Thanksquote:Op woensdag 2 september 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Half september van wat ik heb begrepen.
Fijn dat we in Europa ook zoiets leuks hebben!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Weer een nieuwe US & Jap account aangemaakt.
Aangezien ik van de vorige de inlogcodes niet meer wist![]()
Gelijk ook het Afrika Theme gedowload
Misschien vanavond met een beetje mzzlquote:Op donderdag 3 september 2009 08:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fijn dat we in Europa ook zoiets leuks hebben!
Kansloze actie weer van Sonyquote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.vg247.com/2009(...)-for-europe-in-2009/
Sony denkt nog steeds dat Amerika en Japan de grootste afzetmarkt is.quote:
Ik snap ook niet waarom niet? Censuur?? Taal? Breng gewoon alles wereldwijd (bijna) tegelijk uit!!quote:
Het is raar want alle dingen waar het aan zou kunnen liggen zou inderdaad een probleem kunnen zijn bij ed originele release. De verschillen tussen de Europese en de Amerikaanse versie hadden er voor kunnen zorgen dat de originele games veel later verschenen maar zou met deze rerelease geen probleem mogen zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niet? Censuur?? Taal? Breng gewoon alles wereldwijd (bijna) tegelijk uit!!
Sony heeft daar wel meer moeite mee
Handleidingen die herschreven moeten worden, boxarts etc.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:04 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Het is raar want alle dingen waar het aan zou kunnen liggen zou inderdaad een probleem kunnen zijn bij ed originele release. De verschillen tussen de Europese en de Amerikaanse versie hadden er voor kunnen zorgen dat de originele games veel later verschenen maar zou met deze rerelease geen probleem mogen zijn.
Het is gewoon erg vreemd allemaal.
Het is ook onzin, want al die handleidingen hebben ze nog gewoon liggenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Handleidingen die herschreven moeten worden, boxarts etc.
Dan nog dikke bullshit dat EU weer eens oerend hard in de aars wordt geneukt.
Ik kan me herinneren dat Burnout PAradise als eerste in europa te krijgen was en daarna US/ JAP. Zo kan het ook.
OT: DiRT2 pre-ordered.*Start DiRT weer eens op*
Nou maar hopen dat ik m kan spelen voordat ik papa wordt.........![]()
Ja ok, maar ze moeten van 2 handleidingen 1 maken me dunkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is ook onzin, want al die handleidingen hebben ze nog gewoon liggen
quote:Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef -Menn0- het volgende:
Aankomende maanden zijn niet goed voor m'n banksaldo
Komt volgens mij door de structuur van Sony. Ik heb af en toe het idee dat de verstandhouding tussen SCEA en SCEE niet lekker loopt. Dat ze elkaar naaien.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom niet? Censuur?? Taal? Breng gewoon alles wereldwijd (bijna) tegelijk uit!!
Sony heeft daar wel meer moeite mee
lekker bedrijf ben je dan zegquote:Op donderdag 3 september 2009 12:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt volgens mij door de structuur van Sony. Ik heb af en toe het idee dat de verstandhouding tussen SCEA en SCEE niet lekker loopt. Dat ze elkaar naaien.
Zou niet voor het eerst zijn binnen Sony. Ken Kutaragi moest toentertijd "onderduiken" bij Sony Music om de PSX te ontwikkelen omdat de andere divisies het niet zagen zitten.
Gewoon achter elkaar plakken, kwestie van crtl-c and ctrl-vquote:Op donderdag 3 september 2009 11:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja ok, maar ze moeten van 2 handleidingen 1 maken me dunkt.
Lijkt me onzin om 2x een PS2 game manual in de hoes te proppen. Toch?
Zelf geen last van. Toevallig sinds eergisteren ook weer even mee bezig.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:04 schreef Tumble het volgende:
Op diverse amerikaanse fora word gemeld dat uncharted veel crashed met de nieuwe firmware
Kan goed kloppen want ik heb ook de US import
(nederlands gesproken dat dan weer wel)
ik moet ook nog de crushing trophy zit nu op 71% in de game lekker bezig dusquote:Op donderdag 3 september 2009 15:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zelf geen last van. Toevallig sinds eergisteren ook weer even mee bezig.
Wel eerst een hartverzakking omdat ik een trophy kreeg die ik allang had (moet alleen crushing/platinum nog)... kijk via de XMB, staat Unchatyed op 1%. Game afgesloten, trophy-sync gedaan, staat nu weer op 91%.
Daarna weer verder, lopen kloten met savegame (ik haat een beperkt aantal slots!).. speel een stukje, kom erachter dat het niet klopt qua verhaal, kijk bij difficulty.... staat ie op hard. Had dus ook net over een crushing level heen gesaved, dus kan nu weer een aantal levels opnieuw doen... *zucht*
En Deacon die dan ook nog even via PM's gaat lopen zeuren "heb je die nog niet uitgespeeld?!?"
Maar goed, vastlopers dus nog niet gehad.
Sixaxis is echt crappy gebouwd, pookjes die blijven handen, alles voelt te 'losjes' aan…quote:Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef Misan het volgende:
[..]
omdat ik nu drie controllers heb en de twee sixaxis-controllers nu waarschijnlijk geheel links laat liggen
OMGquote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed: Visions of Venice
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, het houdt niet op na de GoW HD aankondiging. ICO + SotC en een FF Collectie waren de eerste, maar er is meer!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(lelijke shops ja, maar het is wel tekenend...)
See!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
ICO + SotC en een FF Collectie
CoD5 gekocht 2 maanden geleden voor 25 euro bij mediamarkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:16 schreef Cheiron het volgende:
Koosy, volgens mij komen CoD games nooit echt in de budgetbakken. Daar blijf je echt jarenlang een premium prices voor betalen. Vanavond eens proberen of ik dat Bravia link ook met mn samsung aan de praat krijg. Op Tweakers waren mensen die nu met hun Panasonic ab de PS3 konden bedienen
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
En Deacon die dan ook nog even via PM's gaat lopen zeuren "heb je die nog niet uitgespeeld?!?"
Ok, verjaardags cadeau voor mn 3 jarige dochter is gevonden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
EyePet: gamescom gameplay presentation
GOTY. Word.
EyePet will hit Stores on November 17quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ok, verjaardags cadeau voor mn 3 jarige dochter is gevonden!
Wanneer komt ie uit?
Echt tofquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
EyePet: gamescom gameplay presentation
GOTY. Word.
Toll! Ze is in Januari pas jarig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:26 schreef Misan het volgende:
[..]
EyePet will hit Stores on November 17
http://news.vgchartz.com/news.php?id=4989
dus 19 november in Nederland
Nee, het is zeker geen serieuze racer, maar wat ik bij Activision speelde was wel echt tof om te doen! Alleen maar actie, auto's buitelen over elkaar heen, als je achterop ligt zit je zo weer bij de kliek en echt wegrijden bij de kliek is ook lastig. Het gaat trouwens lang niet altijd om eerste te worden bij een race, in sommige gevallen krijg je een andere klus te klaren tijdens de racequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Blur wordt volgens mij bestwel een buttgame (ze willen een serieuze racer combineren met powerups. Dat is leuk en alles, maar als je serieus wilt racen dan heb je daar je aandacht voor nodig en ga je niet ondertussen powerups zitten timen. Het werkte in ieder geval voor geen ene tiet in Keulen) maar ze maken wel bomvette virals!
Mario Kart on steroïds dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, het is zeker geen serieuze racer, maar wat ik bij Activision speelde was wel echt tof om te doen! Alleen maar actie, auto's buitelen over elkaar heen, als je achterop ligt zit je zo weer bij de kliek en echt wegrijden bij de kliek is ook lastig. Het gaat trouwens lang niet altijd om eerste te worden bij een race, in sommige gevallen krijg je een andere klus te klaren tijdens de race
Mario Kart klonen zijn nooit leuk.quote:
Mario Kart zelf ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Kart klonen zijn nooit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |