God, kan je het bericht niet helemaal lezen. Ik heb het bericht ff snel in 2 minuten getypt. dus JA ER ZITTEN SPEL EN GRAMMATICA FAUTEN IN. IPV dat je gewoon reageerd op het verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:08 schreef sinadO het volgende:
In plaats van stoelen te kopen zou ik als ik jou was mijn geld besteden aan een LOI cursus Nederlands...
Een orginele stoel met inbouw koste 850 euro. Dat vind ik net iets te veelquote:
1 stoel was kapot. De bestuurders stoel. dus ze zijn niet allemaal kapot?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Wat heb je met je stoelen gedaan dat ze toevallig allemaal 'kapot' zijn?
Peugeot, gaat standaard kapot.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Wat heb je met je stoelen gedaan dat ze toevallig allemaal 'kapot' zijn?
Zo'n paupercivic van 23 jaar oud is ook niet gemaakt om met je g-star broek met al die blingknopen over de stoelen heen te bouncen op de beat van 50 cent...quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Zo'n paupercivic van 23 jaar oud is ook niet gemaakt om met je g-star broek met al die blingknopen over de stoelen heen te bouncen op de beat van 50 cent...
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Zo'n paupercivic van 23 jaar oud is ook niet gemaakt om met je g-star broek met al die blingknopen over de stoelen heen te bouncen op de beat van 50 cent...
Ze ff een vriendelijke, aangetekende, brief sturen waarin je ze even wijst op de juiste artikelen in het consumentenrecht, meestal werken ze daarna opeens wel mee.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:04 schreef SenArt het volgende:
(..)
Krijg ik 3 dagen later een mail dat ik ze alleen terug kan brengen als ik kan aantonen dat de stoelen niet passen. Dus ik uit Italie terug gebeld wat hij bedoelde. Verteld hij me dat met een aanpassen de stoelen wel zouden passen, en ik, als dat waar was, mijn geld niet tetug zou krijgen. Maar hij wist dat ik mijn auto niet wil aanpassen, zeker omdat dat de auto onveilig maakt. Maar dat was voor hottuning geen reden, dus ik kan fluiten naar mijn geld
(...)
Nee ik kwam er niet doorheen vanwege de (on)leesbaarheid.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:10 schreef SenArt het volgende:
[..]
God, kan je het bericht niet helemaal lezen. Ik heb het bericht ff snel in 2 minuten getypt. dus JA ER ZITTEN SPEL EN GRAMMATICA FAUTEN IN. IPV dat je gewoon reageerd op het verhaal.
En waar in het wetboek staat dat?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ze ff een vriendelijke, aangetekende, brief sturen waarin je ze even wijst op de juiste artikelen in het consumentenrecht, meestal werken ze daarna opeens wel mee.
Als ze verkocht zijn als passend en ze passen niet dan heb je gewoon recht op je geld terug.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:10 schreef SenArt het volgende:
[..]
God, kan je het bericht niet helemaal lezen. Ik heb het bericht ff snel in 2 minuten getypt. dus JA ER ZITTEN SPEL EN GRAMMATICA FAUTEN IN. IPV dat je gewoon reageerd op het verhaal.
Klopt, die zaten er ook bij, maar omdat de stoel op een soort van verhoging staat is dat te smal en moeten er plaatjes of wat dan ook geplaatst worden in mijn auto.dat maakt het frame dus onveilig.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:20 schreef KudFokker het volgende:
Nu even serieus...
Ik heb een aantal jaar terug in een auto zaak gewerkt waar we ook die kuipstoeltjes verkochten.
En ik geloof dat er altijd zo'n frame + slee bij verkocht moest worden, maar dat weet ik niet zeker meer...
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Probeer het eerst met mail contact, maar heb al ff niks van ze gehoord helaasquote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ze ff een vriendelijke, aangetekende, brief sturen waarin je ze even wijst op de juiste artikelen in het consumentenrecht, meestal werken ze daarna opeens wel mee.
Als ze verkocht zijn als passend en ze passen niet dan heb je gewoon recht op je geld terug.
Triet ventjequote:Op woensdag 2 september 2009 08:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee ik kwam er niet doorheen vanwege de (on)leesbaarheid.
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wees gerust, dat verwacht ook niemand van je jongen...quote:
Nee dat gelukkig ook niet. Heb een auto geleend.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:24 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar je bent nu op vakantie gegaan met een kapotte stoel!? Das ook niet veilig.
Leg het dan is uit.... of hou gewoon je toetsenbordquote:Op woensdag 2 september 2009 08:26 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Wees gerust, dat verwacht ook niemand van je jongen...
Ik ben alleen uitgegaan van de verkoper die vertelde mij dat ze zouden passen. Hij wist overigens dat ik mijn auto niet wilde aanpassen, want ik had het verhaal van die andere winkel verteldquote:Op woensdag 2 september 2009 08:29 schreef KudFokker het volgende:
Stonden de stoelen beschreven als pas klaar of zijn het universele stoelen ?
In het eerste geval zou je een punt hebben...
De eerste keer heeft de persoon (oud medewerker van peugeot garage) het in de garage geprobeerd. De maandag had hij het thuis geprobeerd, maar het probleem was het zelfde als met de eerste stoelen...quote:Op woensdag 2 september 2009 08:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
BTW is het monteren van een nieuwe rail waarop de stoel gemonteerd wordt niet per definitie onveilig, kan goed vervangen worden, alleen moet dit dan wel door iemand met kennis van zaken gedaan worden! Vraag ook na of het monteren van nieuwe stoelen geen effect heeft op bepaalde dingen als de werking van de airbag. Kan bij sommige merken wel zo zijn, denk niet in jouw geval, maar toch fijn dat als je het nodig hebt je plofzak het doet!
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef Aaargh! het volgende:
Boek 7 artikel 17 lijkt me bijvoorbeeld aardig van toepassing.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waar in het wetboek staat dat?
Dat is bij mij iig niet bekend. Ik ga uit van wat de verkoper zegt, ik ben geen auto expertquote:Op woensdag 2 september 2009 08:46 schreef Mart1n het volgende:
Het is algemeen bekend dat kuipstoelen of andere aftermarket stoelen niet zomaar passen. Het frame moet je altijd zelf om maat maken, omdat de bevestigingspunten ergens anders zitten. Je zult dus een frame erbij moeten kopen om het passend te maken. Ik vraag me ook af waarom je geen 80 euro wilt betalen voor je eigen veiligheid.
Wat voor auto heb je overigens, kun je geen tweedehands stoelen kopen op de sloop? Even een paar bedrijven bellen en je hebt vrijwel zeker voor een paar tientjes een andere stoel.
Mooi zo! Dat zal je leren, schavuit!quote:Op woensdag 2 september 2009 08:38 schreef SenArt het volgende:
[..]
Damn nu ben ik geraakt waar het pijn doet. Snif
7:17quote:Op woensdag 2 september 2009 08:22 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En waar in het wetboek staat dat?
Ik normaal ook...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:02 schreef okkie-man het volgende:
Als ik iets gekocht heb en het is niet goed of het past niet krijg ik altijd m'n geld terug
Ik neem aan dat een peugeot dealer wel weet hoe ze stoelen erin moeten zettenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:02 schreef Plots het volgende:
Misschien ligt het aan de persoon die de stoelen erin zou zetten en is het frame helemaal niet te klein.
Net was het nog een oud medewerker van een Peugeot garage...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef SenArt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een peugeot dealer wel weet hoe ze stoelen erin moeten zetten
Dat is weer niet helemaal waar. Bij merkdealers is vaak dat wanneer het niet origineel is ze het eigenlijk niet willen doen en daarom al makkelijk zeggen dat het aan de spullen ligt. Nu weet ik niet hoe dit bij jouw garage is, maargoed.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:07 schreef SenArt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een peugeot dealer wel weet hoe ze stoelen erin moeten zetten
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:08 schreef sinadO het volgende:
In plaats van stoelen te kopen zou ik als ik jou was mijn geld besteden aan een LOI cursus Nederlands...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |