quote:Op woensdag 2 september 2009 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga morgen weer een poging wagen bij de Phonehouse
Welke is dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik wacht nog even tot mijn vaste telefoonsite de zwarte weer heeft.
En op je Mac de indeling kan maken en opslaan, incl data in de apps. Daar moeten ze nu echt eens werk van gaan maken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik zou het een hele verbetering vinden je de desktop bladen een thema naam kan geven
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 september 2009 07:17 schreef phluphy het volgende:
Vandaag is mijn iPhone precies 1 week oud. Gefeliciteerd!
Mijn kristallen bol staat op te laden maar ik zal zo even je belgedrag bekijken. BRB.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:54 schreef Stansfield het volgende:
Welk abbonement is het beste bij een iphone?? Zo'n iphone abbonement of gewoon een relaxed?
Hoeraaa! De mijne is op 7 augustus 1 jaar geworden. Heb ik toen ook gevierdquote:Op donderdag 3 september 2009 07:17 schreef phluphy het volgende:
Vandaag is mijn iPhone precies 1 week oud. Gefeliciteerd!
Het lijkt erop dat shops een hogere prioriteit krijgen. En dus eerder voorraad krijgen. Oftwel, ik kreeg m'n 32GB binnen een week, en mensen via de webshop wachten er al weken op.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef mug89 het volgende:
ook hier 'al' 3 weken aan het wachten... gereserveerd in een T-mobile shop...
ook leuk dat als je ze belt je niks kunnen vertellen, maar naar de shop toe is ook weer 30 min rijden, en dat om te horen: nee hij is er nog niet, is een beetje ver
De klantenservice vertelde mij dat je via de winkel zo'n 6 week wachttijd hebt. Via de website 6-8 week en via de klantenservice maar 3-4. Maar goed, dat is natuurlijk gewoon eigengeilerij van de klantenservice waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:36 schreef mug89 het volgende:
ook hier 'al' 3 weken aan het wachten... gereserveerd in een T-mobile shop...
ook leuk dat als je ze belt je niks kunnen vertellen, maar naar de shop toe is ook weer 30 min rijden, en dat om te horen: nee hij is er nog niet, is een beetje ver
Oke dan, hopelijk komen er snel weer grote voorraden aan... wil m nu wel hebben eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat shops een hogere prioriteit krijgen. En dus eerder voorraad krijgen. Oftwel, ik kreeg m'n 32GB binnen een week, en mensen via de webshop wachten er al weken op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |