quote:
Stiekem was het een betalen-in-termijnen-grapjequote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zonder SCC maak je sowieso weinig kans om Twente-Ajax te bezoeken
quote:Met alle respect, Twente is lang niet verglijkbaar met Fener. Door een redelijke prestatie tegen city en marseille denken jullie echt meteen punten te kunnen pakken in Kadikoy.
Wake up, get real. No way. Fenerbahce is geen maatje, maar een aantal maten te groot voor Twente.
quote:Ik zie Twente niet uit deze poule komen. Fener kan Twente thuis makkelijk kloppen, uit is het ook te doen. Steau is zeker geen makkelijke ploeg, die ook meer dan genoeg heeft om thuis van Twente te winnen, en uit een gelijkspel mee te nemen.
Zijn we allemaal al voorbereid op de onvermijdelijke 7-0 nederlaag?quote:Twente kan gaan stunten in Istanbul... (not!)
Twente kan thuis wel een puntje pakken tegen Fenerbahce want ik denk dat fenerbahce dan al geplaatst is. Dan sturen we wel een B - Team. Zo niet en Fenerbahce heeft de punten nodig. Ja ik schat ons hoger in dan Sporting Lisabon. Dus ik zie geen problemen als we met onze basis 11 starten!
Voetbalzone praat ik niet eens overquote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Sieps het volgende:
Ik heb net even wat reacties op voetbalzone () gekeken over hoe de Turken over ons denken.
Echt ongelovelijk wat een arrogantie, je zou haast denken dat ze de afgelopen 5 jaar de CL hebben gewonnen![]()
Wat kwoots:
[..]
[..]
[..]
Zijn we allemaal al voorbereid op de onvermijdelijke 7-0 nederlaag?![]()
Uiteraard zie ik Fenebahce als de favoriet maar kansloos zijn we zeker niet![]()
Thats the spirit i am talking aboutquote:Op maandag 14 september 2009 01:47 schreef DirkZz het volgende:
Tjah ik ken het, van die turken met een grote bek die menen dat ze al gewonnen hebben.
Zou er haast zin in krijgen om er zo eentje vol op zijn bek te rammen.
Eredivisie Live, anders stream op internet...quote:Op maandag 14 september 2009 13:19 schreef rja het volgende:
Is er nog een zender waar FC Twente live wordt uitgezonden ?
De NOS heeft toch alleen belangstelling voor de tradionele topclubs.
De NOS zendt dacht ik niks uit.quote:Op maandag 14 september 2009 13:19 schreef rja het volgende:
Is er nog een zender waar FC Twente live wordt uitgezonden ?
De NOS heeft toch alleen belangstelling voor de tradionele topclubs.
Dat weet ik.quote:Op maandag 14 september 2009 13:46 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
De NOS zendt dacht ik niks uit.
RTL en Eredivisie Live hebben dacht ik de rechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |