abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72758651
Amber kijkt ook heel onverantwoord dvd hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72758748
sterker nog, madamzit nu in pyjama zappelin te kijken.Het regent en ik heb geen zin enzo

Maar dan wel weer met een beker vers bramensap van bramen van de camping voor haar neus
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72758764
lekker toch!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72759248
Jelief, hier ligt meneer op zijn deken op de grond Barbapapa te kijken. Zo demotiverend dat weer, waarom duurt de zomer zo kort altijd?

Devin gaat laat slapen, meestal brengen we hem tussen 20:00 en 20:30 naar bed. Soms slaapt hij in 1 keer (gebeurt gelukkig steeds vaker) maar het gebeurt vaak genoeg dat we nog tot 'n uur of 10 of later zelfs achter hem aan moeten rennen omdat hij constant uit bed komt. 's Middags slaapt hij nog wel, de laatste tijd meestal wel 'n uur of 2. Hoe laat hij 's ochtends wakker wordt verschilt: kunnen we uitslapen dan is hij om half 7 al op, moet hij naar de psz dan moeten we hem soms om 8 uur echt met geweld wakker maken
.... met gevoel voor drama....
pi_72759368
Mikael heeft meestal tegen een uur of half 5 dat ie een dip krijgt. Dan begint ie te zeuren enzo. Gelukkig komt dan R bijna thuis en gaan ze samen altijd stoeien en dan leeft ie weer helemaal op. En dan tegen kwart voor 8 zakt ie echt in als pudding en wil ie naar bed. Hoelang ie slaapt is heel verschillend. Soms tot 8 uur maar soms ook al 6 uur wakker.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:46:20 #156
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72759550
Ik maak Maud nooit wakker 's ochtends (Heb fleur tot dit jaar ook nooit wakker gemaakt). Als ze pas om kwart over acht wakker wordt dan gaat ze in slaapzak en al in de buggy en kleed ik ze aan als we thuis zijn of bij de oppas. Moet ze naar de psz dan is ze maar een keer wat later. 's middags slaapt ze ca. 2 uur nog. En 's avonds gaat ze om half acht naar bed, maar door onrust slaapt ze vaak pas tegen 9 uur. Door een strak ritme en vaste rituelen gaat het 's avonds al weer ietsje beter. Hopelijk komen we deze week door de negatieve spiraal heen. Vanochtend was ze trouwens om half zeven wakker en heeft toen lekker naast me gelegen en onverantwoord naar de tv gekeken terwijl ik nog even een halfuurtje sluimerde.

Ze is ontzettend aan het uittesten en proberen wat ze voor elkaar kan krijgen met hangen, dreinen en krijsen. Maar we hebben het inmiddels door dus het werk niet. Leuk is het niet, maar ik hoop dat we uiteindelijk winnen en weer een meer en meer gezellig grietje er voor terug krijgen. Ik heb te lang toegegeven aan haar buien. Gewoon om de lieve vrede te behouden en Fleur 's avonds te kunnen laten slapen, maar ik ben het zat. Ik ga niet meer toegeven aan dat peuter-puberaalgedrag.

Ingrid, hoe was het gisteren?

Storm goed gekeurd! En Suug, al dat liefs dat heb jij maar mooi bij je Wel raar dat ze niet even vragen hoe het gaat. Zodat je als moeder de kans in elk geval krijgt om te zeggen of het wel of niet lekker gaat.
pi_72759625
Ik heb denk ik een gekke peuter.
Hij heeft vorige week nieuwe kleren en schoenen gekregen. Maar nu wil ie dat niet aan naar zijn papa en naar school enzo. Want niemand mag dat zien. Hij wil het alleen thuis aan of ergens waar ie niet bekend is zeg maar. Doen meer peuters dat?
pi_72760108
vindt hij ze zelf niet zo mooi misschien?
pi_72760149
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef bixister het volgende:
vindt hij ze zelf niet zo mooi misschien?
Ja juist wel. Thuis loopt ie de hele tijd: Oh wat een mooie schoenen, mama wat ben ik mooi he met deze schoenen. Lijkt haast wel dat ie bang is dat anderen de mooi eraf kijken

Hij heeft ze ook zelf uitgezocht nadat we 100 paar anderen hadden gezien
pi_72760423
Ik herken het niet MeNicole!
Amber wil haar nieuwe kleren/schoenenaltijd meteen aan en aan iedereen laten zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72761163
Onze dame is met echte allstars gympen (bedankt bix!!) naar het kdv vandaag. Heb de juf gerustgesteld dat ze morgen weer schoenen aan krijgt die ze zelf aan kan doen. Helemaal paars/zwart/witte kleren en dan die oranje gevlekte gympen eronder. En ze heeft miniugs gehad van vrienden uit Australie, die wil ze alleen met sokken aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72761411
haha leuk dat ze passen.
pi_72761456
De andere schoenen passen nog niet, maar ze is er helemaal trots op. Gisteren ook, ik was laat thuis, dus J. en Anna waren bij m'n schoonouders gaan eten. Komt ze terug met een pyjama al aan (lichtroze natuurlijk, prinses) en dan die oranje gympen eronder, net een clowntje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_72761512
Je vergeet het gifgroene vestje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72761585
Nou ja, zo erg wilde ik het weer niet maken.
*OUD heilige*
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:01:15 #166
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72761778
Anna, wat heb je toch een aparte kledingkeus

MeNicole, misschien inderdaad bang dat ie ze vuil maakt en dan het mooie eraf is....
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:45:35 #167
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72766393
Haha, mini-Uggs! Ik vind ze verschrikkelijk, maar zo klein zijn ze vast leuk! Foto?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:03:52 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72767030
ik wou net zeggen dat vraagt om foto's :p
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72767566
Ja, die moet ik toch nog maken voor die vrienden van ons die ze hebben opgestuurd dus die komen er (ooit ) wel aan!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_72768203
Beetje druk hier. strontverkouden baby en drukke Kim. (veel mensen zijn er van overtuigd dat ze adhd heeft) En een baby die uiteraard aan Kims speelgoed zit. Dat vind ze niet leuk. Delen is moeilijk.
Zindelijkheid gaat best goed. Al is ze vaak net te laat zodat haar onderbroek nat is en met een beetje pech de broek ook. Al komt er dan alsnog wel een flinke plas. * _Ingrid_ gaat nog meer onderbroekjes inslaan.
En ondertussen wacht ik totdat de tandarts(assistente) terugbelt. Ze kon niks vinden in het systeem. Im mag toch wel aannemen dat de tandarts iig contact heeft gezocht met de kaakchirurg.
pi_72768262
Gewoon blijven bellen Ingrid!!

Ennuhh misschien f na laten kijken of Kim ADHD heeft...
Ik zeg het wel eens hoor dat Amber ADHD heeft.. kind is soms zooooo druk maar volgens de buuf van mijn moeder heeft Amber geen ADHD {sub]ze heeft zelf dochter met ADHD[/sub] maar is Amber gewoon lekker enthousiast..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:50:22 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72768509
Sommige kindjes zijn gewoon wat drukker/enthousiaster als de ander, vind dat zo simpel om er gelijk het etiketje adhd aan te hangen zeker als bijv. een ouder adhd heeft.
adhd is wel meer als alleen druk zijn
pi_72768562
Als dat het was had Anna allang dat predikaat gehad.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:53:02 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72768601
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
Als dat het was had Anna allang dat predikaat gehad.
ik volg je even niet
pi_72768634
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik volg je even niet
Als ADHD alleen druk doen was, dan had Anna dat predikaat dus allang gehad. Dat dus. Het was een garpje. Soort van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')