helemaal mee eens...quote:Op woensdag 2 september 2009 15:04 schreef rene90 het volgende:
Ik zou zeggen..laat ze de tyfus krijgen. Jij hebt je goede kant laten zien, en als zij dan ermee komen dat je nog geld moet betalen om hun fout op te lossen is dat onredelijk.
Gewoon even langs de winkel gaan en die telefoon daar deponeren, en een bewijsje meekrijgen dat je de telefoon hebt teruggebracht.
Ja dat zal even lekker worden, jij hebt aangegeven een extra telefoon te hebben gehad en wilt hem terugsturen. Zij geven aan dat je het zelf moet betalen en je moet dus nog extra moeite gaan doen om geld te declareren.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:14 schreef jeroen25 het volgende:
De verzendkosten breng je gewoon in rekening bij vodafone.
vodaphone is toch veel te sloom om hem binnen 3 wken op te halen...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Weekdier het volgende:
Briefje naar het antwoordnummer schrijven met de mededeling dat er een pakketje voor Vodafone op te halen is op jouw woonadres? Dat je het X weken bewaart en dat je er vanuit gaat dat moct het niet opgehaald worden, dat je het pakket mag houden en het als een gift ziet.
Ik moet hier ergens nog een oud Com21 kabelmodem uit 1998 hebben liggen dat Bart Internet nooit opgehaald heeft toen zij in 2001 stopten met consumenten internet. Nooit weg durven gooien omdat ik dacht dat zodra ik dat doe ze hem komen halen. Uiteindelijk kwijtgeraakt in de troep in de kelder. Maar hij ligt daar zeker nog.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Weekdier het volgende:
Briefje naar het antwoordnummer schrijven met de mededeling dat er een pakketje voor Vodafone op te halen is op jouw woonadres? Dat je het X weken bewaart en dat je er vanuit gaat dat moct het niet opgehaald worden, dat je het pakket mag houden en het als een gift ziet.
Was dat ook Vodafone of een andere provider? Zo ja dan ga ik dat voorstellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef frenky90 het volgende:
hier ook gehad, een 2de toestel gekregen terwijl dit niet de bedoeling was, ze zeiden tegen mij ook stuur maar terug. ik zei zo ik stuur niets terug je kunt het hier komen halen, ik ga niet voor jullie fouten betalen, en later in de week is die netjes 's avonds door een koerier opgehaald
Altijd handig, www.antwoordnummer.nlquote:Vodafone Easy Klantenservice Antwoordnummer 5555 6200 VC Maastricht
Vodafone Klantenservice Antwoordnummer 4200 6400 VC Heerlen
Vodafone Libertel Antwoordnummer 10085 6200 XR Maastricht
Vodafone Libertel NV Antwoordnummer 10211 6200 XV Maastricht
Vodafone, Afd. Credit Assessment Antwoordnummer 10139 6200 XS Maastricht
Vodafone, afdeling iZi nummerbehoud Antwoordnummer 5555 6200 VC Maastricht
dat was inderdaad bij Vodafone.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Was dat ook Vodafone of een andere provider? Zo ja dan ga ik dat voorstellen.
Bart Internet... dat zegt me nog iets ja... ik word oudquote:Op woensdag 2 september 2009 19:38 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]
Ik moet hier ergens nog een oud Com21 kabelmodem uit 1998 hebben liggen dat Bart Internet nooit opgehaald heeft toen zij in 2001 stopten met consumenten internet. Nooit weg durven gooien omdat ik dacht dat zodra ik dat doe ze hem komen halen. Uiteindelijk kwijtgeraakt in de troep in de kelder. Maar hij ligt daar zeker nog.
Stuur ze een briefje dat je het hebt proberen aan te bieden bij het hoofdkantoor, maar dat er niemand was en dat je het bij de buren hebt afgegevenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:29 schreef Weekdier het volgende:
Ben benieuwd hoe het afloopt..........quote:Op donderdag 3 september 2009 17:15 schreef AyrtonSenna het volgende:
Ik heb nu ook een factuur gekregen voor 0 euro waarop staat dat dit bedrag binnenkort van mijn rekening wordt afgeboekt. Wil ik ze zien doen.
Kan ik ook wel raden hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het afloopt..........
Nah, 30% van 0 euro lijkt me nog redelijk te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef jeroen25 het volgende:
Pas maar op hoor.
Als het naar een incassobureau gaat komt er zo 30% bij!
Ik hoop dat de bankserver dan niet crasht vanwege een "division by zero" fout.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel raden hoor0 euro wordt afgeboekt
Maar heeft hij het niet geaccepteerd toen hij zijn handtekening bij de levering zette?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:54 schreef Rockfire het volgende:
Als jij iets toegestuurd krijgt waar jij niet om hebt gevraagd (je hebt hem tenslotte geannuleerd) hoef je ook niet te betalen voor het terugsturen. Als zij hem terug willen, moeten zij voor de kosten opdraaien.
Hij wist niet van welk bedrijf het kwam aangezien er alleen VLSC als afzender op stond.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Roi het volgende:
[..]
Maar heeft hij het niet geaccepteerd toen hij zijn handtekening bij de levering zette?
Vodafone zal zeggen dat ze het mondeling hebben afgesproken.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij wist niet van welk bedrijf het kwam aangezien er alleen VLSC als afzender op stond.
Vodafone kan ook mij een telefoon opsturen. Afzender VLSC en ik zet wel een handtekening.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Vodafone zal zeggen dat ze het mondeling hebben afgesproken.
VLSC staat voor Vodafone Logistics enz.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:00 schreef Conflict het volgende:
VLSC staat op alle pakketjes van vodafone. Dat is omdat ze denken dat de tnt chauffeurs dan niet weten dat er een telefoon in zit
Kpn doet dat ook. Maar je kan aan een barcode gewoon zien wat er voor een product in een pakket zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |