en zijn alle dropjes die in de auto lagen opgegetenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:23 schreef MaGNeT het volgende:
Dat heb je met die goedkope garages. Je vraagt ze om een uitlaat te vervangen en vervolgens is je spiegel stuk.
Juist nu ik de foto heb gezien...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu ik de foto heb gezien vind ik het alsnog een kuttopic.
arbowet schrijft voor dat een monteur niet onder de auto mag liggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:27 schreef H1F5 het volgende:
Niets aan de hand, ze doen het onderhoud altijd zelf.
en alle benzine/diesel uit je tank gezogen met een slangetjequote:Op woensdag 2 september 2009 09:27 schreef Misan het volgende:
[..]
en zijn alle dropjes die in de auto lagen opgegeten
Als ik mod was geweest had jij een perm-ban te pakken gehad.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:11 schreef Trannellius het volgende:
Voor de geinteresseerden, als ik mod zou zijn was hier inmiddels een slotje op gegooid
Of ziek, een zieke autoquote:Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Jumparound het volgende:
misschien was ie gewoon even moe?
Ha-haquote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef drbrik het volgende:
Ik ben er gisteren langsgelopen inderdaad! Stond wel ff raar te kijken. Alleen wat hekken eromheen en voor de rest niemand te bekennen!
Ik zie t echt al voor me ambulance chaffeur belt leidinggevende op:
Chauffeur: De spiegel van mijn ambulance is stuk.
Leidinggevende: Ach is toch niet zo erg
Chauffeur: maar de rest van de ambulance ligt erop....
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
arbowet schrijft voor dat een monteur niet onder de auto mag liggen.
ik vond hem wel briljantquote:Op woensdag 2 september 2009 12:29 schreef CasB het volgende:
Misschien was de ambulance gewoon moe.
-edit- Jeetje, zelfs mijn slechte garp is spuit 11.
Moderator op MEDquote:
Nee, doen ze altijd na een drukke dienst.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Darz het volgende:
Wist heul niet dat dit in Venlo was, zag deze topique vanmorgen toevallig en ik kwam dit geval vanmiddag tegen. 'T zag er wel maf uit. Was d'r iets speciaals gebeurd?
Ja 't lag vanmiddag nog net zo, niet dat ze 't ff opruimen ofzo? (of misschien was dat ding nog niet uitgerust, kan ookquote:Op woensdag 2 september 2009 16:53 schreef Darz het volgende:
Wist heul niet dat dit in Venlo was, zag deze topique vanmorgen toevallig en ik kwam dit geval vanmiddag tegen. 'T zag er wel maf uit. Was d'r iets speciaals gebeurd?
Ja zou goed kunnen, met de parkfeesten of zo.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja 't lag vanmiddag nog net zo, niet dat ze 't ff opruimen ofzo? (of misschien was dat ding nog niet uitgerust, kan ook) en ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is, misschien dat paar mensen bij dat hele Vuelta circus wat te veel gezopen hebben en toen besloten "laten we auto's gaan omkegelen" oid?
Dit.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu ik de foto heb gezien vind ik het alsnog een kuttopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |