Woensdag 17 mei j.l. werd ik telefonisch benaderd door Vodafone.
Mijn contract liep te einde en ze wilden weten of ik geīnteresseerd was in een verlenging.
Nou, ik was wel geīnteresseerd in een goedkopere abonnementsvorm en een gratis Nokia N70 gsm toestel.
Het toestel zou de volgende dag worden opgestuurd zodat ik het uiterlijk maandag 22 mei in bezit zou hebben.
Na maandag, dinsdag en woensdag te hebben thuis gezeten heb ik Vodafone maar gebeld.
Dankzij een achterstand in hun administratie werd het toestel pas woensdag 24 mei werd verstuurd.
Nou zat daar toevallig weer een misselijke Christelijke feestdag tussen, dus ik zou het toestel gisteren (vrijdag) ontvangen.
Gisterochtend gewacht op de TPG, maar geen pakketje.. via via iemand gebeld bij TPG en die kon mij vertellen dat het pakketje vandaag werd geleverd.
Hierop mijn vader gevraagd of die mij thuis zou willen wachten op de TPG post.
Om 12.00 uur ben ik gaan werken en heeft mijn pa de komst van TPG afgewacht.
Om 13.30 uur belde mijn pa me op dat hij 2 pakketjes (!) in ontvangst had genomen van de bezorger.
Ik snapte er niets van en vroeg hem beide pakketjes naar mijn werk toe te brengen.
Uiteindelijk blijkt Vodafone een fout te hebben gemaakt en hebben ze 2x een Nokia N70 gestuurd i.p.v. 1 toestel.
Onder het motto, "eerlijk duurt het langst" heb ik direct Vodafone gebeld en hun het verhaal
uitgelegd.
Ik kon het ene toestel wel inleveren bij de Vodafone City Point winkel hier in mijn woonplaats.
Ben vanochtend dus gelijk om 09.00 uur naar die winkel gegaan, en wat blijkt... ze wilden het toestel niet ontvangst nemen.
Ik moest maar naar het postkantoor en het even terug sturen!!!
Van pure ellende weer gebeld met de Vodafone klantenservice, deze wilden graag dat ik het opstuurde en eventuele verzendkosten zouden worden verrekend met mijn factuur.
Ik zou een mail krijgen met daarin een retour adres.
18.30 uur, klaar met werken... mail checken... GEEN mail!
Net weer gebeld met de klantenservice, weer het verhaal uitleggen aan een infantiele medewerker die mij bewonderd om mijn eerlijkheid maar me niet verder kan helpen!
Of ik maandag even terug wou bellen
Ik ben er nu helemaal misselijk van!
Iemand tips of suggesties?
(sorry voor 't lange verhaal, moest 't ff kwijt)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.