor jouquote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef Brennel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *walg*
Lekker, dank jequote:Op donderdag 3 september 2009 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik haal ook wel ff een bakkie voor jou
Ik vind de rest van Bjork vreselijkquote:
Ik vind alles van Björk vreselijkquote:Op donderdag 3 september 2009 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind de rest van Bjork vreselijk.
Het is indd wel een tante die je haat of leuk vindt indd.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik vind alles van Björk vreselijk(denk ik tenminste).
Waar was hij ook weer te bestellen? Foutetshirs.nl ofzo..quote:Op donderdag 3 september 2009 13:37 schreef Againzender het volgende:
Ik wil ook een 'John Bakker says Heuh?!' shirt!
http://www.fouteshirts.nl/paginas/jon.htmquote:Op donderdag 3 september 2009 13:37 schreef Againzender het volgende:
Ik wil ook een 'John Bakker says Heuh?!' shirt!
Tuintje op mijn buikquote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef gerbenp het volgende:
![]()
Bejaarden die tuintje in m'n hart zingen
Dat is best Geestigquote:Op donderdag 3 september 2009 14:43 schreef gerbenp het volgende:
De hyve van Heleen is gelijk een paar pagina's aan krabbels rijker.
Welke is het ?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:38 schreef Againzender het volgende:
Nou, ik heb een plaat aangevraagd. Moet Paul wel bevallen, weet alleen niet of ze hem hebben
Schrijf je dan in om mee te doenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:32 schreef 3FMaster het volgende:
En de fragmenten zijn weer lekker makkelijkIk wist ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |