quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef Fuente het volgende:
Ook leuk om te horen wat anderen van Merel vinden. Bijna iedereen zegt hetzelfde: het is zo'n vreselijk om-op-te-vreten-grietje, maar owee als madam honger heeft of iets wil en het lukt niet. Dan gaat alles los, ze kan echt enorm hard huilen. 's Morgens ligt ze in de box te gillen (want honger) en dan maak ik snel een fles. Ik loop dan langs de box om de fles vast neer te zetten, als ze de fles dan ziet is ze even stil en volgt de fles nauwlettend, al uithijgend van het harde huilen, om vervolgens nog een tandje harder tekeer te gaan omdat ik haar niet snel genoeg pak
Wauw Tex, wat goed!quote:Op zaterdag 5 september 2009 07:20 schreef texelonia het volgende:
Hannah heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen!Sterker nog ze slaapt nu nog!
Normaal komt ze toch wel minstens 3 keer per nacht ofzow. En de laatste tijd leek het wel alsof ze non-stop dronk zo ongeveer. Alsof mijn tepel een speentje is ofzow
![]()
Vannacht heeft ze de hele nacht op haar eigen kamertje gelegen ipv bij ons op de kamer. Als ik dit eerder had geweten....Man wat was ik hier aan toe zeg!
Oeh, fijn..hope dat het doorzetquote:Op zaterdag 5 september 2009 07:20 schreef texelonia het volgende:
Hannah heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen!Sterker nog ze slaapt nu nog!
Normaal komt ze toch wel minstens 3 keer per nacht ofzow. En de laatste tijd leek het wel alsof ze non-stop dronk zo ongeveer. Alsof mijn tepel een speentje is ofzow
![]()
Vannacht heeft ze de hele nacht op haar eigen kamertje gelegen ipv bij ons op de kamer. Als ik dit eerder had geweten....Man wat was ik hier aan toe zeg!
Ja dat klinkt wel aannemelijk idd. Ik had het tijd terug al van cattie gelezen, die heeft Fee ook op d'r eigen kamertje gelegd toen ze maand of 6 was dacht ik, en sindsdien sliep ze door. Ik heb er dus al vaker over getwijfeld, maar Hannah's kamer is op een andere verdieping dan onze kamer, dus als je er dan 3 keer per nacht uit moet....quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:29 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Wauw Tex, wat goed!![]()
Misschien is ze wel 3 keer per nacht wakker geweest, maar is ze omdat ze je niet hoorde/zag/rook telkens wel weer vanzelf ingeslapen! Zoiets klinkt mij logisch in de oren.
Maar wat de reden ook is, heerlijk dat ze nu doorslaapt en dat je nu een goede nachtrust hebt gehad en hopelijk volgen er zo nog vele nachten!
Ik denk dat ik Lianne vanavond ook maar eens op haar eigen kamertje moet gaan leggen, want als dat inderdaad de oplossing is!
achgossie, sterkte ermeequote:Op zaterdag 5 september 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Och Huup, wat een nacht zeg!
Heb je de draagdoek al geprobeerd? Is geen inbakeren, maar wel gewoon lekker strak bij een van jullie 2-en zitten, dat wil mss ook wel eens helpen om A. iig een tijdje lekker bij jullie te laten slapen en dan heb je je handen iig vrij.![]()
Tex, wat heerlijk dat je een hele nacht hebt kunnen slapen!
Ik heb daarnet toch de HAP maar gebeld voor de spruw, het zit echt door heel zijn mondje, op zijn wangetjes en lipjes en ik merk dat hij bijv. ook niet meer zo heel fanatiek op mijn pink zuigt, dus hij heeft er echt wel last van. Straaltjes melk langs zijn mondje naar buiten, echt een beetje slordig drinken, waardoor meer lucht naar binnen etc. etc.
Anyway... ze zouden iets klaar zetten bij de apotheek dus F. neemt dat zo mee als hij uit de stad komt.
Maarten, knappe vent!
ja dankjewel nogquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:54 schreef Vicky het volgende:
Hoop dat de Nystatine snel helpt BE!
Heeft ie het binnengehouden?
Och huupje, wat een nacht!! Ik heb je al een smsje gestuurd.
Memmeltje, hoop dat de druppies snel helpen!!
heel lief van jequote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef Vicky het volgende:
Huup, ik wil met alle liefde vanavond de bakerzak komen brengen hoor!!
ach arme Elin. Met Seb gaat het juist iets beter. En tegen al mijn gevoel in komt schoonmoeder hier vanavond oppassenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Oeh, fijn..hope dat het doorzet
Hier juist een vreselijke nacht gehad (al een week lang)
Ik zei dat ze nooit ziek is geweest..nou volgens mij moet ik er ook aan geloven. Kokhalzen van het hosten, geen koorts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |