Ik geef geen extra vitaminen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
Leuk K_P!
Geven jullie extra vitaminen? Waarvoor is dat nodig dan? Eigenlijk nooit aan gedacht om te doen...
ik ben dat gaan doen toen max maar slecht bleef eten. nu geef ik ze nogsteeds. mulivitaminen van dagravit.quote:Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
Leuk K_P!
Geven jullie extra vitaminen? Waarvoor is dat nodig dan? Eigenlijk nooit aan gedacht om te doen...
Rare huisarts ook. Het is zijn gebied niet, dus dan maar geen verwijzing? Dat is een rare gedachtenkronkel...Of bedoel je dat hij niet die tanden eruit wil trekken...dat lijkt me een verstandige keuze, want daar heeft meneer de tandarts voor doorgeleerd.quote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja klopt inderdaad. Ik begin me af te vragen of het met elkaar te maken heeft. Geen idee of dat kan hoor.
Ik wil dan of een verwijzing naar de kaakchirurg, onder narcose boren of in het ergste geval trekken.
Of via de huisarts, maar die wil dat niet, want het is niet zijn gebied. Maar nu weet ik dat op dinsdag de andere ha er is. Dus kan ik het daar proberen.
En anders bel ik toch de spoedlijn van het umcg, waar ze op de wachtlijst staat. Al komt ze dan op de gewone en niet de kinderafdeling zoals ik heb begrepen.
Ben er zat van.
Geen idee, die vitamine d is een soort van gewoonte geworden na het tandenpoetsen. De meiden komen hier ook makkelijk een half uur buiten.quote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef Stiemie het volgende:
Ah Linde eet dagelijks fruit en zo goed als dagelijks groente. Eigenlijk eet ze gewoon alles mee. Moet je dan ook nog vitamines geven?
En die vitamine D geef ik al een hele tijd niet meerZe komt dagelijks zeker een half uur buiten, meestal langer en ik las dat teveel vitamine D ook weer schadelijk is. Is het dan toch nodig om te geven? Lastig zo...
Nee gewoon omdat zijn gebied niet is. Hij is geen tandarts, zoals hij zegt.quote:Op zondag 6 september 2009 13:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Rare huisarts ook. Het is zijn gebied niet, dus dan maar geen verwijzing? Dat is een rare gedachtenkronkel...Of bedoel je dat hij niet die tanden eruit wil trekken...dat lijkt me een verstandige keuze, want daar heeft meneer de tandarts voor doorgeleerd.
Ik kom me echt voorstellen dat je er zat van bent.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef Stiemie het volgende:
Ah Linde eet dagelijks fruit en zo goed als dagelijks groente. Eigenlijk eet ze gewoon alles mee. Moet je dan ook nog vitamines geven?
pfff....sterkte !quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel vanaf mijn ouders Bij tandarts was hel. Uiteindelijk wil hij kaakchirurg mailen in Assen en Groningen of die willen helpen. Duimen maar! IS vaak wel wachtlijst van 5/6 weken. Nou, dat is beter dan 5/6 maanden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |