Ach als het maar niet hepatitis B is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik niet in ieder geval.quote:R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Haha, dat zou misschien ook wel ok zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Beppie? Bonzo? Bram? Bert?
Of de B is een afleiding en hij heet gewoon Henk. Of Gerrit.
Hoe dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
ik probeerde gisteren ook al nodeloos duidelijkheid te krijgen van scharrel over iets waar ik zelf niet eens duidelijkheid over wil en kan gevenmaar hij heeft het me weer mooi afgeleerd hahaha
Berryquote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Beppie? Bonzo? Bram? Bert?
Of de B is een afleiding en hij heet gewoon Henk. Of Gerrit.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Bonzo?
Tenminste nooit discussie over wat er op tafel moet staan om 6 uur.quote:
B.. heeft gewoon de rol van Bquote:
Neequote:
Nopequote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Het is overigens ook niet Babylon
()
hoe die me dat heeft afgeleerd? gewoon zeggen dat ie er niks over gaat zeggen. toen was ik eerst geirriteerd en toen dacht ik: hmmm eigenlijk heeft ie wel gelijk.quote:
Slaaf!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
ik werk al mijn hele werkende leven meer dan 40 uur hoor, zo uitzonderlijk is dat niet
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slaaf!
Maandag leerde ik dat de gemiddelde Nederlander 1365 uur per jaar werkt. Alleen de mensen in Noorwegen werken nog minder. En dan toch nog tot de rijkste landen van de wereld behoren. We mogen trots zijn.
workaholicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |