Die man kijkt tegen die vrachtwagen aan die pas laat opzij gaat, dan staat met 90 km per uur iemand ineens heel snel voor je hoor...quote:Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef Thieske het volgende:
Die vliegt een aardig eindje door de lucht. Die vent zat echt te slapen.
Hopelijk houdt die agent er niets aan over.
Hij had een seconde of 8 om te reageren. Dat is nogal wat.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die man kijkt tegen die vrachtwagen aan die pas laat opzij gaat, dan staat met 90 km per uur iemand ineens heel snel voor je hoor...
Ik snap overigens niet wat die agent daar doet, levensgevaarlijk die plek en dat is dus ook gebleken...
Er was een ander ongeluk gebeurt (2e filmpje). Die motoragenten begeleiden de ambu (hij wou de rijbaan vrijhouden).quote:Op woensdag 2 september 2009 01:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie die filmer is? Vind het eigenlijk toevallig dat daar ineens iemand staat te filmen en als je die geluiden hoort. Ik hoor een fluit....neem aan dat als de politie op de motor rijdt je geen fluit in je helm hebt zitten. Het overige verkeer hoor ik niet zo luid maar die fluit komt er zelfs op die afstand nog goed bovenuit
Serieus? Dit is jouw opinie? Heb je de beelden gezien? Logisch nagedacht? Of pruttel je nu gewoon wat koffiedik uit je anus omdat je gewoon wat wilt posten?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:12 schreef Geerd het volgende:
Sorry hoor maare die vrachtwagen had genoeg tijd nog om hem te zien, maar die auto komt er vlak achteraan, wtf dat verwacht je toch ook niet in een keer zoon jut op de weg??
Die vrachtauto kon er makkelijk overheen kijken die had hem allang gezien die auto achter hem dat duurt even voor die vrachtwagen weg is, en voor die gele die heeft daarna nog minder tijd.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus? Dit is jouw opinie? Heb je de beelden gezien? Logisch nagedacht? Of pruttel je nu gewoon wat koffiedik uit je anus omdat je gewoon wat wilt posten?
Want naast bolletjes mislukte guinness recordpoging is dit de grootste lulkoek ooit.
Ja dat wel, maarja die moet ook eerst weer uitbeeld, en zat er te kort op.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:33 schreef wonderer het volgende:
Die auto die voor de gele zit en achter de vrachtwagen, ziet het toch ook nog?
Overigens, welk vooroordeel bevestigt de auto?
Zelfs de vrachtauto heeft het door en die gele vw heeft nog betere wegligging dus ik schat dat de bestuurder alles aan het doen was behalve een verantwoordelijke weggebruiker zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die vrachtauto kon er makkelijk overheen kijken die had hem allang gezien die auto achter hem dat duurt even voor die vrachtwagen weg is, en voor die gele die heeft daarna nog minder tijd.
En jij hebt vandaag weer nieuwe "scheldwoordjes" in je nieuwe schooljaar?
En dat.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:36 schreef MarkyMarkx het volgende:
Sommige mensen denken echt dat ze superman zijn als ze op zo'n politiemotor zitten![]()
Slaat echt nergens op dit. Als agent wordt je net zo makkelijk omver gereden als ieder ander die midden op de snelweg stil gaat staan. Dan maken die twee blauwe knipperlichtjes echt totaal GEEN fuck verschil!
Dat zeg ik al hey die had nog veel meer tijd en kan over de auto's voor hem nog heen kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfs de vrachtauto heeft het door en die gele vw heeft nog betere wegligging dus ik schat dat de bestuurder alles aan het doen was behalve een verantwoordelijke weggebruiker zijn.
Hoe je het ook went of keert, de bestuurder is aansprakelijk. Punt.
Idd net of die gele hem expres wil rammen ckerquote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heftig ongelukAls er even een moment van onoplettendheid was (He, een sirene, waar komt die vandaan?) dan is dit snel gebeurd, je rijdt immers 100 tot 120 km/u. Die auto's achter de gele auto zien de agent ook pas op het laatste moment, de agent kwam ineens achter die vrachtwagen tevoorschijn. Ik begrijp dat de bestuurder van de gele auto is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag, ik hoop voor de bestuurder van de gele auto niet dat de agenten en de OvJ hun woede op hem gaan koelen want poging tot doodslag is wel een vrij heftige aanklacht, dat is bijna moord.
Precies, er is geen enkele reden om daar vanuit te gaan. Ook omdat je dan wel anders te werk zou zijn gegaan, als je er op uit zijn een agent van zo'n motor te rijden. Het is zuiver toeval dat auto en agent elkaar op dat punt tegenkomen. Van opzettelijk rammen kan echt geen sprake zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd net of die gele hem expres wil rammen cker
Die oetlul heeft het niet door omdat hij niet oplet. Dat is geen oepsie, dat is gewoonweg gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd net of die gele hem expres wil rammen cker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |