Waar kijk jij? Uitzendinggemist.nl? Bij mij staat dat de aflevering niet online is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Ascendancy het volgende:
Net een stuk gekeken. Ik vind dat we collectief een klacht moeten indienen bij BNN.
Z'n vriendin is Haruhi, dôh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Uitzendinggemist.nl? Bij mij staat dat de aflevering niet online is.
Alvast een goede reis!quote:
Dankuquote:Op maandag 7 september 2009 01:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Alvast een goede reis!
Hoe lang ga je?
ik zal je missen, jochie!quote:Op maandag 7 september 2009 07:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Danku
11 maanden (nee, echt, vraag maar aan blessed)
Nog 4!
Vette shitquote:Op maandag 7 september 2009 07:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Danku
Nog 4!
ja, hij studeert antropologie, oid.quote:
Maar blessed is al helemaal niet te vertrouwen.quote:Op maandag 7 september 2009 07:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Danku
Nog 4!
quote:Op maandag 7 september 2009 09:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar blessed is al helemaal niet te vertrouwen.
It takes one to know one :=)quote:Op maandag 7 september 2009 09:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar blessed is al helemaal niet te vertrouwen.
damnquote:Op maandag 7 september 2009 07:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Danku
Nog 4!
Ach jaquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef wdn het volgende:
TM 8.0 was goed maar 1 stukje is iets te ongeloofwaardig (waar 'ze' beslissen door te zoeken)
Was hier al wezen kijken maar zag niks interessants voor mijquote:Op maandag 7 september 2009 19:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Voel je vrij hier een bezoek te brengen.
Hmm... ik heb anders nog een hele lijst anime op mijn to-watch lijst en meeste niet de genres die hier zo voorbij komenquote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Quir het volgende:
Komt vanzelf als de SC een halt toegeroepen is.
doe eens een paar voorbeelden roepen van je lijstjequote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hmm... ik heb anders nog een hele lijst anime op mijn to-watch lijst en meeste niet de genres die hier zo voorbij komenAlhoewel het toch iets dichterbij komt ^^
wtfquote:Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef mschol het volgende:
http://myanimelist.net/anime/3040/Countdown_to_Delight
euhm...?
Ik zei al dat ik genres leuk vind die hier niet zoveel voorkomen...quote:
Lovely Complex heb ik als Manga gelezen (zie ook mijn Manga list als staat die vol met yaoiquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef wdn het volgende:
Xaryna: ik mis Beck, Nana, Skip Beat en Lovely Complex. Laatste 2 zijn humoristisch en kennen een vrouwelijke hoodrol. Nana is 'drama'. En Beck muzikaal + drama.
* wdn adviseert niet te klikken op bovenstaande links
juist....quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Lovely Complex heb ik als Manga gelezen (zie ook mijn Manga list als staat die vol met yaoi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |