Nee, hoor. Ik probeer G_L wel naar het zwembad te krijgen, maar dat wil nog niet erg.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou!En jullie met zijn tweetjes maar magerder en gespierder en sportiever worden!
![]()
Oh ja want jij kan het hebben....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*Intussen wat Côte d'Or melkchocolade met nootjes naar binnenwerk*
Gewoon af en toe genieten moet kunnen hequote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja want jij kan het hebben....
Hoi!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat lullig.![]()
Een beetje buik ligt wel lekker.
22 gram. Dat is 492 kJ of 118 kcal. Dat is 25 minuten zwemmen. Of 42 minuten tandenpoetsen. Of 35 minuten wandelen. Of 100 minuten tv kijken. Of 27 minuten tafeltennis.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja want jij kan het hebben....
Nu?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Wanneer heb je een ligplekje vrij?
Jaaa, met Belgische bier, Franse wijn en kaas en croissantjes en verse koffie en alles.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Waxxer het volgende:
Ik probeer mijn hele leven Bourgondisch in te richten.
Dat is het toch ookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt hier wel een bordeel/datingsite/achter-het-station.
Oh ik heb een slechte film van 180 minuten gezien vandaagquote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
22 gram. Dat is 492 kJ of 118 kcal. Dat is 25 minuten zwemmen. Of 42 minuten tandenpoetsen. Of 35 minuten wandelen. Of 100 minuten tv kijken. Of 27 minuten tafeltennis..
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
22 gram. Dat is 492 kJ of 118 kcal. Dat is 25 minuten zwemmen. Of 42 minuten tandenpoetsen. Of 35 minuten wandelen. Of 100 minuten tv kijken. Of 27 minuten tafeltennis..
Misschien heeft ie een beter en zachter buikje gevonden.quote:
Volgens 9292ov.nl duurt het 3,5 uur om in Numansdorp te komen met 6 overstapdingen.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een beter en zachter buikje gevonden.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens 9292ov.nl duurt het 3,5 uur om in Numansdorp te komen met 6 overstapdingen.
Ik had het niet eens over mijquote:
Jij hebt ook een kroel buikje toch?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over mij.
Foto's posten van users die ze eigenlijk niet online willen hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht eerst aan kloon, een 17 jarige jailbait hunk, om te kijken wie daar in trapt. Maar het is me te veel moeite om dat geloofwaardig te maken..
Ja, maar daar kunnen jij en Steve tegelijk comfortabel op liggenquote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij hebt ook een kroel buikje toch?
He, dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto's posten van users die ze eigenlijk niet online willen hebben.
Ja, maar dat is tegen de policy. En volgens mij zelfs strafbaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Foto's posten van users die ze eigenlijk niet online willen hebben.
Zoals?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef wonderer het volgende:
Buiken kunnen wel in de weg zitten bij bepaalde... eh... handelingen. Zeg maar.
Iets met een tonggootjequote:
Een 2p kamerquote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar daar kunnen jij en Steve tegelijk comfortabel op liggen.
Hé, doe 'es niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Little_Results het volgende:
Zijn er nog lekkere plaatjes te vinden hier?
Jazeker!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Little_Results het volgende:
Zijn er nog lekkere plaatjes te vinden hier?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik had het niet eens door, dat Little_Results!![]()
Wordt gewoon gelink vanaf jou locatiequote:Op woensdag 2 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hé, doe 'es niet.. D'r zit copyright op dat icoontje.
.
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik had het niet eens door, dat Little_Results!![]()
Ik check de icons meer dan de namen.quote:
Nou, die zijn ook lang niet alles.quote:
nee maar wel meerquote:Op woensdag 2 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, die zijn ook lang niet alles.
ik zie het verschil ook niet altijd tussen vrouwen, vooral die "knappe" op tv niet. Maar dat heeft dan weer niks te maken met hun cupsize, maar met het feit dat al die hollywood hoeren op elkaar lijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan ben je net als een mannelijke collega van mij, die twee vrouwelijke collega's door elkaar haalden. Die twee vrouwen hebben niets met elkaar gemeen (de ene is blond, de ander heeft donker haar, totaal verschillende gezichten), behalve dan dat ze allebei dikke tieten hebben.. En zegt-ie nog "ja, jullie lijken zo op elkaar".
Ik mis je iconquote:
Daar had ik op een ander forum eens een post over gemaakt, jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
homo's zijn het gevolg van evolutie ergo een verbeterde versie van de hetero
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is nog een slechte kloon ook. Ik gebruik smiley-interpunctie..
quote:
jaquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vraag is zal ik uit gaan vanavond
alsof dat een vraag isquote:Op woensdag 2 september 2009 23:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de vraag is zal ik uit gaan vanavond
dan moet ik douchen en zo, maar ik heb wel zinquote:
pakt de tuinslangquote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet ik douchen en zo, maar ik heb wel zin
he helemaal naar de douche lopenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan moet ik douchen en zo, maar ik heb wel zin
Ik dacht DAT het een foto van Stroek wasquote:
Ach ja, smaken verschillenquote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb toch liever de mannen jongens op mijn plaatjes.
Wasda in je icoon?quote:
Mannen of jongens?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb toch liever de mannen op mijn plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |