abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 09:08:27 #1
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72363045
Dit lees ik net op de FP

Motoragent zwaargewond na aanrijding
quote:
Een motoragent is gistermiddag zwaargewond geraakt door een aanrijding op de A7 ter hoogte van Wognum in Noord-Holland. De man werd geschept door een automobilist, toen hij het verkeer wilde tegenhouden om de weg vrij te maken voor een ambulance. Dat maakte de politie gisteren bekend.

De agent is zwaargewond in het ziekenhuis opgenomen. Volgens een zegsvrouw heeft hij een ingescheurde wervel, een zware hersenschudding en een gebroken kaak. Hij is inmiddels buiten levensgevaar.

De motoragent kwam terug van een ongeval, dat eerder die dag op de A7 in tegengestelde richting was gebeurd. De ambulance vervoerde een gewonde van dat ongeval.
beeld: (eerst reclame ) [misschien iets nsfw omdat je de agent ziet vliegen]

http://www.telegraaf.nl/video/binnenland/article4731661.ece

zonder reclame:

http://www.dumpert.nl/mediabase/617191/d53afabb/tsja.html

zonder wachttijd.

Klacht : Hoe de fuck kan die gozer in die gele auto de motoragent niet zien. De agent staat te wijzen en te zwaaien en nog rijdt hij door.

[ Bericht 3% gewijzigd door wise op 02-09-2009 13:19:41 ]
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72363073
Héél lang in de cel zetten.
pi_72363084
En agenten zijn ook dik, arme man
Feijenoord Bikinibroek
pi_72363211
Zwaailichten staan aan toch...................wat een gast in die gele auto zeg.......
pi_72363311
Alhoewel het ook niet echt handig is van die motoragent om zich zo op te stellen.

Aan de andere kant heeft die auto iets van 6 seconden om te reageren.. Op de snelweg zo kort achter andere auto's moet je gewoon niet meer dan een paar seconden achter elkaar afgeleid zijn.

Aan de derde kant, is het wel makkelijk praten altijd op een forumpje.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_72363318
Sommige reacties ook. Klapmongolen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:28:21 #7
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72363344
Nou zullen al die hersenloze politie-hatertjes wel weer juichen bij het lezen van dat bericht
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72363362
Lullig maar zo te zien geen opzet. De agent stond ook niet heel handig.
pi_72363391
Mensen die zeggen dat de agent fout zat. Hij had wel op een iets andere manier kunnen doen, maar dan nog.

Je moet kunnen stoppen op de weg die je kunt overzien. De gele Suzuki Swift had genoeg tijd. 8 seconden -1 seconde tijd. (geloof ik?).

De Suzuki Swift hield ook waarschijnlijk te weinig afstand aan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72363445
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die zeggen dat de agent fout zat. Hij had wel op een iets andere manier kunnen doen, maar dan nog.
Welke mensen zeggen dat de agent fout zit?
pi_72363463
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:

[..]

Welke mensen zeggen dat de agent fout zit?
FP.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72363518
Das geen swift maar een ibiza, overigens de auto erachter was bijna net zo fout. Maar aan de andere kant behoorlijk gevaarlijk/gewaagt wat de agent doet de snelheid op de snelweg is behoorlijk groot.

De fout daarintegen ligt bij de gele auto, dit lette gewoon niet op.
pi_72363523
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:36 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

FP.
Ah. Weet ik gelijk weer waarom ik nooit naar de comments kijk.
  woensdag 2 september 2009 @ 09:39:55 #14
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_72363539
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Héél lang in de cel zetten.
Zo, stoere opmerking hoor. Kneusje.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_72363557
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:31 schreef CantFazeMe het volgende:

Je moet kunnen stoppen op de weg die je kunt overzien. De gele Suzuki Swift had genoeg tijd. 8 seconden -1 seconde tijd. (geloof ik?).

De Suzuki Swift hield ook waarschijnlijk te weinig afstand aan.
Tis een Seat Ibiza, maar die heeft indd tijd zat gehad om te reageren...
  woensdag 2 september 2009 @ 09:42:34 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72363593
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door Biogarde op 02-09-2009 14:26:36 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72363614
Zo jezus wat een crash...
pi_72363642
Ik vind het vrij bizar dat zo een agent gewoon voor een vrachtwagen de weg op gaat. Als iedereen had opgelet had het goed gegaan, maar als je dit 100 keer doet, heb je een redelijke kans dat het een paar keer mis gaat.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_72363665
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef Wackyduck het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat zo een agent gewoon voor een vrachtwagen de weg op gaat. Als iedereen had opgelet had het goed gegaan, maar als je dit 100 keer doet, heb je een redelijke kans dat het een paar keer mis gaat.
Daarom noemen ze het een ongeluk. Dikke pech voor de kabouters.
pi_72363719
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Biogarde op 02-09-2009 14:26:53 ]
pi_72363732
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:40 schreef L0we het volgende:

[..]

Tis een Seat Ibiza, maar die heeft indd tijd zat gehad om te reageren...
Zag het later pas.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72363801
Ibiza rijders zijn meestal niet zo snugger.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_72363880
Bizar, je zou zeggen dat de bestuurder makkelijk had kunnen reageren
  woensdag 2 september 2009 @ 10:28:43 #24
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72364463
Hij had daar niet moeten gaan staan naar mijn mening. Wat als er iemand op de linkerrijstrook reed en het voor de ibiza dus onmogelijk maakte om naar af te wijken, gebeurt er precies hetzelfde als in het filmpje. De vervoerende ambulance had gewoon in moeten voegen.

Niemand heeft ook enig idee wat er aan de hand is wanneer die agent daar gaat staan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72364646
Waarschijnlijk weer een achter het stuur SMSende klootzak. Ik hoop dat ie durft te bekennen wat ie deed, want op de weg letten was het heel duidelijk niet. De randdebiel. En als het inderdaad SMS'en was, dan levenslange rijontzegging. Dat soort idioten is niet vertrouwd om op de weg te hebben.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_72364672
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:28 schreef LasTeR het volgende:
Hij had daar niet moeten gaan staan naar mijn mening. Wat als er iemand op de linkerrijstrook reed en het voor de ibiza dus onmogelijk maakte om naar af te wijken, gebeurt er precies hetzelfde als in het filmpje. De vervoerende ambulance had gewoon in moeten voegen.

Niemand heeft ook enig idee wat er aan de hand is wanneer die agent daar gaat staan.
Dat neemt de grote vraag wat de bestuurder van die auto die hem aanreed deed niet weg, hoor. Want de rest zag de agent blijkbaar wel.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:40:47 #27
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72364703
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:39 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Dat neemt de grote vraag wat de bestuurder van die auto die hem aanreed deed niet weg, hoor. Want de rest zag de agent blijkbaar wel.
Maar als iedere auto op een snelweg in kan voegen (daar is die rijstrook ook voor), waarom kan de ambulance dat dan niet gewoon?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72364765
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Maar als iedere auto op een snelweg in kan voegen (daar is die rijstrook ook voor), waarom kan de ambulance dat dan niet gewoon?
Ja, dat is bijzonder. Maar stel dat de agent het verkeer zou proberen zo snel mogelijk een andere baan op te krijgen omdat er een auto net een oliespoor heeft gedumpt 100 meter verder?

Wanneer je in de auto zit dien je op de weg te letten, geen andere dingen te doen. En op de weg letten was niet wat die josti in dat gele barrel heeft gedaan, ja, pas in de laatste seconde. En een seconde is niet genoeg op een snelweg.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:44:14 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72364793
Mén, heeft die gast poep in z'n ogen ofzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72364832
En daarbij, de motor reed onder signalering. Dan dien je sowieso op te letten in het verkeer.
pi_72364849
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mén, heeft die gast poep in z'n ogen ofzo.
Nee joh, hij zat vast z'n matties te SMS'en.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:47:41 #32
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_72364871
Sneu voor oom agent.
pi_72364877
Sommige mensen kijken gewoon niet verder dan alleen de auto voor zich.
pi_72364926
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:47 schreef okkie-man het volgende:
Sommige mensen kijken gewoon niet verder dan alleen de auto voor zich.
Ga dan lekker met het OV, dat is voor iedereen in dat geval een verbetering, en kun je lekker naar de gast in de stoel tegenover je, of voor je kijken, de hele tijd, zonder kans op ongelukken.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:50:25 #35
260175 Djahani
pi_72364940
En respect voor het reactie vermogen van die volkswagen passat.

Kijk het filmpje nog maar eens en let eens op de volkswagen passat...
pi_72364987
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ga dan lekker met het OV, dat is voor iedereen in dat geval een verbetering, en kun je lekker naar de gast in de stoel tegenover je, of voor je kijken, de hele tijd, zonder kans op ongelukken.
Als alle josties dat toch eens zouden doen!
pi_72365047
Wognum = DSB Bank, misschien dat daar de bron van agressie zit
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72365567
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[..]

waarom staat daar iemand te filmen precies op dat moment, waarom is die kwaliteit zo goed?

Als je ooit op de snelweg hebt gereden zie je dat er om de paar 100 meter camera's boven de snelweg of in de middenberm staan/hangen.
Verder zijn je reacties over de agent diep triest te noemen. Waarschijnlijk ben jij zo'n opgefokte sjonnie in z'n Golf die baalt dat ie al zoveel (terechte) bekeuringen heeft gehad gezien je reacties over agenten.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:17:58 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72365581
haha internetheld.

Dit is klb, onzin voert hier de boventoon. Natuurlijk vraag ik me af hoe dat kan geert, maar als iedereen hier moralistisch en nadenkend gaat reageren is de lol er gauw af hier natuurlijk.

Dus, ik denk dat ik aardig sociaal en maatschappelijk betrokken ben, alleen niet op Fok.

dus helaas zit het mis.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72365604
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:14 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Faalhaas.

"Slechte mensekennis" zit schijnbaar dieper geworteld bij jou dan bij mij. Een achtergelijke gladiool zoals jij vraagt dit zich als ten eerste af. Jij bekommert dus helemaal niets om die agent. Dat laat je ook in je reactie duidelijk zien. Echt zon "straatgozert" die denkt "phat" te zijn. En meedenken met de maatschappij kun je ook al niet. Als je wil gaan trolleren, is prima, maar dan doe je niet hier.
Zegt iemand met 'kutTroll' als subtitle Trolls telling trolls not to troll?
En ik vind 't trouwens ook bullshit hoe iedereen nu ineens meelevend gaat zitten doen.. Als die agent 2 meter opzij had gezeten met n lasergun waren de doodverwensingen ws niet van de lucht geweest. Iedereen die zegt dattie meeleeft met die agent praat bullshit, OF is overdreven gevoelig of ze kenden hem persoonlijk ofzo..
Gewoon de zoveelste agent die geschept word.. Er zijn vanmorgen ws 20 fietsers aangereden, alleen is dat niet gefilmt. De wereld is hard.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:19:19 #41
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72365609
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72365628
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Wognum = DSB Bank, misschien dat daar de bron van agressie zit

Maar wat een klapjosti zeg, hij probeert niet eens uit te wijken.
pi_72365648
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

En ik vind 't trouwens ook bullshit hoe iedereen nu ineens meelevend gaat zitten doen.. Als die agent 2 meter opzij had gezeten met n lasergun waren de doodverwensingen ws niet van de lucht geweest.
Sterk vergelijk!
Probeer het nog een keer.
pi_72365755
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Sterk vergelijk!
Probeer het nog een keer.
Nee, ik probeer het niet nog een keer. Feit is gewoon dat vrijwel niemand (inclusief ikzelf) ooit een goed woord over heeft voor een agent, tot ze dr 1 kapot maken. Ik vind het gewoon smerig hypocriet dan ineens WEL een goed woord voor zo'n vent over te hebben, behalve als hij net n kleuterklas van de ondergang heeft gered ofzo. (wat in dit geval dus duidelijk niet te het geval was, sterker, ik vraag me af wat de beste man daar uberhaubt te zoeken had, midden op de weg..)
quote:
Ten eerste ik ben geen negert, brodda, fawaka ten opzichte van jou.
Dat is mooi, want ik zei nigga.
quote:
Ten tweede morele strijdvelden bevalt me wel.
Het heeft zo zn charmes, maar dat mensen zichzelf altijd in de hoek willen plaatsen met de Paus en Ghandi is nogal lachwekkend.
quote:
Ten derde jij gaat ook falen in de maatschappij, wordt maar putjesschepper.
Mogelijk, mogelijk.. Hoewel ik van plan ben om me te richten op timmerman worden, mocht mn acedemische carriere falen
pi_72365796
Ik denk dat je je ook wel de pleuris schrikt als je ineens een agent midden op de weg ziet staan. Daarnaast werd de gele auto nét ingehaald voordat hij naar links kon uitwijken. Typisch gevalletje van 'aan de grond genageld staan' lijk me.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72365843
quote:

[..]

[..]

wat moeten we nu doen in dit topic? Allemaal janken om een aangereden agent?
Ik denk maar zo, gelukkig haalt die agent het nieuws, dat zal jou als niets betekend persoontje nooit lukken.
pi_72365852
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Nee, ik probeer het niet nog een keer. Feit is gewoon dat vrijwel niemand (inclusief ikzelf) ooit een goed woord over heeft voor een agent, tot ze dr 1 kapot maken. Ik vind het gewoon smerig hypocriet dan ineens WEL een goed woord voor zo'n vent over te hebben,
Feit? Bron graag! Het zegt meer over jou dan over andere.

Als jij al niet inziet dat er nog al een verschil zit tussen klagen over een bekeuring of letterlijk lachen als een mens (want het maakt geen fuck uit of het een agent, een leraar of een bouwvakker is) door een ongeluk zwaar gewond raakt. Dan is de conclusie al snel dat jij niet helemaal normaal bent of of dat je een internetheld bent die te vaak in KLB zit.
pi_72365872
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Catch22- het volgende:
haha internetheld.

Dit is klb, onzin voert hier de boventoon. Natuurlijk vraag ik me af hoe dat kan geert, maar als iedereen hier moralistisch en nadenkend gaat reageren is de lol er gauw af hier natuurlijk.

Dus, ik denk dat ik aardig sociaal en maatschappelijk betrokken ben, alleen niet op Fok.

dus helaas zit het mis.
Klagen is niet helemaal hetzelfde als onzin uitkramen.
pi_72365875
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Zegt iemand met 'kutTroll' als subtitle Trolls telling trolls not to troll?
En ik vind 't trouwens ook bullshit hoe iedereen nu ineens meelevend gaat zitten doen.. Als die agent 2 meter opzij had gezeten met n lasergun waren de doodverwensingen ws niet van de lucht geweest. Iedereen die zegt dattie meeleeft met die agent praat bullshit, OF is overdreven gevoelig of ze kenden hem persoonlijk ofzo..
Gewoon de zoveelste agent die geschept word.. Er zijn vanmorgen ws 20 fietsers aangereden, alleen is dat niet gefilmt. De wereld is hard.
Jij slaat de plank echt volledig mis he. Jij komt echt achterlijk over.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72365906
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Catch22- het volgende:
haha internetheld.

dus helaas zit het mis.
Moraalridder.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_72366042
Wat een klap zeg, dat die man dat nog overleefd ook.
pi_72366112
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Feit? Bron graag! Het zegt meer over jou dan over andere.

Als jij al niet inziet dat er nog al een verschil zit tussen klagen over een bekeuring of letterlijk lachen als een mens (want het maakt geen fuck uit of het een agent, een leraar of een bouwvakker is) door een ongeluk zwaar gewond raakt. Dan is de conclusie al snel dat jij niet helemaal normaal bent of of dat je een internetheld bent die te vaak in KLB zit.
Moet ik aan jou gaan bewijzen dat als er ergens over agenten gepraat/gepost word het zelden positief is? Het is gewoon een feit dat positieve berichten, danwel moralistisch gezeik omtrent agenten eigenlijk alleen geuit word op het moment dat ze er eentje hebben moeten wegdragen.
En dat laat mij gewoon volledig koud. Ver van mn bed.
Tevens, ik heb NERGENS gezegd dat ik hierom moet lachen, of dat ik het grappig vind dat die agent de komende maanden in het ziekenhuis moet doorbrengen.
Alleen dat ik me niet kan voorstellen dat al die moralistische posters hier daadwerkelijk n nacht minder om gaan slapen
pi_72366158
Hij had volgens mij ook niet zo veel overzicht door die vrachtwagen voor hem........ ?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:45:19 #54
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72366207
de klacht van de OP is trouwens meer een vraag.

en het antwoord is: de automobilist zat niet op te letten.

slotje
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 september 2009 @ 11:51:47 #55
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72366356
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef Catch22- het volgende:
de klacht van de OP is trouwens meer een vraag.

en het antwoord is: de automobilist zat niet op te letten.

slotje
niks slotje.

Door onoplettendheid en reactievermogen (als je in dit geval ervan kan spreken ¡¡) van deze bestuurder is gewoon slecht. En niet opletten? Je kijkt toch voor je als je rijdt op de snelweg. Hij kon makkelijk opzij of afremen.
Deze persoon is gewoon onverantwoord bezig geweest.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 2 september 2009 @ 11:59:02 #57
131603 Afwazig
Serious business
pi_72366558
Wat een kankermongool zeg in die gele auto. Oh en Catch22, jij bent echt een stoere jongen
  woensdag 2 september 2009 @ 11:59:48 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72366573
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef wise het volgende:

[..]

niks slotje.

Door onoplettendheid en reactievermogen (als je in dit geval ervan kan spreken ¡¡) van deze bestuurder is gewoon slecht. En niet opletten? Je kijkt toch voor je als je rijdt op de snelweg. Hij kon makkelijk opzij of afremen.
Deze persoon is gewoon onverantwoord bezig geweest.
reactievermogen hoeft niet mis mee te zijn. Hij lette gewoon niet op en dat is onverantwoord.

maar dat zei ik toch?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 september 2009 @ 12:02:02 #59
260175 Djahani
pi_72366632
Blijf is on-topic... 12-jarige lutsers, ga lekker ergens anders een topic openen om te vertellen hoe dom een ander wel niet is en dergelijke...

Nu verder On-topic aub.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:02:34 #60
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72366640
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 2 september 2009 @ 12:05:30 #61
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72366709
Filmpje net gezien en tja..... Wat een debiel in die gele auto zeg..... aan de andere kant zou ik persoonlijk wel van m'n motor zijn afgestapt en 5 passen ervoor op de vluchtstrook aanwijzingen hebben gegeven.
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
pi_72366711
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Net zoals

'Hitler killed a milion jews and one clown'
'Why the clown?'
'See nobody cares about the jews'
Ik moest lachen
Tap tap tap
pi_72366718
quote:

[..]

[..]

Slechte mensenkennis man je zit hier op een forum met weinig serieuze mensen, ga naar NWS ofzo als je serieus wil doen.

wat moeten we nu doen in dit topic? Allemaal janken om een aangereden agent?

Ik vind een aantal dingen apart: waarom staat daar iemand te filmen precies op dat moment, waarom is die kwaliteit zo goed? Waarom is die agent aangereden, niet opletten? Het lijkt niet bewust omdat hij wegstuurt. De autos erachter reageren ook niet echt, terwijl die de agent wel zouden moeten zien.

Maargoed, 't is een agent dus heel rouwig kan ik er niet over zijn.
Er was eerder een ongeluk op de andere rijbaan gebeurd, de agent begeleidde de ambulance die daar vandaan kwam. Dat er iemand stond te filmen is dus niet zo gek, was gewoon een ramptoerist die de ambulance nog even volgde.
Dat je niet rouwig kunt zijn om de onnodige ernstige verwonding van een mens, is wel dieptriest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Levitation op 02-09-2009 12:27:36 (stomstomstom) ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_72366748
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Als je ooit op de snelweg hebt gereden zie je dat er om de paar 100 meter camera's boven de snelweg of in de middenberm staan/hangen.
Verder zijn je reacties over de agent diep triest te noemen. Waarschijnlijk ben jij zo'n opgefokte sjonnie in z'n Golf die baalt dat ie al zoveel (terechte) bekeuringen heeft gehad gezien je reacties over agenten.
Gezien de camera beweegt, denk ik dat het een omstander is die filmt.
***Levi was here***
pi_72366796
Je hoort toch ook stemmen Natuurlijk is het een omstander..
pi_72366818
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef P.F het volgende:
Je hoort toch ook stemmen Natuurlijk is het een omstander..
Ik heb het geluid uitstaan (zit op mijn werk)
***Levi was here***
pi_72367060
Verhaal van de vrouw die voor de gele auto reed

pi_72367150
Even checken.
Roken is lekker
  woensdag 2 september 2009 @ 12:25:51 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72367272
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:

[..]

Er was eerder een ongeluk op de andere rijbaan gebeurd, de agent begeleidde de ambulance die daar vandaan kwam. Dat er iemand stond te filmen is dus niet zo gek, was gewoon een ramptoerist die de ambulance nog even volgde.
Dat je niet rouwig kunt zijn om de onnodige dood van een mens, is wel dieptriest.
is hij dood dan?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72367300
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

is hij dood dan?
Oeps, my bad. Nee. Gewond dus.
***Levi was here***
pi_72367418
Maar, waarom ging die agent daar staan? Het was zo te zien niet erg druk dus kan die ambulance incl escorte toch normaal invoegen? En daarnaast, matrixborden?
pi_72367585
Hoe kan dit in hemelsnaam een klacht zijn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:57:48 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72368090
agent is stabiel trouwens, volgens Geenstijl
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 september 2009 @ 13:00:08 #74
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_72368142
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:57 schreef Catch22- het volgende:
agent is stabiel trouwens, volgens Geenstijl
Klopt, volgens de woordvoerder zijn z'n vingers niet gebroken en kan hij dus snel weer bonnen uitschrijven..
(schaamteloos garpje, schaamteloos gejat)
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  woensdag 2 september 2009 @ 13:00:47 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72368158
Weer zo'n kut pauper met z'n Ibiza. Rijbewijs afpakken fucking mongool
En een lange straf
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')