Alleen gaan!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Murmeli het volgende:
haha i kzie het voor me ja: Hij: zeg, ik ga dineren bij kaarslicht en daarna een avondwandeling maken onder de sterrenhemel, heb je toevallig zin om mee te gaan? Zij: ehh nee, vandaag kan ik niet. Hij: oh dat is jammer dan bel ik de volgende op mijn lijstje wel
De mannen houden niet voor niks dat zwarte boekje bijquote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Murmeli het volgende:
haha i kzie het voor me ja: Hij: zeg, ik ga dineren bij kaarslicht en daarna een avondwandeling maken onder de sterrenhemel, heb je toevallig zin om mee te gaan? Zij: ehh nee, vandaag kan ik niet. Hij: oh dat is jammer dan bel ik de volgende op mijn lijstje wel
Snap ik, maar zo komt hij wel overquote:Op woensdag 2 september 2009 15:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof dat het zo niet helemaal bedoeld is door kwaak
daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben daar heel simpel in: zeker aan het begin wil ik het hof gemaakt worden. Ik wil heel on-feministisch veroverd worden, en daar hoort dus niet bij dat een man al zijn beslissingen voor afspraakjes van tevoren met mij overlegt.
Gewoon:"vrijdagavond haal ik je op, trek een leuk rokje/jurkje en je hakken aan, zorg dat je honger hebt".
kwaak komt wel vaker raar overquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Snap ik, maar zo komt hij wel over
Ik denk wel dat ik het overleefquote:Op woensdag 2 september 2009 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Hee DK hoe gaat het met de tacotyfus?
heeyquote:Op woensdag 2 september 2009 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hai Flena![]()
Gedragen ze zich een beetje?
Dat ga ik ook doen! Van de weekquote:Op woensdag 2 september 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg gelijk zin om iets romantisch te regelen. Dus dat ga ik even doen
Dat is ook wat anders, zo nu en dan verrast te worden is heel erg leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben daar heel simpel in: zeker aan het begin wil ik het hof gemaakt worden. Ik wil heel on-feministisch veroverd worden, en daar hoort dus niet bij dat een man al zijn beslissingen voor afspraakjes van tevoren met mij overlegt.
Gewoon:"vrijdagavond haal ik je op, trek een leuk rokje/jurkje en je hakken aan, zorg dat je honger hebt".
jups... het is een beetje brakkies vanmiddagquote:Op woensdag 2 september 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
Middag mensen.![]()
Fok! doet een beetje sloom bij mij, bij jullie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |