Ja juist wel. Thuis loopt ie de hele tijd: Oh wat een mooie schoenen, mama wat ben ik mooi he met deze schoenen. Lijkt haast wel dat ie bang is dat anderen de mooi eraf kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef bixister het volgende:
vindt hij ze zelf niet zo mooi misschien?
ik volg je even nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:51 schreef Jarno het volgende:
Als dat het was had Anna allang dat predikaat gehad.
Als ADHD alleen druk doen was, dan had Anna dat predikaat dus allang gehad. Dat dus. Het was een garpje. Soort van.quote:
dat als druk zijn een stickertje ADHD verdient Anna dat al lang gehad had.. denk ikquote:
Stickertje, t-shirt, petje...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat als druk zijn een stickertje ADHD verdient Anna dat al lang gehad had.. denk ik
oh wat herkenbaar...quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stickertje, t-shirt, petje....
Gisteren waren we bij mijn ouders eten, waren kenissen op bezoek die na 10 minuten bezorgd vroegen "ehhh, is ze altijd zo eh... beweeglijk?"..
ah die fietsquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als ADHD alleen druk doen was, dan had Anna dat predikaat dus allang gehad. Dat dus. Het was een garpje. Soort van.
Ik word vandaag teruggebeld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:42 schreef Vicky het volgende:
Gewoon blijven bellen Ingrid!!
Ennuhh misschien f na laten kijken of Kim ADHD heeft...
Ik zeg het wel eens hoor dat Amber ADHD heeft.. kind is soms zooooo druk maar volgens de buuf van mijn moeder heeft Amber geen ADHD {sub]ze heeft zelf dochter met ADHD[/sub] maar is Amber gewoon lekker enthousiast..
Nope. TV kijken is ze na een kwartier (hooguit) zat en dan moet het al echt iets heeeeeeel boeiends zijn. D'r nichtje die drie maanden ouder is kan met gemak een K3 film van anderhalf uur uitkijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh wat herkenbaar...
Anna zit zeker ook geen seconde stil.
de mijne is dus net zo..quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope. TV kijken is ze na een kwartier (hooguit) zat en dan moet het al echt iets heeeeeeel boeiends zijn. D'r nichtje die drie maanden ouder is kan met gemak een K3 film van anderhalf uur uitkijken.. Verder is het echt *raas*stuiter*boing*klauter*piep*huil* en dat van 7 uur 's ochtends tot ze in bed ligt.
Ach, het is geen klacht hoor. Soms zou het wel eens lekker zijn om een boekje te kunnen lezen terwijl ze met Duplo speelt ofzo maar dat gaat echt 2 minuten goed ofzo...quote:
Ik zou ook wel eens willen dat ze een half uurtje wat voor zichzelf gaat doen zonder mij er steeds bij te betrekken, maar helaas. Hier wil zeook de hele dag door aandacht, maar dat lukt helaas niet met nog een kleine smurf in huis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, het is geen klacht hoor. Soms zou het wel eens lekker zijn om een boekje te kunnen lezen terwijl ze met Duplo speelt ofzo maar dat gaat echt 2 minuten goed ofzo.... Het is gewoon echt full-time aandacht aandacht aandacht. Maar wel op een (meestal) leuke manier hoor.
Het zou kunnen. Maar het is meestal als ze niet wil slapen. En hard ook, de buren horen het zelfs.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:04 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat schoppen/slaan tegen deuren herken ik hier wel, maar dat is echt verdriet bij haar wat dwars zit.
Ik denk dat ze nu zo op een leeftijd zijn zo rond de 4, dat ze niet meer alles voor lief nemen, maar ook nog niet alles kunnen begrijpen, en het echte verdriet gaan krijgen, echte emoties gaan krijgen .
En daar op die manier een uitting aan geven.
Vergeet niet dat Kim ook wel een hele roerige periode heeft gehad met het hele Tyler gebeuren, waar jullie niets aan konden doen, maar er toch altijd wel inhakt bij een kindje, en misschien het er zo uitkomt
Ik zie het wel heel voorzichtig beter gaan. Ze is redelijk gek met poppen, en die kan ze ook goed bezig houden soms. En ze heeft wel iets meer rust dan pakweg een jaar geleden lijkt het. Alhoewel ik ook wel merk dat ik wel snel naar de TV grijp als mogelijkheid om ook maar even m´n handen vrij te hebben, al is het maar een kwartier.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens willen dat ze een half uurtje wat voor zichzelf gaat doen zonder mij er steeds bij te betrekken, maar helaas. Hier wil zeook de hele dag door aandacht, maar dat lukt helaas niet met nog een kleine smurf in huis.
Goed idee, zal het hier bij de fietsenwinkel eens vragen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:19 schreef Saffier het volgende:
Ingrid, Tobias kon niet op zijn driewieler fietsen, toen hij zijn fiets kreeg ging hij zitten en reed hij erop weg. Daarna lukte het hem ook op zijn driewieler. Op een drieweieler moeten ze voorúit trappen om vooruit te komen, op een fiets naar beneden trappen om vooruit te komen. Voor het ene kindje simpel, voor het andere kindje juist weer moeilijk. Probeer het anders in de fietsenwinkel of vraag eens op de psz of ze daar wel fietst?
We denken aan een skelter-achtig-iets voor Tobias en aan gewone lego. Het is eigenlijk erg dat ze 4 worden en alles al hebben
Die voelde ik aankomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |