Uiteraard, dat lijkt me duidelijk. Maar ik heb eerlijk gezegd liever een talent dat nog moet groeien, dan een afbouwende veteraan.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een daadwerkelijke versterking dan maakt de leeftijd voor mij echt niet uit.
Hiermee wil ik niet impliceren dat Ze Eduardo geenv ersterking is want ik heb die beste jongen nog nooit zien spelen
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb slaapplaatsen in Brussel al bij een vriend geregeld
Qua leeftijd verschillen ze idd niet zoveel van Wamberto en z'n zoon.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:55 schreef Cyberia18 het volgende:
(Video) Pantelic: 'Wil vaderfiguur zijn voor Sulejmani'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85391
Zeiden ze dat niet ook over Atouba? Of was dat alleen Atouba zelf?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Flinke meevaller dat Pantelic fit oogt volgens Jol en de staf.
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is maar een rugnummer zeg, djees...
Mag toch ook hopen dat het geen combi is. Brussel is vanaf hier dichterbij dan Amsterdam...
Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8quote:Op woensdag 2 september 2009 16:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar als een spits opeens nummer 1 krijgt zal je ook raar opkijken
Atouba heeft nummer 7. Daar hoef je helemaal geen conclusies meer uit te trekkenquote:Op woensdag 2 september 2009 15:38 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is er raar met Eduardo? Dat hij opeens 4 krijgt? Vind het enigszins ook wel raar dat hij niet gewoon 25 krijgt ofzo, hij word ook aangeduid als middenvelder.
Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Met figuren als Seebert en Pantelic zal Suarez zich denk ik minder (kunnen) profileren. Daar ben ik van overtuigd. En dan bedoel ik het in zijn nadeel. Ja??? Jazeker!²
Ja, Suarez is nu heel belangrijk, een zgn, kwaliteitspeler, ik ben een groot fan van hem. Alleen ben ik er echt zeker van dat deze nieuwe aanwinsten er voor zorgen dat hij minder belangrijk wordt. Ja, echt.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Otis. het volgende:
[..]
Er is nu echt niemand meer die om je kan lachen. Stop dus maar.
Jong AZ??quote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
Net kaarten gehaald voor VVV-uit en Jong AZ-uit. En passe-partout natuurlijk.
Ging weer 100 euro.
AZ - Jong Ajax bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
Ging weer 100 euro.
Op het WK78 werden de nummers door Michels op achernaam uitgedeeld, zodat niemand conclusies kon trekken uit een evt. rugnummer dat ze toegewezen kregen.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, Jongbloed keepte de WK finale in 78 met rugnummer 8.
Hoe zijn Jol en de staf tot die conslusie gekomen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 september 2009 15:19 schreef Blight het volgende:
Flinke meevaller dat Pantelic fit oogt volgens Jol en de staf.
Shuttle run.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe zijn Jol en de staf tot die conslusie gekomen, als ik vragen mag?
Hehe en ik heb AGOVV ook gehaald en AZ nietquote:Op woensdag 2 september 2009 17:06 schreef kevin6188 het volgende:
Ging weer 100 euro.
Dankzij de zgn. piep-test, ook wel bekend als shuttle run.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fysieke inspanningstest. Hoop dat ze dat meteen in het VU gedaan hebben.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het schijnt dat de investeerder en Ajax gisteren niet tot een deal konden komen, waarna besloten is om hem te huren. Uiteindelijk schijnt het (vandaag) toch nog te zijn rondgekomen. Ajax zou nu 50% van de transferrechten bezitten, de investeerder 25% en Cruzeiro 25%. Naar verluidt is er een bedrag van rond de 2,5 miljoen gemoeid. De verdediger die gisteren werd aangemeld was een last-minute back-up optie mocht de deal met Ze Eduardo niet rondkomen. Nu dit wel het geval is, is de Kroatische optie afgeschreven en wordt Ze Eduardo de nieuwe CV met het rugnummer 4.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:35 schreef TheJanitor het volgende:
Ik snap niet hoe Ze Eduardo een speler voor de toekomst kan zijn als hij een jaar blijft? Waarom onderhandelen we uberhaupt met de mafia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |