abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:39:41 #201
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72430784
O ja, dat wou ik ook nog vertellen, Maarten is ook niet de eerste keer geslaagd voor de gehoortest... 3x Geprobeerd met 3 verschillende dikte van buisjes, maar helemaal niks! En de 2e keer was ie in een poep en een scheet geslaagd...
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:49:48 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72431106
Ik heb net even geknuffeld met Leander van MeNicole en met haar geluncht .

Maarten, wat stoer zeg in het grote bad

Niemand hier een oplossing/middeltje tegen diarreeluiers??
Make love, not war ☮
pi_72431174
Kers wat balen van die test. Hopelijk volgende keer beter.

Marie wat leuk
ik wil heel graag douchen met ons meiske maar mn lief durft het nog niet aan. En omdat er iemand toch moet aangeven en aanpakken enzo moet k nog even wachten

Ik heb een flesje cinababy gehaald net, straks even op mn gemak de bijsluiter doorspitten. Wat zouden jullie adviseren? We zijn gisteravond van 8 uur tot half 2 's nachts bezig geweest met een volledig oversture baby van de krampjes. Uiteindelijk is ze om half 2 dus bij mij in slaap gevallen en heeft ze tot half 7 geslapen. Helemaal uitgeput. Toen weer gevoed en konden we haar zo terug in bed schuiven tot 10 uur ongeveer. Toen na de voeding van 10 uur leek ze toch weer een beetje last te hebben, maar wel minder dan gisteravond gelukkig, maar ze sliep pas rond een uur of half 1/ 1 uur.
Die druppeltjes nu al geven en mee beginnen? Of afwachten tot het weer duidelijk heel erg dwars zit en dan mee beginnen? Hoe snel merk je iets van dat spul, als het al werkt zeg maar?

ik heb trouwens het idee dat het ook helpt om haar een beetje strak in te pakken, ze huilt dan wel maar valt uiteindelijk sneller in slaap. Bakeren durf ik (nog) niet, vraag het denk ik wel aan de wijkverpleegkundige als die hier langskomen voor het huisbezoek. Hopelijk wil die het me leren want ik heb het idee dat het wel eens zou kunnen helpen voor mn zielepietje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72431355
Huup wij zijn hier ook aan de cinababy gegaan toen hij uren en uren achter elkaar aan het brullen was van de pijn.. Ik weet niet of het toeval is of dat het door de cinababy komt of dat het door mijn aangepaste eetpatroon komt, maar hij heeft nu eigenlijk niet meer dan een uur achter elkaar last van kramp en dat is dan nu dus lang, meestal is het een kwartiertje en dan een paar keer op een dag.. Wij geven hem gewoon 3 keer per dag 3 druppels en direct daarna een speen/pink en dan zn buik masseren. Hoe snel sinds we het gaven de kramp minder werd weet ik eigenlijk niet meer.. Maar het was niet van de ene op de andere dag, anders had ik het me wel herinnerd gok ik zo..

Succes er mee in elk geval en voor je meisje, want krampjes zijn stom!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:00:17 #205
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72431404
huup en dochter
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72431439
Hier helpt cinababy goed, bij Kim destijds ook.
pi_72431830
Huupebeeb Ik zat gisteren ook al uren met een meisje met krampjes... zielig (vandaar dat ze ook binnen no time ondersteboven in bed lag )
Cinababy helpt hier wel redelijk, op dagen dat ze last heeft van krampjes (gelukkig niet al te vaak) doe ik preventief drie druppeltjes voor de voeding. En als ze ineens krampjes krijgt, drie druppeltjes na de voeding (dus niet én voor, én na voeding, maar of of. ) En verder heel veel knuffelen en buikje wrijven

Mijn moeder vertelde dat ik zó veel last had van krampjes en zo oorverdovend kon krijsen, dat mijn op een gegeven moment met één hand de kinderwagen heen en weer wiegde, met de andere hand aan het werk was achter de computer, en met een koptelefoon op tegen de herrie

Morgen gaan we op pad naar mijn moeder, en daar slapen zelfs, spannend! Eerst vandaag maar even doorkomen. Tot nu toe gaat het super, grote zus heeft een paar uur lang met Willow op schoot gezeten Echt leuk om te zien.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72431910
a gossie Huupje en beeb toch..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:17:35 #209
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72431915
Huup, bij Devin hebben we destijds ook Cinababy gebruikt en datn hielp volgens mij wel wat.
Heb je de draagdoek al geprobeerd? Dat leek Toby laats verlichting te geven, de druk op zijn buikje en de warmte maakten in ieder geval dat hij een stuk minder (lang) moest huilen en in plaats daarvan lekker veel sliep.

Ah, dus meneer heeft waarschijnlijk gewoon poep in zijn oren zitten!
Verklaart meteen waarom hij zo slecht naar me luisterde toen ik zei dat hij moest stoppen met huilen na de voeding net
.... met gevoel voor drama....
pi_72432142
Ik denk dat ik Cinababy ook maar ga halen... heb de indruk dat Iris weer last heeft van krampjes. Draagdoek banaant ze zich bijna uit... Hoofd achterover en met die pootjes trappelen... En als ik haar koppie tegen me aan druk en de doek eroverheen doe dan wurmt ze net zolang tot ze haar hoofd weer in haar nek kan gooien...
Fake it till you make it...
pi_72432282
Cinababy hielp bij ons maar kort. Zijn toen overgestapt op Infacol en dat hielp beter.
Buikjemasseren wil ook wel helpen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72432574
thnx voor de tips, ik ga maar beginnen met dat 3 x per dag 3 druppels dan. Gewoon 's morgens, 's middags, 's avonds lijkt me het handigst I guess.

Kers, draagdoek is nog niet geprobeerd, iedere houding die ik aanneem met mevrouw vindt ze goed tot een half uur ofzo, ik hou haar wel rechtop met haar buik tegen mijn buik zeg maar maar das ook maar goed voor eventjes. Het enige wat ze echt fijn vindt is die krampjeshouding, dus op haar buik op mn arm en dan mag ik me lens wrijven over haar ruggetje. maar als er dan weer een krampje opkomt is dat eigenlijk ook niet goed.

Nouja goed, ik hoop dat die druppels hier hun werk doen zeg maar. Ik vind dit vooral voor haar zo zielig

Willow en Iris ook krampjes zielepietjes.

Chan fijn dat het bij jullie beter gaat nu! Geeft goede moed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72432644
buikje masseren hielp wel een beetje trouwens idd maar ze werd er alleen rustig van als ze geen kramp had op dat moment. Nouja goed we zien wel, even dit proberen, one thing at a time

Trouwens heel wat anders... wanneer hoor je iets over het burger-servicenummer van je kind?
ik heb nog helemaal niets ontvangen over de post ofzo voor haar. Heb haar wel afgelopen week bij mn verzekering aangemeld en nu krijg ik net post van de verzekering met haar eigen pasje ( ) maar daar staat wel al haar BSN-nummer op
is dat niet raar dat het daar wel al bekend is maar ik nog niets ontvangen heb? Of gaat er gewoon wat tijd overheen zeg maar voor je iets hoort.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:46:26 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72432692
dat zit hier bij de papieren van het aangeven huup.

hier een baby die niet langer dan 10 min in eigen bed/box wilt slapen.... alleen bij mama gaat goed.
best wel zwaar zo, want het spugen gaat ook maar door, drinken is wel weer wat rustiger gelukkig, niet meer elk uur.
pi_72432734
Infacol was hier niet zo'n succes.

Huup, wij hadden het bsn nummer ook bij de papieren van het aangeven zitten volgens mij. Ik meen dat we later ook nog wat kregen...
Fake it till you make it...
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:48:38 #216
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72432741
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
dat zit hier bij de papieren van het aangeven huup.
Bij ons ook, volgens mij bij de akte die je krijgt als je aangifte doet van de geboorte.
Make love, not war ☮
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:51:48 #217
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72432796
Cinababy hielp hier niet echt tegen krampjes. Bij de oudste hadden we ABC Dophilus tegen krampjes en dat hiel echt heel goed.

Mocht je het bakeren willen proberen Huup, ik heb eventueel nog wel een puckababy hier, die je kan lenen als je zou willen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72432807
heuh
wij hebben alleen een akte van geboorte meegekregen. met daaraan vastgeniet een akte van erkenning.
Wat gek. mn lief zegt dat dat het enige is wat hij meegekregen heeft toen.
Misschien omdat ze in het ziekenhuis aangegeven is bij het gemeenteloket daar?

oh en die akte kan ik altijd opnieuw aanvragen toch? t is niet zo dat je er maar 1 krijgt en daarna nooit meer. voor ik weer stomme dingen doe
we moeten een originele akte van geboorte opsturen voor de gezag-aanvraag vandaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72432821
Huup[, ik heb ook nog geen BSN voor Tess
Heb zelfs nog niet eens wat van de rechtbank gehad...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72432860
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef She-Wolf het volgende:
Cinababy hielp hier niet echt tegen krampjes. Bij de oudste hadden we ABC Dophilus tegen krampjes en dat hiel echt heel goed.

Mocht je het bakeren willen proberen Huup, ik heb eventueel nog wel een puckababy hier, die je kan lenen als je zou willen.
thanks das lief ik hou het in gedachte!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:54:53 #221
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72432881
is dat wat She-wolf die puckababy? heb daar van de week mee in mijn handen gestaan, maar toch gekozen voor een slaapzakje.
weet niet goed of ik die puckababy zag zitten.

akte van erkenning kwam bij ons via de rechtbank binnen.
maar bij de papieren die peter meekreeg, zat ook de brief met het bsn nummer.
misschien eens navragen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:56:46 #222
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72432915
Ja ik vond die puckababy echt ideaal. Vanaf het moment dat ze die aanhad sliep ze gewoon goed 's nachts. Ze was altijd zo wild aan het maaien met haar armpjes en had veel last van krampjes. Wij hebben hem alleen de eerste 3 a 4 maanden gebruikt, daarna wel overgestapt op een gewone slaapzak.
pi_72432941
Ik vonds het ook super alleen had Tess toch meer baat bij strak inbakeren.
Bar, ik heb nog een blauwe pucka die je eventueel over kan nemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:58:46 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72432968
het punt is hier dat het dus snachts echt goed gaat, overdag dan is het gewoon niet kunnen/willen slapen en onrustig zwaaien met z'n armpjes.
krampjes hebben we maar 1 dag gehad (afklopt)

maar ze worden er wel echt rustiger door?

@vicky ik gooi het vanavond nog even in de groep en dan kom ik bij je terug.
in elk geval alvast bedankt.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:59:41 #225
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72432989
Ja, Daryl werd el wel echt rustiger door. Het ziet er wel stom uit, maar het werkte echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')