Bij ons ook, volgens mij bij de akte die je krijgt als je aangifte doet van de geboorte.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
dat zit hier bij de papieren van het aangeven huup.
thanks das liefquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef She-Wolf het volgende:
Cinababy hielp hier niet echt tegen krampjes. Bij de oudste hadden we ABC Dophilus tegen krampjes en dat hiel echt heel goed.
Mocht je het bakeren willen proberen Huup, ik heb eventueel nog wel een puckababy hier, die je kan lenen als je zou willen.
Huup wij hebben het toevallig van de week van Leander gekregen en die is al 1,5 maand. Dus kna zo vandaag of morgen in de bus liggen!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:52 schreef huuphuup het volgende:
heuh![]()
wij hebben alleen een akte van geboorte meegekregen. met daaraan vastgeniet een akte van erkenning.
Wat gek. mn lief zegt dat dat het enige is wat hij meegekregen heeft toen.
Misschien omdat ze in het ziekenhuis aangegeven is bij het gemeenteloket daar?
oh en die akte kan ik altijd opnieuw aanvragen toch? t is niet zo dat je er maar 1 krijgt en daarna nooit meer. voor ik weer stomme dingen doe
we moeten een originele akte van geboorte opsturen voor de gezag-aanvraag vandaar.
En die Leander ligt nu helemaal uitgeteld in bed. En hij ruikt alsof ie vreemd is gegaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net even geknuffeld met Leander van MeNicoleen met haar geluncht
.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Gek is dat he? Als iemand anders je baby vast heeft gehouden dat ie dan niet meer na ons ruikt. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar jullie snappen vast wle wat ik bedoel
En ik ruik nog wel zo lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En die Leander ligt nu helemaal uitgeteld in bed. En hij ruikt alsof ie vreemd is gegaan![]()
Gek is dat he? Als iemand anders je baby vast heeft gehouden dat ie dan niet meer na ons ruikt. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar jullie snappen vast wle wat ik bedoel
ja dat zou goed kunnen, ze is geboren en aangegeven in gemeente Delft maar we wonen in gemeente Westland. Ik wacht het nog rustig even af danquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef innepin het volgende:
Huup, wij kregen het BSN gebeuren ook later, maar dat kwam hier omdat ze aangegeven werd in de gemeente van het ziekenhuis, terwijl het burgerservicenummer geregeld werd door de gemeente waar we wonen. Is dat bij jou ook niet zo?
Hihihiihi.... das babyhumorquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef huuphuup het volgende:
Mijn dametje heeft net keurig de visite onder geplastblijkbaar zat en de luier vol, en zat de opstaande rand niet helemaal goed naar buiten toe geklapt en had ze een hele grote plas. Nomnomnom
venkel wordt afgeraden o dat het de darmen lui zou maken en er dus weer verstopping zou kunnen ontstaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hihihiihi.... das babyhumor![]()
Over krampjes....... ik lees nooit hier iemand over Venkelthee?
Is dat alweer ouderwets ozow?![]()
Das namelijk het enige wat wij vroeger voor dochterlief gebruikten bij krampjes, hielp redelijk tot goed...
Zo heb ik een trucje geleerd van de osteopaat dat ook heel goed werkt om te ontluchten:quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Books het volgende:
Huup heeft ze ook last van lucht. Hier hielp de cinababy met inbakeren heel goed en in geval van heel erg lucht werkte de tip van de eerste kraamverzorgster van K bij beide meiden heel goed. Gewoon zitten net als wij alleen dan naast je met een arm onder haar beentjes door waardoor je arm als een soort schommel fungeert en D'Shon gewoon rechtop zit en haar voetjes iets hoger als haar billen. Haar bilen bungelen dan boven de bank zeg maar. Beter kan ik het niet echt uitleggen sorry maar het zorgde hier altijd voor heel veel windjes en daardoor namen de krampjes af.
Weer teruggaat naar waar ze hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |