Hoe dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
ik probeerde gisteren ook al nodeloos duidelijkheid te krijgen van scharrel over iets waar ik zelf niet eens duidelijkheid over wil en kan gevenmaar hij heeft het me weer mooi afgeleerd hahaha
Berryquote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Beppie? Bonzo? Bram? Bert?
Of de B is een afleiding en hij heet gewoon Henk. Of Gerrit.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Bonzo?
Tenminste nooit discussie over wat er op tafel moet staan om 6 uur.quote:
B.. heeft gewoon de rol van Bquote:
Neequote:
Nopequote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef stbabylon het volgende:
Het is overigens ook niet Babylon
()
hoe die me dat heeft afgeleerd? gewoon zeggen dat ie er niks over gaat zeggen. toen was ik eerst geirriteerd en toen dacht ik: hmmm eigenlijk heeft ie wel gelijk.quote:
Slaaf!quote:Op woensdag 2 september 2009 13:13 schreef Ripley het volgende:
ik werk al mijn hele werkende leven meer dan 40 uur hoor, zo uitzonderlijk is dat niet
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Slaaf!
Maandag leerde ik dat de gemiddelde Nederlander 1365 uur per jaar werkt. Alleen de mensen in Noorwegen werken nog minder. En dan toch nog tot de rijkste landen van de wereld behoren. We mogen trots zijn.
workaholicquote:
tal, lekker wijf!! waarom zo onzeker?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
Kan iemand even die onzekerheid uit me beuken?
he als ik nou zo;n lang verhaal naar je type moet je wel wat terugzeggen hequote:
As ik da eens wist!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tal, lekker wijf!! waarom zo onzeker?
maar waarover? je werk? je relatie? je vrienden? wat zit je dwars?quote:
Deze stelling definiëert liefde anders dan ik dat doe.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef mrbox het volgende:
Stelling:
"Om succesvol te zijn in de liefde moet je vrouwen niet zien als een gelijke"
Nou steek van wal.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef mrbox het volgende:
Stelling:
Voor mezelf zit ik dwars. Niet leuk. Niet goed. Kan niets. Doe niets goed.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar waarover? je werk? je relatie? je vrienden? wat zit je dwars?
Om succesvol te zijn moet je je niet zo druk maken over alles.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef mrbox het volgende:
Stelling:
Allemaal aantoonbaar niet waarquote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mezelf zit ik dwars. Niet leuk. Niet goed. Kan niets. Doe niets goed.
Waarom zie ik het dan niet!!!!quote:
Hmmmm....dat is niet zo handig... en niet realistisch ook. klinkt trouwens meer als boos op jezelf dan als onzekerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor mezelf zit ik dwars. Niet leuk. Niet goed. Kan niets. Doe niets goed.
*duwt het in tally's gezicht*quote:
Precies.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Om succesvol te zijn moet je je niet zo druk maken over alles.
Niet als een gelijke, wel als een gelijkwaardigequote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef mrbox het volgende:
Stelling:
Als je iemand als een gelijke ziet ga je overleggen enzo juist in de liefde moet je als man dus niet doen. ergo de vrouw hierin niet als een geljke zien.quote:
Tis een stelling Q,quote:Op woensdag 2 september 2009 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Om succesvol te zijn moet je je niet zo druk maken over alles.
Hoezo zou je niet kunnen overleggen in een relatie?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je iemand als een gelijke ziet ga je overleggen enzo juist in de liefde moet je als man dus niet doen. ergo de vrouw hierin niet als een geljke zien.
[..]
Tis een stelling Q,
het gaat over sex en afspraakjes....quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet kunnen overleggen in een relatie?
Dat geld misschien wel voor de jacht op een vrouw maar eenmaal in een relatie is communicatie toch wel een sleutel-element.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je iemand als een gelijke ziet ga je overleggen enzo juist in de liefde moet je als man dus niet doen. ergo de vrouw hierin niet als een geljke zien.
[..]
Tis een stelling Q,
ik hou nietvan polderen tijdens sexquote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Je kunt prima polderen tijdens de seks!
Kan je dat verder uitleggen?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja, dat is veel leuker en lekkerder.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hou nietvan polderen tijdens sex1 van de 2 moet gewoon wat gaan doen en niet overleggen wat het lekkerst is
precies.....quote:Op woensdag 2 september 2009 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is veel leuker en lekkerder.
Neemt niet weg dat het wel kan!
in de liefde , niet tijdens je relatie.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet kunnen overleggen in een relatie?
Dat dusquote:Op woensdag 2 september 2009 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het gaat over sex en afspraakjes....
Bennie boos. Niets om boos op te zijn. Mja ook niet om onzeker over te zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 14:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmmm....dat is niet zo handig... en niet realistisch ook. klinkt trouwens meer als boos op jezelf dan als onzeker
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 2 september 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
precies.....
* Murmeli wacht tot ze tegen de muur gepleurd wordt en genomen wordt
Dit klinkt echt als iemand waar ik geen relatie mee zou aangaan. Waarom niet overleggen bij een relatie?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |