Dat gaat snelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef WupWup het volgende:
Ze is nu ruim 10 weken, dus we hebben de smalls ongeveer 6 weken gebruikt (eerst 4 weken wegwerp)
Als ze maar niet meisjesachtig zijn. Een stuk of 6, 7 misschien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:14 schreef WupWup het volgende:
Ik wil wel Webkim, maar vriend wil nog even wachten met verkopen (hij denkt dat Emma weer krimpt ofzo) . Hoeveel wil je er hebben, in welke kleuren en op welke termijn?
dat zijn de smalls die ik heb liggen. ik verwacht nog een blauwe met stippels en die is dan dus nooit gebruikt. zit er iets van je gading bij?quote:
oh okay, dan kom ik de zomer wel door dus denk ik tot haar eerste verjaardag.quote:
http://ittibitti.com.au/ Kijk die bitti brites dan eensquote:Medium nappies will fit approx 6kg to 12kg depending on your babies build. Slim babies may fit for longer, depending whether you are happy with the rise.
Zou dat de reden zijn dat de Itti Bitti's Stef op het moment niet drooghouden misschien? Hmmm..quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:50 schreef owlet het volgende:
Mijn dochter was een half jaar oud, woog acht kilo en zat prima in maat L van itti bitti. Tenzij je echt een klein en dun kindje hebt denk ik dat je beter voor L kan gaan, daar kan je wat langer mee doen.
Haha, nou, inderdaad! Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:00 schreef cattie het volgende:
Stef is gewoon een zeikerd!![]()
Aan de bovenkant lekken ken ik niet.
Wilde ook net zoiets voorstellenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:33 schreef WupWup het volgende:
huup als je wilt mag je van mij wel even een weekendje ofzo een M proberen tegen verzendkosten?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:44 schreef huuphuup het volgende:
lief van je Wup
maar Incantrix woont hier in de buurt dus anders ga ik gewoon even langs om te kijken en in te schatten enzo.
Dus dat ga k maar doen denk ik. Kan ik mooi gelijk Stef knuffelen
Ik gebruik IB's sowieso nooit 's-nachts, maar overdag lekt hij er ook standaard doorheenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:23 schreef owlet het volgende:
De makers van IttiBitti geven zelf ook al aan dat het geen nachtluiers zijn.![]()
Wij gebruiken nu net zoals Oeke ook voor de nacht een wegwerpluier. Ze slaapt dan toch net iets langer door en dat is ook wel zo prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |