abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72837414
Maar het is nooit te laat om daar nu nog een beetje met der aan te gaan werken! Kijk van dat fietsen, misschine vind ze het gewoon niet leuk. Mikael doet dat ook eigenlijk nooit. De loopt er altijd mee. En de rest. Gewoon lekker met der bezig gaan. Niks dwingend maar gewoon spelend. Zul je zien dat ze het allemaal snel genoeg kan. Je moet je er niet schuldig om gaan voelen. Iedereen doet zijn best
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72837857
knap zeg van mika
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 17 september 2009 @ 14:20:33 #278
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72839072
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:04 schreef poemojn het volgende:
Hij wordt nu dus voorbereid op groep 3? Da's lastig als je niet wilt versnellen. Staat de school waar hij hierna naar toe gaat hier achter?
En heb je evt nog een Leonardoschool achter de hand, staat hij ergens op een wachtlijst (daar hoef je niet voor getest te zijn)?
wat is een leonardoschool?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 17 september 2009 @ 14:27:02 #279
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72839302
En ingrid de een is wat sneller als de andere, je schrijft zelf dat kim nu ook getest wordt op adhd, geeft ook wel aan dat het Cb ook vind at het moet nagekeken worden, en dat kan ook verklaren dat ze misschien soms te druk in haar hoofdje is, en daardoor het er niet uitkomt, maar het er echt wel inzit.
pi_72839303
Een school waar kinderen wel versnellen in stof maar gewoon bij leeftijdsgenootjes in de klas zitten (wel alleen hoogbegaafde; al valt de school gewoonlijk onder een gewone school en doen ze dus ook dingen samen met de "gewone" kinderen). Ze krijgen dan extra vakken zoals Engels, Spaans, informatica als verbreding zodat ze niet een te grote voorsprong opbouwen bij de gewone schoolvakken. Dan zijn ze gewoon met 12 jr klaar met de basisschool. http://nl.wikipedia.org/wiki/Leonardoschool

@Ingrid: wat Evenstar ook al zegt..
  donderdag 17 september 2009 @ 14:27:49 #281
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72839326
ah op die manier
pi_72841514
Wat gaan jullie hard in een dagje...
Even zien hoe was het ook al weer..

Bamba... helaas de foto gemist, maar zo te lezen heb je een knap kindje Leuk dat je na zoveel jaar mee komt posten.

@ Vivi, denk dat Dean inderdaad voor ligt qua communicatie. Fleur had daar in het begin op de psz ook 'last' van, maar dat is gelukkig bijgetrokken. Nu vermaakt ze zich prima in groep 3. D'r spraak en vooral het Nederlands is ze goed in. En dankzij een kritsche mama verbetert ze zichzelf bij het als/dan ik/mij. Ze is helemaal thuis in deze groep en ookal is ze qua lezen en schrijven goed op dreef, ze moet er niet aan denken om in groep 4 te zitten. Daar zit ze soms bij in de combi-klas maar dat vind ze ronduit verschrikkelijk. Die 'grote' zijn helemaal niets voor haar.

@Menicole. goed dat ze mika nog steeds in de gaten houden. Want het moet wel leuk blijven. Vind de tip van Poemojn niet verkeerd. Zeker omdat Mika sociaal wel zijn leeftijdsgenootjes nodig heeft. Dan is versnellen op school eigenlijk geen goede optie.

@ Evenstar. Hoe is het gegaan met je kleine dramaqueen?

@ Ingrid. Wat evenstar ook al zegt. Als jij al het vermoeden hebt dat Kim ergens mee worstelt (evt. ADHD) dan kan het zijn dat het er inderdaad wel in zit, maar niet uitkomt. Ze heeft het dan zo druk in d'r hoofd dat ze niet meer weet hoe het moet.

@???? (weet niet meer). Maud is ook erg goed in het hulen bij psz, oppas en kdv. Ze doet het er gewoon om. 'Ik ga zo huilen' hoor ik dan. En gelukkig weet ik dus inmiddels dat het echt een (machts)spelletje is, maar leuk is anders. Ik vind het verschrikkelijk als krijsend afscheid neemt. Maar ik probeer me er overheen te zetten en hopelijk gaat het over. Want ze is als stil nog voor ik de hoek om ben. Zo frustrerend.

Heb gisteren weer een momentje gehad van mijn jongste. Ik had gisteren heeeeel veeeeeel hoofdpijn. Echt niet om te harden en lag dus de halve dag in bed. Komt ze naar me toe..: mama, jij nu lekker slapen en straks krijg je een kus. En ook bij deze dame wordt het verbale steeds beter. Ze kan nu echt al praten en vertellen. Heerlijk. En ook hoor ik meer en meer liedjes (of dat wat er op lijken moet).
  donderdag 17 september 2009 @ 19:13:22 #283
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72849193
lief van Maud

En met mijn dramaqueen is het dus echt drama.. arm schaapje heeft 41.3 koorts, wil niet eten/niet drinken.
Bij het Cb niets aan de hand, daar was ze lekker vrolijk en kletste iedereen de oren van de kop.
Dikke gouden griffel gekregen ( en een excuus van de CBarts ook al waren we bij de verpleegkundige, gingen ze direct oplossen. Super! )
Bij het zien van het spuitje was ze wat bangig, maar had haar beloofd als ze grote meid zou zijn ze wat mocht uitkiezen.
Dus naar de stad gelopen samen en eer we daar waren ( met omwegen uurtje wandelen ) was ze een klein zielig musje,
Ze had een dikke vest aan en een maillot onder een jurkje en kaarsjes, maar ze was ijskoud, lipjes wat blauwig. Dus snel een dekentje gehaald en een dikke jas. Snel een treintje gekocht, en thuis wat drinken proebren te geven, rijstemelk, heeftze normaal echt een pakje in 30 seconden o... nu nog niet eens de helft over 10 minuten.
Ze ligt sindsdien op bed, en dep haar tongetje wat nat, en kijk haar temp.
Ik wist niet dat ze zo snel al last kunnen hebben van die prik, of komt het toch op een reactie neer
heb haar voor de zekerheid maar wat extra xyzall gegeven.
Even terug gaat zoeken over de vorige keer daktp prik
  donderdag 17 september 2009 @ 19:16:07 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72849289
mm

Mogelijke reacties na de inenting

Mogelijke reacties die na de inenting kunnen optreden zijn:

- een branderig gevoel op de plek van de inenting

- een lichte huiduitslag een tot twee weken na de inenting, dit verdwijnt vanzelf

- een tot twee weken na de inenting wat hangerig en enige verhoging

Bij een oplopende temperatuur dient de huisarts geraadpleegd te worden.

* maar ff HAP bellen gaat
pi_72849410
Oeh evenstar wat een hoge temp! Ik zou inderdaad even bellen met de HAP! Gewoon voor de zekerheid. Kunnen ze zo snel een reactie hebben eigenlijk op de prik? Sterkte!
pi_72849434
Och klein musje toch..
Wat zei de HAP?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:21:14 #287
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72849456
wachtend aan de lijn
  donderdag 17 september 2009 @ 19:23:21 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72849524
oh even voor de statistieken ze is 97.5 cm en 15.2
volgens berekeningen "moet" ze 177/178 worden
  donderdag 17 september 2009 @ 19:27:56 #289
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72849700
overleg met de dokter
pi_72849711
duurt lekker lang...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:29:25 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72849757
Linea recta naar de EH
pi_72849769
succes met je meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72850157
Succes met Arwen!!
  donderdag 17 september 2009 @ 19:47:13 #294
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72850514
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:23 schreef _evenstar_ het volgende:
oh even voor de statistieken ze is 97.5 cm en 15.2
volgens berekeningen "moet" ze 177/178 worden
Ook al zo'n lang end.
P&F worden geschat op 1.86, hahahaa

Wat een enorm hoge temp!
Sterkte !
pi_72850558
Yikes Evenstar
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 17 september 2009 @ 19:49:36 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72850630
He getsie Evenstar, hopelijk is alles snel weer oke met Arwen .

Vandaag heb ik nog even gechecked op het KDV en Dean ligt daar prima bij zijn groepgenootjes en hij is goed in trek bij zijn vriendjes, zei de leidster , gelukkig .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72850718
Vivi, da's fijn om te horen
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 17 september 2009 @ 19:54:18 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72850822
Jeetje evenstar... Beterschap voor je kleine vogeltje
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 september 2009 @ 19:54:57 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72850856
Vief, mooi nieuws zo vandaag
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 17 september 2009 @ 19:57:57 #300
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_72850991
quote:
Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef Vivi het volgende:

Vandaag heb ik nog even gechecked op het KDV en Dean ligt daar prima bij zijn groepgenootjes en hij is goed in trek bij zijn vriendjes, zei de leidster , gelukkig .
fijn, vivi. Goed dat je het vraagt.
Kinderen zijn echt bikkelhard. Vandaag op school zegt een meisje gewoon tegen een goed vriendinnetje
"Ik vind je vandaag gewoon niet leuk". Meisje uiteraard in tranen, maar na een gesprekje en elkaar even met rust laten, zaten ze weer heerlijk giechelend een boekje te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')