abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:38:36 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72443456
Ik snap het iig niet Kersjes. Zou je een foto kunnen maken?
Oscar heeft vandaag nog niet gepoept en zelfs het trucje met temperaturen werkte net niet.

Vraagje, Oscar lijkt spruw te hebben. Hele witte tong en ook plekjes op zijn onderliep die niet weg te vegen zijn met een doekje of wattenstaafje.
Nu lees ik op een aantal sites dat je er niks aan hoeft te doen als het om een flessekindje gaat, maar de kraamverzorgster zei (toen we het er in het algemeen over hadden) dat het wel heel erg pijnlijk is voor kindjes dus dat je wel bij de ha langs moest.
Nu drinkt Oscar zijn flesjes prima leeg, dus op zich lijkt hij er niet heel erg veel last van te hebben.

Heeft iemand enig idee, moet ik er nou wel of niet mee naar een dokter?
Sasha had ooit eens een paar mini-plekjes en toen zei de dokter idd dat het wel vanzelf over zou gaan, maar later hoorde ik van heel veel mensen dat dat dus meestal niet het geval is.
pi_72443583
Wel naar de dokter BE. Ik zou er zelfs de HAP voor bellen. Spruw is gemeen en doet zeer bij het drinken. Tess heeft het al 4x gehad nu.
Ik had eerst daktaringel maar dat vond ik niet prettig en nu heb ik nystatine en dat werkt super
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:45:25 #253
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72443717
BE, hij slaapt net. Anders maak ik morgen wel een foto, het werkt echt goed namelijk, je kind loopt gegarandeerd leeg
Nou is poepen sowieso geen probleem hier, elke verschoning is het weer raak, maar die ellendige gasvorming zorgt ervoor dat het kleine mannetje zoveel last heeft
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:52:19 #254
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72443957
BE, Joep had het ook en in de 1e instantie zei de kinderarts: daar doen we niets aan, dat gaat vanzelf wel weg. Maar toen het na 2 weken nog niet weg was heeft hij toch daktarin voorgeschreven en toen was het echt binnen 1 dag weg (dat spul moest ik wel nog langer gebruiken om te zorgen dat het echt niet terug kwam). Joep had er ook geen last en dronk goed hoor.
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:00:03 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72444253
Thanks meiden.
Ik vind de HAP zo'n enorme stap Vicky. Ik wacht het dan liever eerst even af zoals bij seilraM
Maar dat is dus het dilemma waar ik mee zit. Als het hem echt zeer doet (maar daar merken we niets van voorlopig) dan vind het sneu als ik er niks aan doe.

Oh, hoeft ook niet op stel en sprong Kersjes, maar ik zou het wel graag zien idd.
Hier was het ook een prima poeperdje in het begin, maar gisteren kwam het pas na tempen goed los en vandaag had hij alleen vanochtend gepoept. Geloof ik.
Ik ga nu ineens twijfelen.
pi_72444342
Ik heb, toen ik het zag bij Tess, de hap gebeld. Hoefde niet langs te komen. Er lag een recept klaar bij de apotheek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72445101
Thnx voor de tips Mibos en Kers! Ik heb net gevoed en haar daarna op de manier van Kers tegen me aan gehouden en er kwam idd een flurps uit nog. Daarna verschoond en weer een minuut of wat zo met haar gezeten. Er kwam niets hoorbaars meer uit maar wel af en toe een meur voorbij drijven

BE wat ik gedaan heb, maar ik weet niet of ik Kers dan goed begrepen heb is dit:
haar op schoot genomen zodat ze rechtop zit met haar rug tegen me aan, dat ze vooruit kijkt zeg maar. Dan mn wijsvingers in haar knieholtes en die omhoog getild richting haar buikje zodat ze een soort van hangt in een luie modus. Ze mekte wat tijdens de flurps maar zakte daarna idd weg in een beetje ontspannenheid.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72445295
Fijn Huup!
Die houding doen wij ook vaak, dan komen er nog behoorlijk wat scheetjes los. Of op de rug liggen en dan knietjes buigen naar de navel toe. En dan zachtjes rondjes draaien.
Je ziet echt dat het fijn is voor hem als die lucht eruit komt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:31:36 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72445350
Huup, you got it

Ben een beetje wazig vandaag, slaaptekort enzo.
pi_72445370
BE, ik zou er ook de HAP voor bellen.

Merel zit weer in 1 of andere fase. Ze mekkert de hele dag door, en als je dan denkt 'ach een beetje mekkeren', dan is dat al best op een flink volume! Niets is eigenlijk goed en ze wil alleen maar bij mij. Was ik altijd een beetje jaloers op B. omdat Sara zo'n papa's meisje is, nu zou ik stiekem willen dat Merel eens bij B. zou willen zitten als ze een drambui heeft.
Ze is in ieder geval een meid met pit (en een iets te zware stem voor een meid ).

Ook leuk om te horen wat anderen van Merel vinden. Bijna iedereen zegt hetzelfde: het is zo'n vreselijk om-op-te-vreten-grietje, maar owee als madam honger heeft of iets wil en het lukt niet. Dan gaat alles los, ze kan echt enorm hard huilen. 's Morgens ligt ze in de box te gillen (want honger) en dan maak ik snel een fles. Ik loop dan langs de box om de fles vast neer te zetten, als ze de fles dan ziet is ze even stil en volgt de fles nauwlettend, al uithijgend van het harde huilen, om vervolgens nog een tandje harder tekeer te gaan omdat ik haar niet snel genoeg pak
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72445605
Veel verschillende meningen over spruw zie ik (verder op het net ook een hoop tegenstrijdige verhalen).
Lianne heeft ook eens spruw gehad toen ze net een maand was, het eerste wat ik deed was de dokter bellen, die mij medicijnen heeft voorgeschreven. Toen ik ze opgehaald had, heb ik ze toch niet gebruikt, omdat ik ergens op een site had gelezen dat het ook vanzelf wel over kon gaan en dat dat beter is voor hun eigen afweersysteem. Na een paar dagen was de spruw uit zichzelf weggegaan.
Ik zeg er wel nadrukkelijk bij, dat ik niet merkte dat ze er zelf last van had, ze dronk nog gewoon bij me aan de borst en was verder ook nog gewoon zoals anders.
Dus BE, als je denkt dat Oscar er wel last van heeft zou ik wel medicijnen gaan gebruiken en dus even een belletje doen naar de dokter.
  zaterdag 5 september 2009 @ 07:20:06 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72454383
Hannah heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen! Sterker nog ze slaapt nu nog! Normaal komt ze toch wel minstens 3 keer per nacht ofzow. En de laatste tijd leek het wel alsof ze non-stop dronk zo ongeveer. Alsof mijn tepel een speentje is ofzow
Vannacht heeft ze de hele nacht op haar eigen kamertje gelegen ipv bij ons op de kamer. Als ik dit eerder had geweten.... Man wat was ik hier aan toe zeg!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72454605
lekker he
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:13:59 #264
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72454732
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef Fuente het volgende:

Ook leuk om te horen wat anderen van Merel vinden. Bijna iedereen zegt hetzelfde: het is zo'n vreselijk om-op-te-vreten-grietje, maar owee als madam honger heeft of iets wil en het lukt niet. Dan gaat alles los, ze kan echt enorm hard huilen. 's Morgens ligt ze in de box te gillen (want honger) en dan maak ik snel een fles. Ik loop dan langs de box om de fles vast neer te zetten, als ze de fles dan ziet is ze even stil en volgt de fles nauwlettend, al uithijgend van het harde huilen, om vervolgens nog een tandje harder tekeer te gaan omdat ik haar niet snel genoeg pak
Heb jij een kloon van die van mij ofzo?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72454803
Wat naar dat Oscar spruw heeft, maar gelukkig heeft hij er dus weinig last van.

Ach Fuente Mereltje had een off-day? Hoop dat het vandaag over is. En een meid met pit is misschien niet altijd fijn, maar toch leuker dan eentje zonder

Senna zat gisteravond ook niet fijn in haar velletje, denk ik. We hebben de hele avond om beurten met haar rondgelopen en tussendoor heb ik haar talloze malen aangelegd. Arme kind moest telkens heel zielig huilen. Uit eindelijk toen ik met haar naar bed wilde gaan voor de laatste voeding, zat ze even bij me op schoot, op het hoekje van de bank met haar rug tegen mijn buik. KOn ze net de bewegende beelden van de tv zien en de kamer rondkijken. Nou, dat was interessant Ze heeft een half uur zonder huilen bij me gezeten en tv zitten kijken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72455514
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:20 schreef texelonia het volgende:
Hannah heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen! Sterker nog ze slaapt nu nog! Normaal komt ze toch wel minstens 3 keer per nacht ofzow. En de laatste tijd leek het wel alsof ze non-stop dronk zo ongeveer. Alsof mijn tepel een speentje is ofzow
Vannacht heeft ze de hele nacht op haar eigen kamertje gelegen ipv bij ons op de kamer. Als ik dit eerder had geweten.... Man wat was ik hier aan toe zeg!
Wauw Tex, wat goed!
Misschien is ze wel 3 keer per nacht wakker geweest, maar is ze omdat ze je niet hoorde/zag/rook telkens wel weer vanzelf ingeslapen! Zoiets klinkt mij logisch in de oren.
Maar wat de reden ook is, heerlijk dat ze nu doorslaapt en dat je nu een goede nachtrust hebt gehad en hopelijk volgen er zo nog vele nachten!
Ik denk dat ik Lianne vanavond ook maar eens op haar eigen kamertje moet gaan leggen, want als dat inderdaad de oplossing is!
pi_72456762
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:20 schreef texelonia het volgende:
Oeh, fijn..hope dat het doorzet

Hier juist een vreselijke nacht gehad (al een week lang )

Ik zei dat ze nooit ziek is geweest..nou volgens mij moet ik er ook aan geloven. Kokhalzen van het hosten , geen koorts..
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:52:01 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72456926
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Wauw Tex, wat goed!
Misschien is ze wel 3 keer per nacht wakker geweest, maar is ze omdat ze je niet hoorde/zag/rook telkens wel weer vanzelf ingeslapen! Zoiets klinkt mij logisch in de oren.
Maar wat de reden ook is, heerlijk dat ze nu doorslaapt en dat je nu een goede nachtrust hebt gehad en hopelijk volgen er zo nog vele nachten!
Ik denk dat ik Lianne vanavond ook maar eens op haar eigen kamertje moet gaan leggen, want als dat inderdaad de oplossing is!
Ja dat klinkt wel aannemelijk idd. Ik had het tijd terug al van cattie gelezen, die heeft Fee ook op d'r eigen kamertje gelegd toen ze maand of 6 was dacht ik, en sindsdien sliep ze door. Ik heb er dus al vaker over getwijfeld, maar Hannah's kamer is op een andere verdieping dan onze kamer, dus als je er dan 3 keer per nacht uit moet.... Dan is naast je in bed aan de borst leggen toch iets makkelijker Nu was het eigenlijk toevallig zo gegaan. Ik ging naar bed en had Hannah in d'r kamer laten liggen (meestal neem ik d'r mee naar onze kamer). Micha was nog op, en ik dacht ik vraag wel of hij haar meeneemt als hij naar bed gaat, of misschien denkt ie er zelf aan (as if, haha). Maar heb helemaal niks gemerkt toen ie naar bed kwam. Heb als een blok geslapen en de eerste keer dat ik op de klok keek was het half 7! Ik was helemaal verbaasd. Even later werd Micha ook beetje wakker, keek eens naast zich... He? Keek op de klok.... Wat?! Rechtop in bed, en ik zag hem denken, waar is Hannah?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72457040
lekker dat ze zoed goed doorsliep tex hopen dat ze dat lekker blijft doen in haar eigen bedje.

ach KD, wat zielig.
pi_72457379
heerlijk dat ze doorsliep Tex!

hier niet zo'n lekkere nacht. 9 uur voeding, toen tot half twee bezig geweest om haar in haar bedje te laten slapen. Erin, eruit, bij papa, bij mama, niets was goed genoeg. Tussendoor ook nog es een paar keer aangelegd uiteraard. Daarna vanaf half twee was het steeds een uur slapen, uur wakker, zoiets. Tot half zeven, toen is mn lief eruit gegaan en heeft hij tot half tien beneden met haar gezeten.

Nu heb ik haar net gevoed en gebadderd en weer gevoed en ligt ze sinds een krap uurtje in de wandelwagen. Ik hoop dat ze snel weer een beetje haar slaap pakt want dit is muh. 's Nachts eruit gaan voor haar vind ik niet erg, maar ze slaapt niet meer in daarna.
Hopelijk komt maandag of dinsdag die wvk hier langs dan kan ik haar wat vragen stellen over bakeren. Volgens mij scheelt dat de helft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:51:30 #271
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72458226
Wat heerlijk Tex, dat Hannah zo lekker heeft doorgeslapen!
Beterschap voor Elin!
Och Huupje, wat naar lijkt me dat zeg dat D'Shontay zo moeilijk in slaap komt... En jullie zo veel met haar bezig zijn dan, 's nachts heb je wel wat beters te doen! Slapen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:52:44 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72458258
Oh ja, wat ik eigenlijk wilde vertellen, ik was vandaag helemaal verbaasd: sinds wanneer kan Maarten in één vloeiende beweging zijn vork in zijn mond doen? (sinds vandaag blijkbaar)
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:04:33 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72458536
Och Huup, wat een nacht zeg!
Heb je de draagdoek al geprobeerd? Is geen inbakeren, maar wel gewoon lekker strak bij een van jullie 2-en zitten, dat wil mss ook wel eens helpen om A. iig een tijdje lekker bij jullie te laten slapen en dan heb je je handen iig vrij.

Tex, wat heerlijk dat je een hele nacht hebt kunnen slapen!

Ik heb daarnet toch de HAP maar gebeld voor de spruw, het zit echt door heel zijn mondje, op zijn wangetjes en lipjes en ik merk dat hij bijv. ook niet meer zo heel fanatiek op mijn pink zuigt, dus hij heeft er echt wel last van. Straaltjes melk langs zijn mondje naar buiten, echt een beetje slordig drinken, waardoor meer lucht naar binnen etc. etc.
Anyway... ze zouden iets klaar zetten bij de apotheek dus F. neemt dat zo mee als hij uit de stad komt.

Maarten, knappe vent!
pi_72458600
Maarten, zelf eten is vet stoer

Senna nu al TV kijken joh? Is ook zo mooi, al die bewegende kleuren en vormen!

Texelonia, wat heerlijk dat ze doorgeslapen heeft! Vannacht weer

Huup, ik hoop echt dat A. baat zal hebben bij het inbakeren. En jullie dus ook, zulke nachten zijn slopend

Wij hadden hier net het eerste poep-incident toen meneertje in bad lag Gelukkig waren we toen zo goed als klaar en kon ik hem er snel uitvissen en afspoelen onder de kraan.
pi_72458640
Tex, heerlijk zo'n nacht!
Huup, balen zo'n nacht!

( )

Maar serieus, ik hoop dat het inbakeren werkt. Hier krijg ik juist een boze baby als ik d'r te strak inpak, denk niet dat het iets voor ons is Mijn baby wil bewegen

BE, sneu dat ie er toch last van heeft. Maar fijn dat je er iets voor krijgt, hoop dat het snel werkt

Maarten

Hier gaan we zo beginnen aan het grote avontuur - een hele dag én nacht bij mijn moeder met zn tweetjes... nou maar hopen dat ze ook wel wil slapen in een campingbedje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72458653
BE, dus toch spruw...
Let je er op dat je spuugdoekjes, speentjes enzo goed heet wast en uitkookt? Herbesmetting gaat heel snel namelijk.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:11:26 #277
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72458693
Och, arme kindjes met krampjes Naar mijn idee zijn alle tips die al gegeven zijn bruikbaar, maar meestal maar voor korte tijd. Het heeft echt z'n tijd nodig. Onze jongens hebben er ook enorm veel last van (gehad). De ergste tijd lijkt nu voorbij te zijn, gelukkig. Morgen zijn ze 3 maanden.

BE, beterschap voor je beeb! Ik heb even gemist of je bv of fv geeft, maar anders flesje en speentje ed goed uitkoken. En volgens mij is het bij bv belangrijk dat jij ook behandeld wordt (omdat je je kindje anders weer kan besmetten), maar dat zullen ze bij de hap weten.

Hier sinds een week weer een rustige nacht, ze hebben beide tot 7u geslapen, flesje gehad en weer geslapen tot 10.30!!! Ze kunnen het wel
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:44:44 #278
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72459529
Tex wat fijn! You go Hannah

Huup, dat is minder zeg... Gelukkig dat je vanmorgen nog even wat uurtjes slaap hebt kunnen pakken. Maar goed, dit gaat allemaal over! Dat dacht ik telkens als ik zo'n beroerde nacht had gehad. En ik hoop dat het inbakeren wat rust brengt.

BE, fijn dat Oscar toch iets krijgt. Dan is het vast snel weg!

Innepin, niet ieder kindje wil dat inderdaad, ingebakerd worden. Maar volgens mij doe je dat ook echt alleen maar als je kindje zich zelf weer wakker maakt door zijn/haar drukke bewegingen en als dat niet is... dan zou ik het ook niet doen, anders moet je kindje straks alleen maar weer wennen aan niet ingebakerd slapen. Veel campeer plezier!

Joep heeft allemaal bultjes op zijn kin... maar hij drinkt soms op het eind van de fles, als hij niet meer zo'n zin heeft ook slecht en dan druipt het er langs en is heel zijn kin nat hahaha. Ik gebruik al bij iedere voeding een nieuw spuugdoekje, maar die bultjes blijven maar. Stom. Stomme bultjes. Gelukkig heeft ie er zelf geen last van.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72459741
Senna Was het een leuk programma?

Tex en Mikoxx fijn dat jullie kindjes lekker doorgeslapen hebben Ik kijk erg uit naar die eerste doorslaapnacht, maar zal er maar vanuit gaan dat het nog even op zich laat wachten

Kleurdoos beterschap voor je meisje!

BE hopelijk is hij snel van de spruw af!

Huup wat een nacht zeg, ben benieuwd of het inbakeren gaat werken. Zou fijn zijn, zulke nachten moet je niet teveel hebben..

Maarten wat knap

Innepin succes met het grote avontuur
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:57:41 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72459814
Oscar met spruw, wat zielig. HOpelijk helpen de medicijnen goed

Kleine babymeisjes die niet willen slapen... lekker gaan slapen hoor, daar word je groot van. Neem een voorbeeld aan Hannah!

Maarten, wat goed

Elin, beterschap!!

Vannacht is Lennon 1x wakker geweest, even speentje gegeven en toen verder geslapen tot bijna half 9 Hij is vanmorgen mee geweest naar voetbal en rond 11 uur naar bed gegaan, hij slaapt nu nog. De kleine slaapkop. Heel het "schema" in de war vandaag, maar we laten hem lekker. Hij zal het wel even nodig hebben. Zn diarree was gisterenmorgen al bijna over zei mn moeder, dus zijn we maar niet rijstewater gaan geven, het moet niet doorslaan naar de andere kant. Vanmorgen was het ook weer een gewone poepluier, gelukkig.
Make love, not war ☮
pi_72460172
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Och Huup, wat een nacht zeg!
Heb je de draagdoek al geprobeerd? Is geen inbakeren, maar wel gewoon lekker strak bij een van jullie 2-en zitten, dat wil mss ook wel eens helpen om A. iig een tijdje lekker bij jullie te laten slapen en dan heb je je handen iig vrij.

Tex, wat heerlijk dat je een hele nacht hebt kunnen slapen!

Ik heb daarnet toch de HAP maar gebeld voor de spruw, het zit echt door heel zijn mondje, op zijn wangetjes en lipjes en ik merk dat hij bijv. ook niet meer zo heel fanatiek op mijn pink zuigt, dus hij heeft er echt wel last van. Straaltjes melk langs zijn mondje naar buiten, echt een beetje slordig drinken, waardoor meer lucht naar binnen etc. etc.
Anyway... ze zouden iets klaar zetten bij de apotheek dus F. neemt dat zo mee als hij uit de stad komt.

Maarten, knappe vent!
achgossie, sterkte ermee
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:51:03 #282
268945 Emiliedepemelie
Formerly known as Memmel
pi_72464012
Hoi alle beebjes. Ik heb even tijd om te internetten hier. Met Morris is alles ok. Hij verdraagt de hitte goed, gelukkig.
Vanmorgen zijn we met hem bij een bevriende kinderarts geweest. De kennissen waar we dit weekend zijn, konden niet begrijpen waarom de arts in NL niets voorschreef voor zijn soepoogjes. Dus heeft de ka hier druppeltjes en een oogwassing gegeven. Ze wilde hem ook wel even verdoven en zijn traanbuisje open prikken...ehhh....nou doet u die druppeltjes maar hoor...
Memmel verkeert in een heftige identiteitscrisis. Vandaar.
pi_72464091
Hoop dat de Nystatine snel helpt BE!
Heeft ie het binnengehouden?

Och huupje, wat een nacht!! Ik heb je al een smsje gestuurd.

Memmeltje, hoop dat de druppies snel helpen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72464311
Sterkte ermee BE! Spruw is naar.

Huup, kan het geen regeldag zijn? Ze was gister toch 10 dagen? Dat kan heel goed een verklaring zijn voor zo'n nacht als vannacht. Evengoed natuurlijk niet leuk, hopelijk helpt het inbakeren! Maait ze erg met d'r armpjes? En ze is heel klein hè, in d'r eigen bedje op een stille kamer slapen is op zulke momenten misschien wat teveel gevraagd nog.

Gelukkig gaat het weer beter met Lennon!
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:10:29 #285
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72464538
Huup je kan zelf ook al losjes inbakeren met een hyd. doek. Het is dat je niet om de hoek woont anders had ik je een bakerzak komen brengen. Heb er nog twee liggen van de dames hier. Vandaag even lekker tutten en dan hopen dat het vanavond beter gaat.
pi_72464617
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:54 schreef Vicky het volgende:
Hoop dat de Nystatine snel helpt BE!
Heeft ie het binnengehouden?

Och huupje, wat een nacht!! Ik heb je al een smsje gestuurd.

Memmeltje, hoop dat de druppies snel helpen!!
ja dankjewel nog
ik was aan het voeden tijdens het smsje
ik kijk het nog heel eventjes aan hoe en wat.

@Jore, ik heb ook gedacht aan een regeldag maar ik heb haar best vaak geprobeerd aan te leggen maar ze wil niet drinken behalve op de normale tijden. Ze geeft verder ook geen overdreven signalen af van dat ze wil drinken ofzo.

ze maait idd heel erg met haar armpjes en mept zichzelf soms wakker. De kraam had haar al eens half ingebakerd in een hydrofiel luier en dat leek ze erg prettig te vinden.
We hebben geen wieg en ze slaapt al vanaf het begin op haar eigen kamertje, daar sliep ze tot voor kort wel erg goed verder. Geen idee wat het nu is. Misschien dat het geregel morgen begint ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72464680
Huup, ik wil met alle liefde vanavond de bakerzak komen brengen hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72464819
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik wil met alle liefde vanavond de bakerzak komen brengen hoor!!
heel lief van je
hoeft niet, we wachten het nog heel eventjes af. De draagdoek en de eerdere houdigns-tip van Kers heeft al wat verlichting gebracht. En wie weet is het idd wel een regeldag maar hoeft ze niet meer te drinken omdat ze al genoeg binnenkrijgt per voeding ofzo? Misschien drinkt ze per keer wel minder dan normaal. Kan dat eigk ook?

Hoe dan ook, ik wil liever niet beginnen met bakeren voordat ik dat besproken heb met de wvk van het cb. Beetje engig anders vind ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72464858
ik snap..
mocht je m willen lenen, geef maar een gil!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72465406
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Oeh, fijn..hope dat het doorzet

Hier juist een vreselijke nacht gehad (al een week lang )

Ik zei dat ze nooit ziek is geweest..nou volgens mij moet ik er ook aan geloven. Kokhalzen van het hosten , geen koorts..
ach arme Elin. Met Seb gaat het juist iets beter. En tegen al mijn gevoel in komt schoonmoeder hier vanavond oppassen laaaaat het los, gaat vast goed. Tis maar voor een paar uurtjes.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72466361
Ah Elin, helemaal gemist. Ook zielig!
pi_72466773
Voor Elin, wat naar!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72467098
huup, wat een nacht Gaat het vandaag overdag al beter?

En arme Oscar spruw, en Elin ziekjes. Gelukkig Lennon en Seb aan het opknappen.

Innepin succes en veel plezier.

Wij waren met Senna naar schaaps oma in Den Helder. Slapen in de auto natuurlijk. Wakker bij oma, schone luier, wat drinken, en toch blijven huilen. Fijn zo bij oma, hoewel die er niet over klaagde ofzo. Ze was ook weer aan persen, met zo'n heel schattig zielig snoetje Ineens dacht ik: wat ruik ik toch? Bleek ze een spuitluier te hebben...het zat tot aan haar navel echt helemaal onder!
Maar daarna was ze liever en rustiger dan zi in dagen is geweest, dus misschien zat dat al even dwars.
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:57:31 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72467377
Jullie zijn lief!
We hebben idd Nystatine gekregen en ik had Vicky even gebeld om te vragen hoe ik het precies toe moest dienen, in een keer die hele ml erin leek me niet zo handig, dan slikt hij het in een keer door, of spuugt hij het eruit.
Eerst trok hij een heel erg vies gezicht echt iets van 'Mama, wat doe je me aan! ' maar het bleef er wel in, gewoon in kleine beetjes in zijn mondje gedaan.
Zometeen de 2e dosis.

Bedankt voor alle tips van alles goed uitkoken en schoonhouden, met spenen enzo deden we het al wel, maar ik heb nog 2 extra gehaald voor de flesjes, dan hoeven we niet om de fles meteen te steriliseren.
Maar idd ook de doekjes en doeken enzo maar meteen verwisselen als ze gebruikt zijn.

KD, hoe is het nu met Elin... is er al verbetering?
pi_72467888
Hopelijk zijn jullie snel weer spruw vrij daar BE

Senna een spuitluier... ieks... Maar lekker dat ze daarna een stuk rustiger was.
Fake it till you make it...
pi_72468085
Hopelijk ben je er snel vanaf zo BE!

Senna lekker knetteren
dat zat dan vast dwars idd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72468191
Voelt Elin zich al beter, KD?

Estrys, spannend! Maar het is maar voor een paar uurtjes, Fijne avond!

Oscar, hopelijk ben je gauw van de spruw af, wij zitten hier ook middenin een gevecht ertegen. Al dat wassen!

Innepin, als het campingbedje niet bevalt, Ko en ik waren ook bij mijn moeder gaan slapen maar ze had het ledikantje nog niet neer gezet, zelfs geen matras! Dus we gingen samen in het tweepersoonsbed, en ik legde Ko steeds na de voeding ver van mij aan de muurkant maar dan werd ik steeds wakker dat hij tegen me aan was gekropen. Ik weet nog steeds niet hoe hij dat deed in zijn slaapzakje maar het was zo lief!

Ko heeft net voor het eerst geskyped met zijn opa in Zuid Amerika! Hij vond het niet bijster interessant geloof ik. Maar hij was wel netjes stil terwijl mijn vader en ik aan het kletsen waren.
Mijn vader vond hem al een hele reus, ik ben ook heel benieuwd hoeveel Ko nu weegt en hoe lang hij is. Donderdag naar het CB. Maar zelfs zijn 62 pakjes mogen al ongeveer de zolder op.
pi_72468214
Oeh Senna, gelukkig was het er snel uit! Kon je je daarna van je liefste kant laten zien!
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:58:27 #299
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72468986
Wat leuk, Kobus aan het skypen met opa, hippe vent hoor! allebei

Senna aan de spuitluier! Maarten had het ook toen hij nog wat kleiner was, een aantal keer gewoon thuis, maar ook een keer bij mijn ouders, kon hij in de gootsteen en een keer bij mijn vriendin... toen ook maar in de badkamer in de wastafel! (ben toch wel blij dat Maarten het niet meer heeft, die spuitluiers)
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:07:57 #300
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72469265
Regeldagen... ja dat wist ik wel. Dat er ook regelnachten bijhoren had ik even niet bedacht. Vannacht om het uur gevoed, dat was even minder. Maar goed, we hebben het weer overleefd.
Vanmiddag heeft hij in ieder geval drie uur tussen zijn voedingen laten zitten, wat op zich wel een verbetering is ten opzichte van de twee uur van eerder. Nu maar afwachten wat de nacht gaat brengen!

En raar, twee weken geleden lagen we in het ziekenhuis naar K2 zoekt K3 te kijken voor de afleiding tijdens de ween. Ik kan me nu eigenlijk al niet meer voorstellen dat Thomas niet bij ons was...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')