Helaas is dit de waarheid en wordt onder het kopje "hooliganisme" elke keer weer de combi verantwoord.quote:Echter zijn de supporters van mening dat de lokale driehoek uit gemakzucht kiest voor deze "oplossing" terwijl er diverse alternatieven voorradig zijn.
Obvious troll is obviousquote:
Maar je schatje zegt een gelijkspelquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:41 schreef Paul het volgende:
Hugo Borst zegt ook dat Utreg gaat winnen , dus
ohquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar je schatje zegt een gelijkspel
Geen van beide.quote:
D'r zal ook daar vast nog wel een spandoekie komen, kunnen jullie die mooi uitleggen met z'n 5enquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Tja... als het kort geding gewonnen wordt en er komt alsnog een autocombi naar Heerenveen plus buscombi dan houd ik de kaarten wel. Wij hebben immers geen eigen auto of iemand die kan rijden.
Maar als het bij een buscombi blijft en de boycot blijft van kracht moet ik het nog ff zien. Met 5 man in het uitvak zitten waar verder alleen kinderen van de kidsclub zitten (met begeleidsters dat wel), is ook weer zoiets...
Ja een groot Anti Combi doek over het vak heen lijkt me wel watquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:40 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
D'r zal ook daar vast nog wel een spandoekie komen, kunnen jullie die mooi uitleggen met z'n 5en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |