Jij mag weerquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef bork het volgende:
Tomaatstraat en aan de linkerkant de Framboosstraat.
Lijkt er wel op, wie weet levert de bovenstaande meer actie opquote:Jij mag weer (spelen we nog met zijn tweeën ofzo? )
In de kruising!quote:
Ik vind het best! Alhoewel, ga nou net zo goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef bork het volgende:
Misschien moeten we bij foto 300 opnieuw gaan tellen om iemand anders een kans te geven?
quote:
quote:
+1quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Bram2301 het volgende:
mijdrechtstraat
kruising met Runstraat
Ja, is goed, vanmorgen nog langs gefietst er hangt een vinvis aan de gevel van die nieuwe appartementen btwquote:
Google geeft idd weinig prijs, zal na 24 uur wel met een tip komenquote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef minibeer het volgende:
pff, moeilijk hoor, die moet je kennen. Google leverde ook niet echt wat op
quote:
Heej hou eens op jullie, t'is trouwens wel om de hoek bij jou Ireth, dat is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:49 schreef Ireth het volgende:
Cornelis Mertensstraat (en je staat met je rug tegen het Julianapark aan)
Als ik, een hernia riskerend, uit mijn slaapkamerraam hang kijk ik het straatje inquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:54 schreef Specularium het volgende:
Uiteraard.
Malabata wegknippen hielp ook niet echt veel.![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:55 schreef bork het volgende:
[..]
Heej hou eens op jullie, t'is trouwens wel om de hoek bij jou Ireth, Spec. ik wou zo graag die tegel vinden.
wel dusquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Zijstraat tussen vleutenseweg/kanaalstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |