Dat was wel het gevolg maar dit was erger.... Het was feitelijk meer in het Steenschuur wat in het verlengde van Het Rapenburg is. Het zijn beide grachten in Leiden.quote:
De grote buskruitramp van Leiden uit 1807. Lodewijk Napoleon heeft toen veel populariteit gekregen omdat hij zoveel voor de getroffen stad en de slachtoffers wist te regelen. Dat niemand dit wist zeg.....quote:
Is denk ik alleen goed bekend onder leidenaars?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De grote buskruitramp van Leiden uit 1807. Lodewijk Napoleon heeft toen veel populariteit gekregen omdat hij zoveel voor de getroffen stad en de slachtoffers wist te regelen. Dat niemand dit wist zeg.....![]()
qonmann +1
Stand AKQ #1717
1 Burnett
1 tomtomaat
2 thomaster
1 skittelman
1 Neleos
3 qonmann
1 Ofyles2
3 mr_anonimous
1 tong80
très bienquote:Op woensdag 2 september 2009 21:04 schreef ScottTracy het volgende:
Palingoproer?
Yes sirquote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Papaya?
Brinta en Bambix keur ik goed maar Kellogs alleen al heeft wel 10 soorten ontbijtproducten die je kan noemen..... En huismerk is dus ook niet goed.....quote:Op woensdag 2 september 2009 21:33 schreef tomtomaat het volgende:
brinta bambix kellogs albert heijn en C1000 eigen merk
Kellogs is de fabrikant. De Merknaam is Frosties, Wheaties, Cocopuffs......quote:Op woensdag 2 september 2009 21:36 schreef tomtomaat het volgende:
Maar Kellogs is toch de merknaam zoals je in je vraag aangeeft?
Tombolafan +1quote:
okquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kellogs is de fabrikant. De Merknaam is Frosties, Wheaties, Cocopuffs......
Fruity Loops.......quote:Op woensdag 2 september 2009 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
Dingen als Cornflakes, Honey Pops en Fruity Loops worden ook als 'merken' gezien volgens mij. Er staat iig TM achter
voornaam???quote:
Weet ik nietquote:
Cornflake kellog? Whehehehequote:
Ik ga er vanuit dat het voor jou het minst lang geleden is.....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Tanjaa het volgende:
Ik gok op steve, als ik me de boekjes goed herinner.
geen idee, ik heb de boekjes nooit gelezen. Ze stonden bij mn oma in de kast. Ze hadden zo'n leuke plaatjesquote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het voor jou het minst lang geleden is.....
Ik heb er nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
geen idee, ik heb de boekjes nooit gelezen. Ze stonden bij mn oma in de kast. Ze hadden zo'n leuke plaatjes
Ik welquote:Op woensdag 2 september 2009 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord...
Steven, maar vooruit...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:10 schreef Tanjaa het volgende:
Ik gok op steve, als ik me de boekjes goed herinner.
Qonquote:
Kloppen ookquote:Op woensdag 2 september 2009 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Bessy en Robert en Bertrand, de Geuzen.....
Weet ik maar ik dacht ik vul het even aan want Vandersteen had wel meer stripreeksen bedacht dan Suske en Wiske....quote:Op woensdag 2 september 2009 22:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Kloppen ookQon was alleen wat eerder.
Ik doelde ook niet alleen op suske en wiske hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik maar ik dacht ik vul het even aan want Vandersteen had wel meer stripreeksen bedacht dan Suske en Wiske....
Wel Nederland, hij was wel de bekendste die daar zijn opleiding kreegquote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Lund?
klopt, bestaat ook al niet merquote:Op woensdag 2 september 2009 22:43 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, dat zal trouwens wel niet..... zijn vast wel meer bekende A'dam studenten geweest
Stand AKQ #1717quote:Op woensdag 2 september 2009 22:59 schreef erkel het volgende:
Harderwijk ?
Ja. Nooit geweten dat ie in Friesland is geboren.quote:
Ik ook niet, leer weer bij vanavondquote:Op woensdag 2 september 2009 23:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja. Nooit geweten dat ie in Friesland is geboren.
Yesquote:Op woensdag 2 september 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jennifer Lopez?
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:49 schreef qonmann het volgende:
Apfelsaft ?
of iets geheel anders natuurlijk
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Hermitage?
Helemaal correctquote:Op donderdag 3 september 2009 10:02 schreef skittelman het volgende:
een koersrol is toch dat ding boven op de bus waar het eindpunt v/d lijn staat (dus bv. 9 Centraal Station)
ja wist niet hoe ik het kon omschrijven denkt zet er maar een voorbeeld bijquote:Op donderdag 3 september 2009 10:05 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Helemaal correctTegenwoordig vaak vervangen door een koersdisplay
quote:hier moet ik even mn frustratie kwijt over het feit dat half juventus stijf stond van de doping
beide heren de boer hebben de 90min niet volgemaaktquote:Op donderdag 3 september 2009 10:20 schreef Dagobert het volgende:
Seedorf (ja, daar moet je toch op gokken he) en Frank de Boer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |