Ik zou meer woorden en langere zinnen gaan gebruiken, want dit maakt het niet duidelijkerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef mrbox het volgende:
in de liefde , niet tijdens je relatie.
[..]
Kap er dan eens meequote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bennie boos. Niets om boos op te zijn. Mja ook niet om onzeker over te zijn
* Murmeli geeft tally een dikke knuffel..quote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Bennie boos. Niets om boos op te zijn. Mja ook niet om onzeker over te zijn
Nee het gaat dus vooral in de nog niet relatie fase, dus met dates en sex enzo. Dan verras je niet iemand met een date nee je neemt het initiatief tot enzo. Als je hierin met de vrouw gaat overleggen heb je daarin al minpunten te pakken.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Maar als je iemand verrast met sex of een afspraakje zie je hem niet als gelijke, begrijp ik? Dat vind ik namelijk ontzettende onzin
Ik bedoel dus dat initiatief nemen etc. niets te maken heeft met iemand niet als gelijke zienquote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee het gaat dus vooral in de nog niet relatie fase, dus met dates en sex enzo. Dan verras je niet iemand met een date nee je neemt het initiatief tot enzo. Als je hierin met de vrouw gaat overleggen heb je daarin al minpunten te pakken.
Dan is "liefde" een wat onhandige term. Maak er "jagen" van of "de periode van hofmakerij" voor mijn partquote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee het gaat dus vooral in de nog niet relatie fase, dus met dates en sex enzo. Dan verras je niet iemand met een date nee je neemt het initiatief tot enzo. Als je hierin met de vrouw gaat overleggen heb je daarin al minpunten te pakken.
Precies. De 1 wilt dat je haar van the floor sweeped en de ander gaat liever uren samen restaurantjes uitzoeken ofzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan is "liefde" een wat onhandige term. Maak er "jagen" van of "de periode van hofmakerij" voor mijn part.
Oh, en het is ernstig afhankelijk van de vrouw in kwestie. Sommige vinden wat je beschrijft een essentieel onderdeel van het opbouwen van de nodige spanning, sommige willen eerder bevestiging dan continue adrenaline.
Dus als jij een tijd & activiteit kies en ze heeft daar maar mee genoegen te nemen (ff heel zwart wit gezien) dan zie je de ander op dat moment toch niet als gelijke ...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat initiatief nemen etc. niets te maken heeft met iemand niet als gelijke zien
Minpunten? Niet bij elke vrouw krijg je minpunten als je gaat overleggen over een date. Het is niet meer zoals vroeger dat de man alles moet regelen en de vrouw de handen tegen de wangetjes doet en zegt "Ohhh wat een vent, dat hij dat voor mij geregeld heeft, wat knap, wat bijzonder. " Nu zit je met meerdere soorten vrouwen, de een wil ook inbreng, de ander is wel helemaal onder de indruk van je "mannelijkheid" enz.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah, maar ze heeft daar niet "maar genoegen mee te nemen". Ze gaat akkoord met jouw initiatief.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus als jij een tijd & activiteit kies en ze heeft daar maar mee genoegen te nemen (ff heel zwart wit gezien) dan zie je de ander op dat moment toch niet als gelijke ...
Maar genoegen mee te nemen? (even zwart wit gezien) Over welke tijd hebben we het de middeleeuwen??quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus als jij een tijd & activiteit kies en ze heeft daar maar mee genoegen te nemen (ff heel zwart wit gezien) dan zie je de ander op dat moment toch niet als gelijke ...
ze kan toch nee zeggenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat dus idd.. wat moeilijk gedoe allemaal zeg.. Ik bel of sms gewoon, hey.. ik ga dan, dit doen, heb jij ook zin om mee te gaan. En dan is het antwoord ja of nee. Simpel... En voor de rest zie je vanzelf wel hoe een dag loopt. Vorige week bedacht om alleen even wat groente te halen op een markt om vervolgens pas tegen 7 uur s'avonds weer thuis te zijn. Niks planning of wat dan ook. Gewoon zwemmen met de stroom en vooral gezellig hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:58 schreef kingmob het volgende:
Je zou d'r maar allemaal over nadenken, ik word daar droevig van
Het moet toch leuk zijn
Moet je eens een paar keer doen, ik ga mee, en zie maar of je mee gaat. Kijken hoe lang het duurt voor ze denkt/weet dat haar jou eigenlijk geen fuck uitmaaktquote:Op woensdag 2 september 2009 15:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat dus idd.. wat moeilijk gedoe allemaal zeg.. Ik bel of sms gewoon, hey.. ik ga dan, dit doen, heb jij ook zin om mee te gaan. En dan is het antwoord ja of nee. Simpel... En voor de rest zie je vanzelf wel hoe een dag loopt. Vorige week bedacht om alleen even wat groente te halen op een markt om vervolgens pas tegen 7 uur s'avonds weer thuis te zijn. Niks planning of wat dan ook. Gewoon zwemmen met de stroom en vooral gezellig hebben.
Het is maar een idee hoor, maar misschien is het een aardig idee om dit specifieke voorbeeld niet de enige vorm van communicatie te laten zijn?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je eens een paar keer doen, ik ga mee, en zie maar of je mee gaat. Kijken hoe lang het duurt voor ze denkt/weet dat haar jou eigenlijk geen fuck uitmaakt
Dat hangt van de basis af waarop je dat iets gaat doen. Het is behoorlijk raar als een date wil met iemand, om dan te zeggen ik ga uit eten en als jij wil mag je best mee. Maar als je gewoon iets casual gaat doen is dat een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je eens een paar keer doen, ik ga mee, en zie maar of je mee gaat. Kijken hoe lang het duurt voor ze denkt/weet dat haar jou eigenlijk geen fuck uitmaakt
ik geloof dat het zo niet helemaal bedoeld is door kwaakquote:Op woensdag 2 september 2009 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen gaan!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Murmeli het volgende:
haha i kzie het voor me ja: Hij: zeg, ik ga dineren bij kaarslicht en daarna een avondwandeling maken onder de sterrenhemel, heb je toevallig zin om mee te gaan? Zij: ehh nee, vandaag kan ik niet. Hij: oh dat is jammer dan bel ik de volgende op mijn lijstje wel
De mannen houden niet voor niks dat zwarte boekje bijquote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Murmeli het volgende:
haha i kzie het voor me ja: Hij: zeg, ik ga dineren bij kaarslicht en daarna een avondwandeling maken onder de sterrenhemel, heb je toevallig zin om mee te gaan? Zij: ehh nee, vandaag kan ik niet. Hij: oh dat is jammer dan bel ik de volgende op mijn lijstje wel
Snap ik, maar zo komt hij wel overquote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat het zo niet helemaal bedoeld is door kwaak
daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben daar heel simpel in: zeker aan het begin wil ik het hof gemaakt worden. Ik wil heel on-feministisch veroverd worden, en daar hoort dus niet bij dat een man al zijn beslissingen voor afspraakjes van tevoren met mij overlegt.
Gewoon:"vrijdagavond haal ik je op, trek een leuk rokje/jurkje en je hakken aan, zorg dat je honger hebt".
kwaak komt wel vaker raar overquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik, maar zo komt hij wel over
Ik denk wel dat ik het overleefquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Hee DK hoe gaat het met de tacotyfus?
heeyquote:Op woensdag 2 september 2009 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hai Flena![]()
Gedragen ze zich een beetje?
Dat ga ik ook doen! Van de weekquote:Op woensdag 2 september 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg gelijk zin om iets romantisch te regelen. Dus dat ga ik even doen
Dat is ook wat anders, zo nu en dan verrast te worden is heel erg leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben daar heel simpel in: zeker aan het begin wil ik het hof gemaakt worden. Ik wil heel on-feministisch veroverd worden, en daar hoort dus niet bij dat een man al zijn beslissingen voor afspraakjes van tevoren met mij overlegt.
Gewoon:"vrijdagavond haal ik je op, trek een leuk rokje/jurkje en je hakken aan, zorg dat je honger hebt".
jups... het is een beetje brakkies vanmiddagquote:Op woensdag 2 september 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
Middag mensen.![]()
Fok! doet een beetje sloom bij mij, bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |