aha! Ik weet dat jij werkt op een kdv, maar had gewoon bedacht dat Meike daar dan ook naar toe gaat...quote:Op woensdag 2 september 2009 20:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Filmpjes zijn ook altijd zo leuk!!! Zegt vaak zoveel meer dan een fotootje.
Kapiteintje, Meike gaat niet naar het kdv. Ik werk zelf wel op het kdv, maar als ik aan het werk ben is Meike bij oma. Oma is gastouder, en heeft momenteel nog 1 ander oppaskindje op Meikes dagen.
(en straks komt onze baby er dus nog bij)
Ik ben wel blij dat ze nu naar de psz gaat, ze heeft nog best veel te leren.
Ja van mij mag het wel inderdaad. Onder narcose en dan kunnen ze goed kijken hoe erg het is. En dan boren of trekken. Bah, voel me al schuldig genoeg dat ze gaatjes heeft.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Je mag best klagen. Ingrid. Heftig, hoor.
Waarom gaat ze niet een x onder volledige narcose en trekken ze boel?
Of is dat te kort door de bocht?
Dit wordt toch gewoon sneu voor Kim?
zwak gebitje en moeilijk poetsen. Ik zie hier de strijd die ik met Maud heb omtrent poetsen. Ze wil het alleen zelf doen en dan is d'r tong altijd enorm schoon, maar die tandjes krijgen maar zelden een tandenborstel te zien. Dus mag ik met d'r vechten om die gedaan te krijgen. Hoe dat dan is als kind panisch is voor een tandenborstel, kan ik me goed voorstellen. En je wilt ze tenslotte ook geen pijn doen, want dat is ook geen fijne associatie.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat sneu zeg voor Kim, maar hoe komt zo'n jong kind al aan zwarte kiezen?
oh, dat scheelt al weer...quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Niet de hele kies trouwens hoor.
Altijd in de houdgreep. Laatste tijd wel iets beter, maar blijft heel lastig.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef chacama het volgende:
[..]
zwak gebitje en moeilijk poetsen. Ik zie hier de strijd die ik met Maud heb omtrent poetsen. Ze wil het alleen zelf doen en dan is d'r tong altijd enorm schoon, maar die tandjes krijgen maar zelden een tandenborstel te zien. Dus mag ik met d'r vechten om die gedaan te krijgen. Hoe dat dan is als kind panisch is voor een tandenborstel, kan ik me goed voorstellen. En je wilt ze tenslotte ook geen pijn doen, want dat is ook geen fijne associatie.
Topicoudste!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter is gewoon de oudste...
hihi... Nou vraag maar raak hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 08:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Topicoudste!
Heeft u vragen over uw peuter ?
Vraag Vicky !
Ik geef geen extra vitaminen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
Leuk K_P!
Geven jullie extra vitaminen? Waarvoor is dat nodig dan? Eigenlijk nooit aan gedacht om te doen...
ik ben dat gaan doen toen max maar slecht bleef eten. nu geef ik ze nogsteeds. mulivitaminen van dagravit.quote:Op zondag 6 september 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
Leuk K_P!
Geven jullie extra vitaminen? Waarvoor is dat nodig dan? Eigenlijk nooit aan gedacht om te doen...
Rare huisarts ook. Het is zijn gebied niet, dus dan maar geen verwijzing? Dat is een rare gedachtenkronkel...Of bedoel je dat hij niet die tanden eruit wil trekken...dat lijkt me een verstandige keuze, want daar heeft meneer de tandarts voor doorgeleerd.quote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja klopt inderdaad. Ik begin me af te vragen of het met elkaar te maken heeft. Geen idee of dat kan hoor.
Ik wil dan of een verwijzing naar de kaakchirurg, onder narcose boren of in het ergste geval trekken.
Of via de huisarts, maar die wil dat niet, want het is niet zijn gebied. Maar nu weet ik dat op dinsdag de andere ha er is. Dus kan ik het daar proberen.
En anders bel ik toch de spoedlijn van het umcg, waar ze op de wachtlijst staat. Al komt ze dan op de gewone en niet de kinderafdeling zoals ik heb begrepen.
Ben er zat van.
Geen idee, die vitamine d is een soort van gewoonte geworden na het tandenpoetsen. De meiden komen hier ook makkelijk een half uur buiten.quote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef Stiemie het volgende:
Ah Linde eet dagelijks fruit en zo goed als dagelijks groente. Eigenlijk eet ze gewoon alles mee. Moet je dan ook nog vitamines geven?
En die vitamine D geef ik al een hele tijd niet meerZe komt dagelijks zeker een half uur buiten, meestal langer en ik las dat teveel vitamine D ook weer schadelijk is. Is het dan toch nodig om te geven? Lastig zo...
Nee gewoon omdat zijn gebied niet is. Hij is geen tandarts, zoals hij zegt.quote:Op zondag 6 september 2009 13:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Rare huisarts ook. Het is zijn gebied niet, dus dan maar geen verwijzing? Dat is een rare gedachtenkronkel...Of bedoel je dat hij niet die tanden eruit wil trekken...dat lijkt me een verstandige keuze, want daar heeft meneer de tandarts voor doorgeleerd.
Ik kom me echt voorstellen dat je er zat van bent.
Nou, dat dus.quote:Op zondag 6 september 2009 13:49 schreef Stiemie het volgende:
Ah Linde eet dagelijks fruit en zo goed als dagelijks groente. Eigenlijk eet ze gewoon alles mee. Moet je dan ook nog vitamines geven?
pfff....sterkte !quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Even snel vanaf mijn ouders Bij tandarts was hel. Uiteindelijk wil hij kaakchirurg mailen in Assen en Groningen of die willen helpen. Duimen maar! IS vaak wel wachtlijst van 5/6 weken. Nou, dat is beter dan 5/6 maanden he.
Maar hij heeft er iets heel leuks van gemaaktquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Lenaatje het volgende:
Ingrid, 5 a 6 weken klinkt beter! Balen dat het niet goed ging.
Om dat te voorkomen MeNicole krijgt mahre dus nog geen schaar in de handen!!
Hij hadfwel toestemming om te knippen hoor. Anders kan ie niet bij de scharen komen. Hij wilde eerst al voor sinterklaas alles opplakken wat ie leuk vind. Maar daar vond ik het toch nog iets te vroeg voor. We hebben gister maar een nieuw boek op gehaald om te bewarenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef chacama het volgende:
Spannend Jelief.
Mika.... goed hoor. Van dat weer in elkaar zetten dan. Het kapot knippen van een boek is niet zo handig. Gelukkig was het geen bieb-boek. Dat vind ik hier nog steeds erg spannend. Kan ik ze weer heel retourneren.
het was toch gewoon zo'n intertoys (achtige) speelgoedgids?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef chacama het volgende:
Mika.... goed hoor. Van dat weer in elkaar zetten dan. Het kapot knippen van een boek is niet zo handig. Gelukkig was het geen bieb-boek.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef bixister het volgende:
[..]
het was toch gewoon zo'n intertoys (achtige) speelgoedgids?
Dat dus!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat leuk al die peuter sop muziek
Lenaatje/tazz hoe is het in het zkh gegaan?
Wat doe je er nu aan dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vermoeiend en best irritant. Maar geen idee wat we nog meer kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |