Zit Je 11 maanden in japan, zonder iets te mogen downloaden... Oh, de ironie!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik kan/mag niet downloaden hier.. Nu moet ik wachten tot ik terug ben of zo.. :S
En de spelfout is gefixt..
Nou, dat is hier op de dorm, wellicht is het anders op de campus. Gelukkig heb ik een hele harde schijf vol met entertainment, dus dat komt wel goed voorlopig.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zit Je 11 maanden in japan, zonder iets te mogen downloaden... Oh, de ironie!
Je kan altijd streamenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik kan/mag niet downloaden hier.. Nu moet ik wachten tot ik terug ben of zo.. :S
En de spelfout is gefixt..
Japan -> internetcafe -> streamenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:00 schreef RipCore het volgende:
[..]
Nou, dat is hier op de dorm, wellicht is het anders op de campus. Gelukkig heb ik een hele harde schijf vol met entertainment, dus dat komt wel goed voorlopig.
quote:"Cyberdyne has started renting their exoskeleton body suits in Japan. The mind-controlled wearable machine increases strength and endurance, and rents for $2,300 a month. (Sensors on the skin detect traces of nerve signals from the brain, synchronizing the power suit's movements with the user's own limbs.) New video shows the suits in use on the streets of Tokyo, and the concept may be catching on. DARPA now has a program called Exoskeletons for Human Performance Augmentation 'to develop devices and machines that will increase the speed, strength and endurance of soldiers in combat environments.'"
Zou dat haperen niet aan je computer liggen dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 08:34 schreef mschol het volgende:
gisteren getracht "This Ugly Yet Beautiful World" te kijken...
echter is de release van Hitsuji wel is waar als hoogst gerate maar hij is zo corrupt als het maar zijn kan... (continue haperen in MPC, in VLC helemaal distorted beeld)
als ik 1080p rips (transformers o.a.) wel vloeiend kan afspelen?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zou dat haperen niet aan je computer liggen dan?
Tja, ik kan het op dit moment niet kijken wat het probleem is aangezien ik de files (nog niet) heb.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik 1080p rips (transformers o.a.) wel vloeiend kan afspelen?
doet zich voor op 2 pc's
AMD X2 6000+ (2x3Ghz), 8800GT 512MB, 4GB ram
AMD X2 4850e (2x2,5Ghz), HD3200 (onboard), 4GB ram
beide pc's doen de nodige 1080p rips zonder problemen
alleen deze ene 720p serie loopt ruk...
dan is het een 480p. nog vreemderquote:Op woensdag 9 september 2009 13:31 schreef tyroz het volgende:
[..]
Tja, ik kan het op dit moment niet kijken wat het probleem is aangezien ik de files (nog niet) heb.
Alleen volgens mij bedoel je 480p, want zover ik weet is er geen 720p release van die anime.
Is de karaoke niet gewoon een softsub?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik 1080p rips (transformers o.a.) wel vloeiend kan afspelen?
doet zich voor op 2 pc's
AMD X2 6000+ (2x3Ghz), 8800GT 512MB, 4GB ram
AMD X2 4850e (2x2,5Ghz), HD3200 (onboard), 4GB ram
beide pc's doen de nodige 1080p rips zonder problemen
alleen deze ene 720p serie loopt ruk...
Heb zojuist aflevering 1 binnen en heb even gekeken, maar ik heb geen lags in de video, alleen in de opening/ending zou het voor kunnen komen door de speciale effecten, maar ook hiervoor is een oplossing, je kan namelijk naar de 2e subtitle track switchen. Deze is zonder effecten en dan zal je geen lag moeten hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het een 480p. nog vreemder(ik ging er eigenlijk vanuit dat het 720p was, maar heb er voor de rest totaal niet opgelet)
Dan zullen die files waarschijnlijk niet 100% compatible zijn met hardware acceleratie.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef mschol het volgende:
even gekekn naar EP 1 met taskmanager open: cpu gebruik blijft onder 10% (beide cores)
dit doet m'n beeld af entoe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-edit-
het uitzetten van hardware acceleratie (van 8800gt) lijkt de performance problemen (en de graphics corruptie) te hebben opgelost op m'n snelste systeem![]()
ffdshow wordt gebruikt voor zowel audio als video..quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Dan zullen die files waarschijnlijk niet 100% compatible zijn met hardware acceleratie.![]()
Edit: welke decoder gebruik je op jouw zwakkere systeem?
Weleens CoreAVC geprobeerd? Zou zeker wel een stuk moeten helpen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ffdshow wordt gebruikt voor zowel audio als video..
Haali media splitter voor selectie chapters/subtitels..
vind je? Ik ken zat meiden met kennis van computersquote:
Bijna alles van ghibli is wel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 00:08 schreef Mikevin het volgende:
Gister Princess Mononoke gezien, totaal verbijsterd door de kwaliteit. Nooit verwacht een anime film zo leuk te vinden. Prachtig verhaal, zowel symbolisch als letterlijk, ook heel mooi getekend trouwens.
Nu ben ik meteen maar begonnen met zoeke van andere films zoals: Howl's moving castle, Spirited Away en Akira.
Tips zijn welkom!
Dat is mooi want dat is volgensmij weer een hele waslijst aan films. Ik ben alleen bang dat ze misschien erg op elkaar lijken, ik las namelijk een beschrijving van een andere film van dezelfde maker en die vond ik iets te veel lijken op die van Mononoke. Terechte angst of niet?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Bijna alles van ghibli is wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |