beeld: (eerst reclamequote:Een motoragent is gistermiddag zwaargewond geraakt door een aanrijding op de A7 ter hoogte van Wognum in Noord-Holland. De man werd geschept door een automobilist, toen hij het verkeer wilde tegenhouden om de weg vrij te maken voor een ambulance. Dat maakte de politie gisteren bekend.
De agent is zwaargewond in het ziekenhuis opgenomen. Volgens een zegsvrouw heeft hij een ingescheurde wervel, een zware hersenschudding en een gebroken kaak. Hij is inmiddels buiten levensgevaar.
De motoragent kwam terug van een ongeval, dat eerder die dag op de A7 in tegengestelde richting was gebeurd. De ambulance vervoerde een gewonde van dat ongeval.
Welke mensen zeggen dat de agent fout zit?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die zeggen dat de agent fout zat.Hij had wel op een iets andere manier kunnen doen, maar dan nog.
FP.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke mensen zeggen dat de agent fout zit?
Zo, stoere opmerking hoor. Kneusje.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Héél lang in de cel zetten.
Tis een Seat Ibiza, maar die heeft indd tijd zat gehad om te reageren...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die zeggen dat de agent fout zat.Hij had wel op een iets andere manier kunnen doen, maar dan nog.
Je moet kunnen stoppen op de weg die je kunt overzien. De gele Suzuki Swift had genoeg tijd. 8 seconden -1 seconde tijd. (geloof ik?).
De Suzuki Swift hield ook waarschijnlijk te weinig afstand aan.
Daarom noemen ze het een ongeluk. Dikke pech voor de kabouters.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:45 schreef Wackyduck het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat zo een agent gewoon voor een vrachtwagen de weg op gaat. Als iedereen had opgelet had het goed gegaan, maar als je dit 100 keer doet, heb je een redelijke kans dat het een paar keer mis gaat.
Zag het later pas.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Tis een Seat Ibiza, maar die heeft indd tijd zat gehad om te reageren...
Dat neemt de grote vraag wat de bestuurder van die auto die hem aanreed deed niet weg, hoor. Want de rest zag de agent blijkbaar wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:28 schreef LasTeR het volgende:
Hij had daar niet moeten gaan staan naar mijn mening. Wat als er iemand op de linkerrijstrook reed en het voor de ibiza dus onmogelijk maakte om naar af te wijken, gebeurt er precies hetzelfde als in het filmpje. De vervoerende ambulance had gewoon in moeten voegen.
Niemand heeft ook enig idee wat er aan de hand is wanneer die agent daar gaat staan.
Maar als iedere auto op een snelweg in kan voegen (daar is die rijstrook ook voor), waarom kan de ambulance dat dan niet gewoon?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:39 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat neemt de grote vraag wat de bestuurder van die auto die hem aanreed deed niet weg, hoor. Want de rest zag de agent blijkbaar wel.
Ja, dat is bijzonder. Maar stel dat de agent het verkeer zou proberen zo snel mogelijk een andere baan op te krijgen omdat er een auto net een oliespoor heeft gedumpt 100 meter verder?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maar als iedere auto op een snelweg in kan voegen (daar is die rijstrook ook voor), waarom kan de ambulance dat dan niet gewoon?
Nee joh, hij zat vast z'n matties te SMS'en.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mén, heeft die gast poep in z'n ogen ofzo.
Ga dan lekker met het OV, dat is voor iedereen in dat geval een verbetering, en kun je lekker naar de gast in de stoel tegenover je, of voor je kijken, de hele tijd, zonder kans op ongelukken.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:47 schreef okkie-man het volgende:
Sommige mensen kijken gewoon niet verder dan alleen de auto voor zich.
Als alle josties dat toch eens zouden doen!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ga dan lekker met het OV, dat is voor iedereen in dat geval een verbetering, en kun je lekker naar de gast in de stoel tegenover je, of voor je kijken, de hele tijd, zonder kans op ongelukken.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[..]
waarom staat daar iemand te filmen precies op dat moment, waarom is die kwaliteit zo goed?
Zegt iemand met 'kutTroll' als subtitlequote:Op woensdag 2 september 2009 11:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Faalhaas.
"Slechte mensekennis" zit schijnbaar dieper geworteld bij jou dan bij mij. Een achtergelijke gladiool zoals jij vraagt dit zich als ten eerste af. Jij bekommert dus helemaal niets om die agent. Dat laat je ook in je reactie duidelijk zien. Echt zon "straatgozert" die denkt "phat" te zijn. En meedenken met de maatschappij kun je ook al niet. Als je wil gaan trolleren, is prima, maar dan doe je niet hier.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Wognum = DSB Bank, misschien dat daar de bron van agressie zit
Sterk vergelijk!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En ik vind 't trouwens ook bullshit hoe iedereen nu ineens meelevend gaat zitten doen.. Als die agent 2 meter opzij had gezeten met n lasergun waren de doodverwensingen ws niet van de lucht geweest.
Nee, ik probeer het niet nog een keer. Feit is gewoon dat vrijwel niemand (inclusief ikzelf) ooit een goed woord over heeft voor een agent, tot ze dr 1 kapot maken. Ik vind het gewoon smerig hypocriet dan ineens WEL een goed woord voor zo'n vent over te hebben, behalve als hij net n kleuterklas van de ondergang heeft gered ofzo. (wat in dit geval dus duidelijk niet te het geval was, sterker, ik vraag me af wat de beste man daar uberhaubt te zoeken had, midden op de weg..)quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sterk vergelijk!![]()
Probeer het nog een keer.
Dat is mooi, want ik zei nigga.quote:Ten eerste ik ben geen negert, brodda, fawaka ten opzichte van jou.
Het heeft zo zn charmes, maar dat mensen zichzelf altijd in de hoek willen plaatsen met de Paus en Ghandi is nogal lachwekkend.quote:Ten tweede morele strijdvelden bevalt me wel.
Mogelijk, mogelijk.. Hoewel ik van plan ben om me te richten op timmerman worden, mocht mn acedemische carriere falenquote:Ten derde jij gaat ook falen in de maatschappij, wordt maar putjesschepper.
Ik denk maar zo, gelukkig haalt die agent het nieuws, dat zal jou als niets betekend persoontje nooit lukken.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[..]
wat moeten we nu doen in dit topic? Allemaal janken om een aangereden agent?
Feit? Bron graag! Het zegt meer over jou dan over andere.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer het niet nog een keer. Feit is gewoon dat vrijwel niemand (inclusief ikzelf) ooit een goed woord over heeft voor een agent, tot ze dr 1 kapot maken. Ik vind het gewoon smerig hypocriet dan ineens WEL een goed woord voor zo'n vent over te hebben,
Klagen is niet helemaal hetzelfde als onzin uitkramen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Catch22- het volgende:
haha internetheld.
Dit is klb, onzin voert hier de boventoon. Natuurlijk vraag ik me af hoe dat kan geert, maar als iedereen hier moralistisch en nadenkend gaat reageren is de lol er gauw af hier natuurlijk.
Dus, ik denk dat ik aardig sociaal en maatschappelijk betrokken ben, alleen niet op Fok.
dus helaas zit het mis.
Jij slaat de plank echt volledig mis he. Jij komt echt achterlijk over.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zegt iemand met 'kutTroll' als subtitleTrolls telling trolls not to troll?
En ik vind 't trouwens ook bullshit hoe iedereen nu ineens meelevend gaat zitten doen.. Als die agent 2 meter opzij had gezeten met n lasergun waren de doodverwensingen ws niet van de lucht geweest. Iedereen die zegt dattie meeleeft met die agent praat bullshit, OF is overdreven gevoelig of ze kenden hem persoonlijk ofzo..
Gewoon de zoveelste agent die geschept word.. Er zijn vanmorgen ws 20 fietsers aangereden, alleen is dat niet gefilmt. De wereld is hard.
Moraalridder.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef Catch22- het volgende:
haha internetheld.
Dit is klb, onzin voert hier de boventoon. Natuurlijk vraag ik me af hoe dat kan geert, maar als iedereen hier moralistisch en nadenkend gaat reageren is de lol er gauw af hier natuurlijk.
Dus, ik denk dat ik aardig sociaal en maatschappelijk betrokken ben, alleen niet op Fok.
dus helaas zit het mis.
Moet ik aan jou gaan bewijzen dat als er ergens over agenten gepraat/gepost word het zelden positief is? Het is gewoon een feit dat positieve berichten, danwel moralistisch gezeik omtrent agenten eigenlijk alleen geuit word op het moment dat ze er eentje hebben moeten wegdragen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Feit? Bron graag! Het zegt meer over jou dan over andere.
Als jij al niet inziet dat er nog al een verschil zit tussen klagen over een bekeuring of letterlijk lachen als een mens (want het maakt geen fuck uit of het een agent, een leraar of een bouwvakker is) door een ongeluk zwaar gewond raakt. Dan is de conclusie al snel dat jij niet helemaal normaal bent of of dat je een internetheld bent die te vaak in KLB zit.
niks slotje.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:45 schreef Catch22- het volgende:
de klacht van de OP is trouwens meer een vraag.
en het antwoord is: de automobilist zat niet op te letten.
slotje
reactievermogen hoeft niet mis mee te zijn. Hij lette gewoon niet op en dat is onverantwoord.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
niks slotje.
Door onoplettendheid en reactievermogen (als je in dit geval ervan kan spreken¡¡) van deze bestuurder is gewoon slecht. En niet opletten? Je kijkt toch voor je als je rijdt op de snelweg. Hij kon makkelijk opzij of afremen.
Deze persoon is gewoon onverantwoord bezig geweest.
quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Net zoals
'Hitler killed a milion jews and one clown'
'Why the clown?'
'See nobody cares about the jews'
Er was eerder een ongeluk op de andere rijbaan gebeurd, de agent begeleidde de ambulance die daar vandaan kwam. Dat er iemand stond te filmen is dus niet zo gek, was gewoon een ramptoerist die de ambulance nog even volgde.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[..]
Slechte mensenkennis man je zit hier op een forum met weinig serieuze mensen, ga naar NWS ofzo als je serieus wil doen.
wat moeten we nu doen in dit topic? Allemaal janken om een aangereden agent?
Ik vind een aantal dingen apart: waarom staat daar iemand te filmen precies op dat moment, waarom is die kwaliteit zo goed? Waarom is die agent aangereden, niet opletten? Het lijkt niet bewust omdat hij wegstuurt. De autos erachter reageren ook niet echt, terwijl die de agent wel zouden moeten zien.
Maargoed, 't is een agent dus heel rouwig kan ik er niet over zijn.
Gezien de camera beweegt, denk ik dat het een omstander is die filmt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als je ooit op de snelweg hebt gereden zie je dat er om de paar 100 meter camera's boven de snelweg of in de middenberm staan/hangen.
Verder zijn je reacties over de agent diep triest te noemen. Waarschijnlijk ben jij zo'n opgefokte sjonnie in z'n Golf die baalt dat ie al zoveel (terechte) bekeuringen heeft gehad gezien je reacties over agenten.
Ik heb het geluid uitstaan (zit op mijn werk)quote:Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef P.F het volgende:
Je hoort toch ook stemmenNatuurlijk is het een omstander..
is hij dood dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er was eerder een ongeluk op de andere rijbaan gebeurd, de agent begeleidde de ambulance die daar vandaan kwam. Dat er iemand stond te filmen is dus niet zo gek, was gewoon een ramptoerist die de ambulance nog even volgde.
Dat je niet rouwig kunt zijn om de onnodige dood van een mens, is wel dieptriest.
Oeps, my bad. Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, volgens de woordvoerder zijn z'n vingers niet gebroken en kan hij dus snel weer bonnen uitschrijven..quote:Op woensdag 2 september 2009 12:57 schreef Catch22- het volgende:
agent is stabiel trouwens, volgens Geenstijl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |