quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef drbrik het volgende:
Zoek naar droomvlucht in coma op pagina 17
Tevens ook wel een erg interessant boek! Trouwens misschien dat ik inderdaad het beter kan hebben over een misdiagnose van hersendood zijn.
Je mag gewoon blowen en doneren van de bloedbank hoorquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:22 schreef Heremeteit het volgende:
Ik walg van dat typisch Nederlandse sfeertje van liefdadigheid dat om orgaandonatie hangt. Waarom is het niet mogelijk om een lijstje van mensen te maken die prioriteit krijgen boven de rest van het land? Eerst eigen familie/vrienden en dan pas de rest van de wereld. En liefst ook bepaalde mensen/groepen uitsluiten (moordenaars, CU'ers, PVV'ers enzovoort).
hoe kan ik nee zeggen als ik dood benquote:Op donderdag 3 september 2009 14:42 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heeft niet iedereen nog door dat je ook met dit actieve donor registratiesysteem je nog steeds zelf kiest. Het wordt je niet opgedrongen donor te zijn. Je kan gewoon nee zeggen. En zelfs al zeg je nee en je hebt zelf organen nodig dan krijg je ze.
Bijna iedereen heeft al een keuze voor zichzelf gemaakt en hoeft die keuze alleen maar officieel aan te geven. Wat is nu het probleem?
De mensen die twijfelen kunnen alsnog de keuze maken om ja of nee te zeggen.
Je kunt nu nee zeggen door dat formulier te downloaden.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe kan ik nee zeggen als ik dood ben![]()
de artsen harvesten mij ondertussen ff
oh dat heb ik gedaan , van mij blijven ze afquote:Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je kunt nu nee zeggen door dat formulier te downloaden.
Krijg je keurig een bevestiging van je nee thuis.
Prima!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh dat heb ik gedaan , van mij blijven ze af![]()
natuurlijke selectie moet je niet gaan bedreigen door zelf voor god of allah te gaan spelen
Van Lommel. Typisch gevalletje van ' dit is wat wij willen horen' wetenschap.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]Ok dat is inderdaad anders maar zeker een klotesituatie!
Dat je mensen dwingt te kiezen en dat is volledig in strijdt met de integriteit van het lichaam.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:42 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heeft niet iedereen nog door dat je ook met dit actieve donor registratiesysteem je nog steeds zelf kiest. Het wordt je niet opgedrongen donor te zijn. Je kan gewoon nee zeggen. En zelfs al zeg je nee en je hebt zelf organen nodig dan krijg je ze.
Bijna iedereen heeft al een keuze voor zichzelf gemaakt en hoeft die keuze alleen maar officieel aan te geven. Wat is nu het probleem?
De mensen die twijfelen kunnen alsnog de keuze maken om ja of nee te zeggen.
God wat kunnen mensen zeiken zeg, ongelofelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat je mensen dwingt te kiezen en dat is volledig in strijdt met de integriteit van het lichaam.
De lijkenpikkers starten deze discussie jaarlijks dus ik weet niet wie er nu steeds aan het zeiken is. De volgende stap is mij al volstrekt helder hoor. De Staat bezit je lichaam en als je dood bent wordt je automatisch donor. De stap daarna wil ik niet eens weten.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God wat kunnen mensen zeiken zeg, ongelofelijk.
Klopt. En dat is het minst erge van twee kwaden.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:06 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat je mensen dwingt te kiezen en dat is volledig in strijdt met de integriteit van het lichaam.
Dat snap ik, maar dit topic zit vol mensen die zeiken om het zeiken, lijkt het wel. Vul even dat formuliertje in, zet er desnoods 'Nee, afblijven' op, maar ga dan niet nog weer moeilijk doen omdat het te veel moeite is om in te vullenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:10 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De lijkenpikkers starten deze discussie jaarlijks dus ik weet niet wie er nu steeds aan het zeiken is?
hey ik geef toch aan dat ik nee heb gezegd uit geloofsovertuiging en dat ik niks terug hoefquote:Op donderdag 3 september 2009 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit topic zit vol mensen die zeiken om het zeiken, lijkt het wel. Vul even dat formuliertje in, zet er desnoods 'Nee, afblijven' op, maar ga dan niet nog weer moeilijk doen omdat het te veel moeite is om in te vullen. Of dat de overheid moet opzouten, dat artsen kloothommels zijn en dat niemand te vertrouwen is. ZIe niet overal complottheorieën achter, vul dat papiertje even in, mocht je aangereden worden, dan is in ieder geval duidelijk wat je wilt. Ik ga niet als een soort vegetariër roepen dat iedereen maar donor moet worden, maar vul dat ding gewoon even in
.
Ik blow dan ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je mag gewoon blowen en doneren van de bloedbank hoor
Flikker op.quote:Ik ga niet als een soort vegetariër roepen dat iedereen maar donor moet worden
NEE NATUURLIJK NIET!! HAHAquote:Op donderdag 3 september 2009 15:11 schreef Ringo het volgende:
Rot toch op met die lijkenpikkerij.Blijf met je poten van mijn lijf af als ik dood ben. Ik geef niks, en ik hoef ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |