quote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef WD.40 het volgende:
Hoek Marnixlaan - Laan van Chartroise?
Dat is het!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef WD.40 het volgende:
Wat het vroeger geweest is weet ik nie, maar het is een heul oud monumentaal pandje. Soort van minikasteeltje. Er zit nu oa een architect en een advocatenkantoor in (en op het terrein er naast staat nog een bunker uit de zoveelste wereldoorlog en daar had ik vroeger (eeeeeeeeeeuwen geleden!) de schooltuintjes. Mijn oude basisschool staat er dus bijna naast (rietendakschool)quote:Op donderdag 3 september 2009 20:50 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is het!
Wat goed zeg, nog nooit van gehoord en of dus gezien!
Cool!
Wat is het trouwens?
Thx!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat het vroeger geweest is weet ik nie, maar het is een heul oud monumentaal pandje. Soort van minikasteeltje. Er zit nu oa een architect en een advocatenkantoor in (en op het terrein er naast staat nog een bunker uit de zoveelste wereldoorlog en daar had ik vroeger (eeeeeeeeeeuwen geleden!) de schooltuintjes. Mijn oude basisschool staat er dus bijna naast (rietendakschool)
Het was dus van oorsprong een klooster!
Jij mag een foto plaatsen!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef WD.40 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef bork het volgende:
Schipbeekstraat
Nie, maar wel goed ged8!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 00:07 schreef Ireth het volgende:
Notebomenlaan! Kmoest 1 overgang verder zijn!
quote:
Geranium/Seringstraat, maar OK, ik was op zoek naar de Geraniumstraat, dus reken ik hem goedquote:Op zondag 6 september 2009 20:49 schreef bork het volgende:
Geranium/Bremstraat
Hai,quote:Op zondag 6 september 2009 21:11 schreef Bram2301 het volgende:
jemig de pemig, mn password was gekraakt...
weet iemand hoe ik mijn oude pw weer terug kan krijgen?
nee, mocht je lange lauwerstraat bedoelen dan is wat we zoeken 600 meter hemelsbreed er vandaan.quote:
Nee, wel goed bedacht, 500 meter verderop moet je zijnquote:
Yes!quote:
Jij mag weerquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef bork het volgende:
Tomaatstraat en aan de linkerkant de Framboosstraat.
Lijkt er wel op, wie weet levert de bovenstaande meer actie opquote:Jij mag weer (spelen we nog met zijn tweeën ofzo? )
In de kruising!quote:
Ik vind het best! Alhoewel, ga nou net zo goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef bork het volgende:
Misschien moeten we bij foto 300 opnieuw gaan tellen om iemand anders een kans te geven?
quote:
quote:
+1quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Bram2301 het volgende:
mijdrechtstraat
kruising met Runstraat
Ja, is goed, vanmorgen nog langs gefietst er hangt een vinvis aan de gevel van die nieuwe appartementen btwquote:
Google geeft idd weinig prijs, zal na 24 uur wel met een tip komenquote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef minibeer het volgende:
pff, moeilijk hoor, die moet je kennen. Google leverde ook niet echt wat op
quote:
Heej hou eens op jullie, t'is trouwens wel om de hoek bij jou Ireth, dat is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Ireth het volgende:
Cornelis Mertensstraat (en je staat met je rug tegen het Julianapark aan)
Als ik, een hernia riskerend, uit mijn slaapkamerraam hang kijk ik het straatje inquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef Specularium het volgende:
Uiteraard.
Malabata wegknippen hielp ook niet echt veel.![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef bork het volgende:
[..]
Heej hou eens op jullie, t'is trouwens wel om de hoek bij jou Ireth, Spec. ik wou zo graag die tegel vinden.
wel dusquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Zijstraat tussen vleutenseweg/kanaalstraat
Close but no cigarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef paricos het volgende:
Lijkt me Wittevrouwen .... Bekkerstraat?
neequote:
+1quote:
+1quote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Bram2301 het volgende:
schroeder van der kolkstraat
kruising met hartingstraat
mmm, het is ook vlakbij de school van onze kleine smurf die daar is begonnen na de zomervakantie en van die richting/stroming is er maar 1 van in heel de stad utrecht!quote:
Jazeker! +1quote:
Neequote:
Dat is vlakbij mij, echter het is niet de zeeheldenbuurt, kijk eens naar altijd uitbundige groen achter in de straatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:38 schreef Bram2301 het volgende:
daar ben ik vorige week nog naar een huisje wezen kijken, ik herken het niet. maar de zeeheldenbuurt zou wel goed kunnen
Ben het hier helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Mooi he, die uitstekende ramen (hoe heet zoiets ook weer). Maar ik weet niet waar het is
En ik ben ervoor om gewoon lekker door te gaan hoe je het ook nummert
yepsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Het loopt naar een singel, zie ik dat goe?
Moet dan wel het spoorwegstation zijn? Lunetten, Zuilen en Overvecht is het zeer zeker niequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef bork het volgende:
Ja, ik was ook erg gecharmeerd, nu een foto van een straat er naast dan maar, de gezochte straat heeft hetzelfde uitzicht.
[ afbeelding ]
Die tip van dichtbij EEN station is zeker handig om te gebruiken en het is niet Utrecht CS![]()
Jazeker, verder denken!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dan wel het spoorwegstation zijn? Lunetten, Zuilen en Overvecht is het zeer zeker nie
en + 1:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Spoorwegmuseum
Nu ga ik de de maps raadplegen
Hebbes
Hugo de Grootstraat
helemaal goed en welkom! De bedoeling is dat je nu een foto plaatst die wij mogen raden, succes!quote:
nice, vers bloed altijd welkomquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:06 schreef jemave het volgende:
ik loop al weekje stiekem mee te kijken en snap het principe
eens kijken of het lukt met weergeven van het plaatje en of ik nog een paar punten kan scoren.
bij een kanaal is goedquote:
quote:
en + 1quote:
quote:
Ja dat blijktquote:
Nice, I like.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat blijkt
Was overigens wel mijn allereerste speciaal voor dit topic zelfgemaakte fotootje
+ 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "Uit eigen camera" zijn opDeze gewoon online 'geleend'
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:32 schreef Ireth het volgende:D8 al zo ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "Uit eigen camera" zijn opDeze gewoon online 'geleend'
[ afbeelding ]
Het is de Brailledreef btw
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
reken ik goed, de aangewezen plek klopt alleen het stukje straat waar de camera is op gericht heet officieel (ook) F.C. Donderstraat. (net als het onzichtbare langere stuk rechts.)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:28 schreef minibeer het volgende:
Alexander Numankade-Bleyenburgstraat?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:42 schreef Ireth het volgende:
Springweg! (kinderdagverblijf het Springertje!Heb er jaren gewerkt!
)
(het is het plein achter de springweg dus, je moet eenklein poortje onderdoor en komt dan op een binnenterrein waar ook het Duitse Huis zit (als ik me niet vergis dat dat idd zo heet!)
te makkelijk, ik sla deze een keertje overquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:48 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij moet deze ook niet al te moeilijk zijn
[ afbeelding ]
Kockstraatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:31 schreef Ireth het volgende:
Ja ik kan er ook weinig meer van maken qua hint?
Offe.. wacht.. deze moet niet al te moeilijk zijn....
"Vledder kan je er niet vinden!"
Nou, kop maar in
quote:
Het is vlakbij het Diac.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee bork, heb wel vaag het vermoeden dat het een "Oja! Die!" foto is als het geraden is, maar nu kom ik nergens mee.
Zeker! +1quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef jemave het volgende:
jan van scorelstraat?
waar halen jullie trouwens foto's vandaan? zie ireth net al zeggen eigenhandig gepikt van google earth. andere bronnen nog?
yupsquote:
bork 83quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Ireth het volgende:
De Vlijtstraat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verhaal!
+1![]()
bork 83
Ireth 41
Joesse 34
ImHungryLetsGetATaco 26
Specularium 27
Bram2301 23
Feestkabouter 16
Pony-Lover 16
_Vulcanus_ 14
Zatoichi 14
WD.40 13
Bluezz 10
paricos 7
morpheus_at_work 6
jakkop 5
Blik 3
s0k 3
Becherovka 2
Bommenlegger 2
Jambo 2
jemave 2
minibeer 2
Nielsch 2
16meter 1
MarkzMan_X 1
SCH 1
Undergod 1
Sjoewe 1
kwib 1
Nosh 1
speknek 1
The Duce 1
WTFbbq 1I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Leuk!quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef caspervc het volgende:
Leuk topic! Ga ik volgen (nog een utrechtenaar hier)
psst IK woon in deze straat!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leuk!Welkom!
A new one!![]()
[ afbeelding ]
Hij is al een keer langsgekomen hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit Bork
Maar k weetutweer nie
Dat zou tegenwoordig geen probleem moeten zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef caspervc het volgende:
Leuk topic! Ga ik volgen (nog een utrechtenaar hier)
Nee, ik heb daar ook geen moeite mee, het kan zijn dat caspervc niet goed weet wat Utrechtenaar betekend,quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig geen probleem moeten zijn natuurlijk.
Graaf dan maar eens, een quote van jou:quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit Bork
Maar k weetutweer nie
en dat was dus foutquote:Op zaterdag ** ****** 2009 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik raak achterop met punten![]()
Dit lijkt heel erg op oog in al ja!
quote:
Nee idd dus niet, al bijna een jaar samenwonend met een lieve vriendin hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar ook geen moeite mee, het kan zijn dat caspervc niet goed weet wat Utrechtenaar betekend,
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef minibeer het volgende:
griftkade?
dan woon ik vlakbij en bezorg ik jou post
en rekeningen!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef minibeer het volgende:
griftkade?
dan woon ik vlakbij en bezorg ik jou post
Dat klopt jequote:
Ik had eigenlijk het ingenhauszplantsoen in gedachten, maar aangezien dit over straten gaat en het duidelijk is dat je de plek precies weet, reken ik het goedquote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef bork het volgende:
Willem Arntszkade, achter bibliotheek Tuinwijk, dankzij Bram! (bork-jr)
Ingenhauszplantsoen, als ik het had geweten had ik het zo genoemdquote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het ingenhauszplantsoen in gedachten, maar aangezien dit over straten gaat en het duidelijk is dat je de plek precies weet, reken ik het goed
quote:
wtf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow kut, kheb er geen op voorraad staan..ff zoekuh
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:
Zekerquote:
quote:
quote:
eehh.. geen idee, waar zit die?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij liepen wij daar altijd met de avond4daagse
Ergens in de buurt van de Baden Powellweg??
Ik dacht al, waar blijft Borkquote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef bork het volgende:
Petemoederslaan
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=petemoederslaan+utrecht&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.833127,9.876709&ie=UTF8&hq=&hnear=Petemoederslaan,+Utrecht&ll=52.103962,5.107677&spn=0.009516,0.01929&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.104048,5.107812&panoid=qSVHBG1oTOxppbNP8Y3s7Q&cbp=12,223.78,,0,-0.73
kWas een paar daagjes in het zuiden des landsquote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft Bork
* Ireth zoekt ff lijstje er bij...
quote:
Ik wachtquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:51 schreef bork het volgende:
nb: ik wil zelf graag topic 10 openen, thx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |