Ptwish heeft een Yari!quote:'Kapper trekt in bij Patricia Paay'
Uitgegeven: 18 september 2009 14:32
Laatst gewijzigd: 18 september 2009 15:28
AMSTERDAM – Kapper Callum is bij het huis van Patricia Paay in Londen ingetrokken.
© ANPDit valt te lezen in weekblad Story. Volgens de popdiva hebben zij en haar kapper het heel gezellig samen.
Paay, weinig thuis, zegt het prettig te vinden dat dochter Christina niet altijd alleen thuis zit.
“Ik laat alles ook makkelijker achter als ik naar Nederland vlieg nu ik weet dat Callum in mijn huis zit”, aldus de diva.
Een relatie zit er niet in tussen Paay en Callum. “Callum valt helaas op mannen.”
© NU.nl

deed ze toch leuk, ze playbacket in ieder geval nsyncquote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat ooooooooooooptreeeeeeeeeden!

Is dat nog ergens terug te zien?quote:Op maandag 21 september 2009 02:52 schreef Manono het volgende:
[..]
deed ze toch leuk, ze playbacket in ieder geval nsync

Wat is er dan met Tom Sebastian gebeurd?quote:

God, die is hopelijk door een sekte opgepikt en afgevoerd naar een regenwoud vanwaar ze verder heel weinig contact meer hebben met de bewoonde wereld.quote:Op maandag 21 september 2009 03:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat is er dan met Tom Sebastian gebeurd?

Verschrikkelijkquote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat ooooooooooooptreeeeeeeeeden!

En dan dat interview over haar spannende one-night-stand en "oh yes I can do this, nu ik single ben". Leuk gesprek weer voor Christina om terug te zien. Classy? Ehm... Nee
 En dan dat interview over haar spannende one-night-stand en "oh yes I can do this, nu ik single ben". Leuk gesprek weer voor Christina om terug te zien. Classy? Ehm... Nee  

LOLquote:Op maandag 21 september 2009 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zat op de bank "Yo Pwtish. I'm really happy for you and Imma let you finish, but Beyonce was the BEST independent woman of ALL TIME!! OF ALL TIME!!!!"

Oh ja dat eindequote:Op maandag 21 september 2009 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zat op de bank "Yo Pwtish. I'm really happy for you and Imma let you finish, but Beyonce was the BEST independent woman of ALL TIME!! OF ALL TIME!!!!"
Jammer da tik geen mad paint skillz heb...

quote:Ok I really like it. Car free city. Lets keep it this way. Does anyone have a boot?
about 20 hours ago from web

quote:Op maandag 21 september 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
These boats are made for walking ...

Oh man, dat moet voor Adam toch ook tenenkrommend zijnquote:Op maandag 21 september 2009 09:29 schreef Eef999 het volgende:
En Micky twittert weer in haar beste engels
[..]

Live?quote:Op maandag 21 september 2009 10:38 schreef -sabine- het volgende:
peeet1
Comeback Patricia Paay - Whos that Lady with My Man(live) @ Life4You 20/09/2009

quote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
alle gekheid op een stokje, maar wat ziet ze er weer goed uit!!!
nu effe dat interview op rtlgemist kijken
 , damn 60 jaar... is er al aan gesleuteld?
 , damn 60 jaar... is er al aan gesleuteld?   

dat is t nou juist, ze ziet er niet uit alsof er overdreven veel aan strakgetrokken isquote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze ziet er zéker goed uit, damn 60 jaar... is er al aan gesleuteld?

quote:Op maandag 21 september 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
These boats are made for walking ...

mensen van 60 zien er van nature niet zo uit darling, if it looks too good to be true it usually isquote:Op maandag 21 september 2009 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ze ziet er zéker goed uit, damn 60 jaar... is er al aan gesleuteld?

Toch iets beter kijken:quote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
alle gekheid op een stokje, maar wat ziet ze er weer goed uit!!!

Con blijft straktrekken en opvullen. En is zij ook niet pas net in de 50?quote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is t nou juist, ze ziet er niet uit alsof er overdreven veel aan strakgetrokken is
zal vast wel hier en daar iets geperfectioneerd zijn, maar niet zichtbaar
anders dan bij con...

Goh nou, wat een drama, op je zestigste!quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef Hydlide het volgende:
[..]
Toch iets beter kijken:
[ link | afbeelding ]
Haar plastische chirurg is iets vergeten strak te trekken...

Nou inderdaad. En kijk eens hoe ze in shape is, en dat met zo'n kort lijf waar het dan snel opstapelt. Ik teken ervoorquote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Goh nou, wat een drama, op je zestigste!
 (ben alleen 2 koppen groter
 (ben alleen 2 koppen groter  )
)

ik ook! (ben dezelfde lengte als patriesquote:Op maandag 21 september 2009 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En kijk eens hoe ze in shape is, en dat met zo'n kort lijf waar het dan snel opstapelt. Ik teken ervoor(ben alleen 2 koppen groter
)
 )
 ) 

dat zeg ik toch juist?!quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef Hydlide het volgende:
[..]
Toch iets beter kijken:
[ link | afbeelding ]
Haar plastische chirurg is iets vergeten strak te trekken...

Echt hè!quote:Op maandag 21 september 2009 18:58 schreef Xenomaniac het volgende:
Ze is zo vol van zichzelf dat ze amper normaal kan lullen.

Ja, zal ze leuk vindenquote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
Voice-over: Tussen het echtgenootje stelen door deed ze ook een commercial.
 Proberen het zielige vrouwtje te spelen, maar iedereen prikt er door heen
 Proberen het zielige vrouwtje te spelen, maar iedereen prikt er door heen   

Neuh.quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef kissaa het volgende:
Is het de moeite waard om naar de herhaling van Boulevard te kijken?

Als je je aan Mickey Hoogendijk wilt ergeren wel ja.quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef kissaa het volgende:

Nah, als je wilt kijken naar iemand die denkt dat ze serieus genomen wordt maar eik afgezeken, dan wel ja.quote:Op maandag 21 september 2009 19:13 schreef kissaa het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |