abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72992907
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 00:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Verliefd worden overkomt je.Tis maar wat je ermee doet..Van een getrouwde vent /vrouw blijf je af. Lijkt mij hoor..
Ja, hallo zeg Adam is getrouwd, dan had hij niet vreemd moeten gaan ,maar ga M niet de schuld geven!!! Ja ze is alleen maar verliefd geworden, dat overkomt je misschien ook maar een paar keer in je leven.
En als Adam met zijn verliefdheid niets had gedaan, was er niets aan de hand geweest.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 september 2009 @ 12:35:03 #252
22592 crew  Ole
pi_72997261
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Echt waar?

Die heb ik dan gemist

Op die achterlijke twitterberichten na dan he... maar sowieso... twitter
Kijk maar even in de eerste delen
Ik geloof dat ze zo'n beetje elk blad heeft gehad:
Story Grazia Prive, Linda, Millionaire .. etc etc etc
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72998032
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou heeft Patries wat dat betreft zelf ook geen brandschoon verleden he... het is toch een beetje "What goes around, comes around"
Oh dat wist ik niet, nou dan heb ik helemaal geen medelijden met Pwtish meer
Als je zelf een kerel bij een ander vandaan trekt moet je niet mekkeren als je het zelf overkomt.

En iets beginnen met iemand die getrouwd is... tegenwoordig roept iedereen dat in de liefde alles is geoorloofd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:06:35 #254
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72998269
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet, nou dan heb ik helemaal geen medelijden met Pwtish meer
Als je zelf een kerel bij een ander vandaan trekt moet je niet mekkeren als je het zelf overkomt.

En iets beginnen met iemand die getrouwd is... tegenwoordig roept iedereen dat in de liefde alles is geoorloofd
Nou, ze heeft Eddem niet bij een vrouw vandaan getrokken, maar verliet destijds haar man voor Eddem.

Doet niets af aan de manier waarop Eddem en Mick zich erna hebben gedragen. Dáár vallen veel mensen over, dat natrappen en ongegeneerd provoceren in de pers en voor fotografen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_72998656
zegt genoeg over mickje dat mickje niet ziet wáárom ze kritiek krijgt...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73000527
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:06 schreef Duderella het volgende:

Dáár vallen veel mensen over, dat natrappen en ongegeneerd provoceren in de pers en voor fotografen.
Maar weet ze ook dat het daardoor komt en denkt ze niet dat het is omdat ze Eddem van Pwtish afgepakt heeft?
Dat dacht ik namelijk , ik wist niet hoeveel en vaak en waar ze allemaal de pers heeft opgezocht...
pi_73000642
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef erik666 het volgende:

[..]

Ja, hallo zeg Adam is getrouwd, dan had hij niet vreemd moeten gaan ,maar ga M niet de schuld geven!!! Ja ze is alleen maar verliefd geworden, dat overkomt je misschien ook maar een paar keer in je leven.
En als Adam met zijn verliefdheid niets had gedaan, was er niets aan de hand geweest.
Adam kon met z'n verliefdheid iets doen omdat Mickey dat toeliet.
Love music!
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:20:39 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73000645
Voor een vrouw die zo in touch met innerlijk claimt te zijn, zou het wel erg dom zijn dat niet aan te voelen.
Maar aan de andere kant is laarzen voor boten verwisselen ook niet echt slim te noemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:21:23 #259
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73000668
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar weet ze ook dat het daardoor komt en denkt ze niet dat het is omdat ze Eddem van Pwtish afgepakt heeft?
Dat dacht ik namelijk , ik wist niet hoeveel en vaak en waar ze allemaal de pers heeft opgezocht...
Nou, als ze dát niet snapt en dus niet begrijpt waarom je als nieuwe vlam je misschien even koest moet houden (stijl, klasse, fatsoen - er zijn een verdrietige vrouw en een dochter in beeld), dan is er serieus nog veel meer met haar bovenkamer mis dan wij hier al veronderstelden.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 september 2009 @ 14:22:58 #260
22592 crew  Ole
pi_73000723
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, als ze dát niet snapt en dus niet begrijpt waarom je als nieuwe vlam je misschien even koest moet houden (stijl, klasse, fatsoen - er zijn een verdrietige vrouw en een dochter in beeld), dan is er serieus nog veel meer met haar bovenkamer mis dan wij hier al veronderstelden.
Komt allemaal door de Coke
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:23:27 #261
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73000737
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Voor een vrouw die zo in touch met innerlijk claimt te zijn, zou het wel erg dom zijn dat niet aan te voelen.
Maar aan de andere kant is laarzen voor boten verwisselen ook niet echt slim te noemen.
pi_73000848
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Duderella het volgende:

Nou, als ze dát niet snapt en dus niet begrijpt waarom je als nieuwe vlam je misschien even koest moet houden
Ik zag alleen maar Pwtish steeds, dacht dat zij zich dus wel op de achtergrond hield. Niet dus... dan moet ze het idd maar begrijpen ja
pi_73000970
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Adam kon met z'n verliefdheid iets doen omdat Mickey dat toeliet.
Haha, leuk altijd dat de nieuwe (vrijgezelle) vlam altijd de schuldige is, en degene die z'n huwelijk zélf verbreekt nooit iets te verwijten valt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 september 2009 @ 14:30:54 #264
163650 Greys
pi_73001008
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eddem riep dat Ptwish de fuck of a lifetime was (en daar ben je dan zolang voor getrouwd ) en dat ze hem een goed mens had gemaakt, een goed mens dat een vrouw als Micky verdiende.
En Micky riep te pas en te onpas dat Eddem bij háár weer kon 'leren leven', en weer kleuren kon gaan zien. Ze deed overal in elk interview alsof Ptwish hem 20 jaar zo ongeveer gemarteld had

Kijk, dat verliefd worden op een ander kan gebeuren. That's life.
Maar dat ordinaire natrappen van Eddem en Meisje Mick was beneden alle peil

(Ik snap dan ook niet wat het feit dat Ptwish ooit haar man voor Eddem heeft verlaten daaraan af doet. Heeft ze daarna die ex-man dan ook onverdiend voor rotte vis uitgemaakt?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 september 2009 @ 14:33:35 #265
22592 crew  Ole
pi_73001095
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Haha, leuk altijd dat de nieuwe (vrijgezelle) vlam altijd de schuldige is, en degene die z'n huwelijk zélf verbreekt nooit iets te verwijten valt

Dat zul je mij niet zien posten hoor. De stommerd weet gewoon niet wat hij weggedaan heeft!
Tuurlijk is Eddem ook van alles en nog wat te verwijten, maar ja, hij zag geen kleuren dus kon er niets aan doen.

Eddem was gewoon machteloo Hij is in het kleurenweb gelopen wat Micky voor hem gespannen heeft. En hij is een man, gewoon zijn curryworst achternagelopen. Zo zijn mannen nou eenmaal
pi_73001135
Ik kwam van de week langs een billboard en zag de kop Ook ik verdien geweldige seks
Ik dacht: "Ah Meisje Mick heeft nog een podium gevonden om te ventileren hoe ge-wél-dig zij en Eddem het hebben. Was het Katherine Heigl
Ze lijken wel wat opelkaar imo.

Check
Don't you love her madly?
pi_73001734
zicht van eddem vóór micky:

na micky:

pi_73002546
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Eddem riep dat Ptwish de fuck of a lifetime was (en daar ben je dan zolang voor getrouwd ) en dat ze hem een goed mens had gemaakt, een goed mens dat een vrouw als Micky verdiende.
En Micky riep te pas en te onpas dat Eddem bij háár weer kon 'leren leven', en weer kleuren kon gaan zien. Ze deed overal in elk interview alsof Ptwish hem 20 jaar zo ongeveer gemarteld had

Kijk, dat verliefd worden op een ander kan gebeuren. That's life.
Maar dat ordinaire natrappen van Eddem en Meisje Mick was beneden alle peil

(Ik snap dan ook niet wat het feit dat Ptwish ooit haar man voor Eddem heeft verlaten daaraan af doet. Heeft ze daarna die ex-man dan ook onverdiend voor rotte vis uitgemaakt?)
Ah oke, nu snap ik bepaalde dingen meer, heb die verhalen allemaal gemist en alleen in grote lijnen meegekregen...
quote:
Heeft ze daarna die ex-man dan ook onverdiend voor rotte vis uitgemaakt?)
Misschien is dit anders, omdat dit alle 3 BN'ers zijn, alles komt in de pers en ruzies worden in de pers uitgevochten. Pwtish kotst Mick uit en Eddem komt misschien voor haar op, geen idee wat het precies is...
Maar netjes, nee niet bepaald
pi_73003839
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:11 schreef erik666 het volgende:

[..]

Natuurlijk Maar dan hoef je je daarna nog niet publiekelijk als een euforische gare bakvis uit te laten over het slechte huwelijk van je nieuwe vlam, waar je eigenlijk de ballen van weet aangezien jij net komt kijken en dat huwelijk wel 20 jaar stand heeft gehouden. Om de volgende zin weer in hijgerige extase op te gaan in je eigen roze wolk . Iemand met een beetje klasse onthoudt zich in dat soort situaties van publiek commentaar, bijv totdat je vlam, zijn dochter en zijn ex een werkbare status quo hebben gevonden.

Het leek bijna alsof Mickey er zelf een persbericht had uitgestuurd om interviews te kunnen geven aan wie het maar wilde horen. De laatste keer dat ze daarvoor de koppen haalde was volgens mij ruim 15 jaar geleden, toen een aanslag op haar ex was gepleegd.

She may do yoga and yoghurt with mango chutney but that's not very Zen
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:25:30 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73009394
Wat een slechte commercial .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 22 september 2009 @ 17:26:44 #272
22592 crew  Ole
pi_73009446
FTW, ze gaat bedrijfscursussen geven

Moderator / Miss SHO dinsdag 22 september 2009 @ 17:29:25 #273
22592 crew  Ole
pi_73009537
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een slechte commercial .
En ze heeft hem ook nog zelf ingesproken :x
pi_73010061
Idd bagger

Maar als je nu Meisje Mick bent, zou je in het snelste geval over 20 jaar weten of Eddem je de moeite waard vind/vond, achteraf met terugwerkende kracht. Wat een Ketsjuplul dat ie dat niet ff eerder had kunnen laten weten.
Ik zou er niet mee kunnen.
Luchtfietser.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:36:55 #275
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_73014684
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:52 schreef JaneDoe het volgende:
zicht van eddem vóór micky:

[ afbeelding ]

na micky:

[ afbeelding ]
Ik snap helemaal wat Eddem moest doorstaan bij Ptwish, al die jaren een rood kruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')