Die man kijkt tegen die vrachtwagen aan die pas laat opzij gaat, dan staat met 90 km per uur iemand ineens heel snel voor je hoor...quote:Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef Thieske het volgende:
Die vliegt een aardig eindje door de lucht. Die vent zat echt te slapen.
Hopelijk houdt die agent er niets aan over.
Hij had een seconde of 8 om te reageren. Dat is nogal wat.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die man kijkt tegen die vrachtwagen aan die pas laat opzij gaat, dan staat met 90 km per uur iemand ineens heel snel voor je hoor...
Ik snap overigens niet wat die agent daar doet, levensgevaarlijk die plek en dat is dus ook gebleken...
Er was een ander ongeluk gebeurt (2e filmpje). Die motoragenten begeleiden de ambu (hij wou de rijbaan vrijhouden).quote:Op woensdag 2 september 2009 01:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie die filmer is? Vind het eigenlijk toevallig dat daar ineens iemand staat te filmen en als je die geluiden hoort. Ik hoor een fluit....neem aan dat als de politie op de motor rijdt je geen fluit in je helm hebt zitten. Het overige verkeer hoor ik niet zo luid maar die fluit komt er zelfs op die afstand nog goed bovenuit
Serieus? Dit is jouw opinie? Heb je de beelden gezien? Logisch nagedacht? Of pruttel je nu gewoon wat koffiedik uit je anus omdat je gewoon wat wilt posten?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:12 schreef Geerd het volgende:
Sorry hoor maare die vrachtwagen had genoeg tijd nog om hem te zien, maar die auto komt er vlak achteraan, wtf dat verwacht je toch ook niet in een keer zoon jut op de weg??
Die vrachtauto kon er makkelijk overheen kijken die had hem allang gezien die auto achter hem dat duurt even voor die vrachtwagen weg is, en voor die gele die heeft daarna nog minder tijd.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Serieus? Dit is jouw opinie? Heb je de beelden gezien? Logisch nagedacht? Of pruttel je nu gewoon wat koffiedik uit je anus omdat je gewoon wat wilt posten?
Want naast bolletjes mislukte guinness recordpoging is dit de grootste lulkoek ooit.
Ja dat wel, maarja die moet ook eerst weer uitbeeld, en zat er te kort op.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:33 schreef wonderer het volgende:
Die auto die voor de gele zit en achter de vrachtwagen, ziet het toch ook nog?
Overigens, welk vooroordeel bevestigt de auto?
Zelfs de vrachtauto heeft het door en die gele vw heeft nog betere wegligging dus ik schat dat de bestuurder alles aan het doen was behalve een verantwoordelijke weggebruiker zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die vrachtauto kon er makkelijk overheen kijken die had hem allang gezien die auto achter hem dat duurt even voor die vrachtwagen weg is, en voor die gele die heeft daarna nog minder tijd.
En jij hebt vandaag weer nieuwe "scheldwoordjes" in je nieuwe schooljaar?
En dat.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:36 schreef MarkyMarkx het volgende:
Sommige mensen denken echt dat ze superman zijn als ze op zo'n politiemotor zitten![]()
Slaat echt nergens op dit. Als agent wordt je net zo makkelijk omver gereden als ieder ander die midden op de snelweg stil gaat staan. Dan maken die twee blauwe knipperlichtjes echt totaal GEEN fuck verschil!
Dat zeg ik al hey die had nog veel meer tijd en kan over de auto's voor hem nog heen kijken.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfs de vrachtauto heeft het door en die gele vw heeft nog betere wegligging dus ik schat dat de bestuurder alles aan het doen was behalve een verantwoordelijke weggebruiker zijn.
Hoe je het ook went of keert, de bestuurder is aansprakelijk. Punt.
Idd net of die gele hem expres wil rammen ckerquote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heftig ongelukAls er even een moment van onoplettendheid was (He, een sirene, waar komt die vandaan?) dan is dit snel gebeurd, je rijdt immers 100 tot 120 km/u. Die auto's achter de gele auto zien de agent ook pas op het laatste moment, de agent kwam ineens achter die vrachtwagen tevoorschijn. Ik begrijp dat de bestuurder van de gele auto is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag, ik hoop voor de bestuurder van de gele auto niet dat de agenten en de OvJ hun woede op hem gaan koelen want poging tot doodslag is wel een vrij heftige aanklacht, dat is bijna moord.
Precies, er is geen enkele reden om daar vanuit te gaan. Ook omdat je dan wel anders te werk zou zijn gegaan, als je er op uit zijn een agent van zo'n motor te rijden. Het is zuiver toeval dat auto en agent elkaar op dat punt tegenkomen. Van opzettelijk rammen kan echt geen sprake zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd net of die gele hem expres wil rammen cker
Die oetlul heeft het niet door omdat hij niet oplet. Dat is geen oepsie, dat is gewoonweg gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd net of die gele hem expres wil rammen cker
Wat nou als hij om zich heen keek waar die sirene vandaan kwam zodat hij de ambulance niet zou hinderen? Zomaar een mogelijk scenario dat ineens heel wat minder kwalijk is.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
Die oetlul heeft het niet door omdat hij niet oplet. Dat is geen oepsie, dat is gewoonweg gevaarlijk.
Tig meters de tijd om te ontwijken of te stoppen.
Als je achter het stuur zit moet je opletten. Geen slappe kutsmoes verzinnen.
Ja als we zo beginnen en iedereen dat zou doen, zouden er sowieso al 75% minder ongelukken zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Die oetlul heeft het niet door omdat hij niet oplet. Dat is geen oepsie, dat is gewoonweg gevaarlijk.
Tig meters de tijd om te ontwijken of te stoppen.
Als je achter het stuur zit moet je opletten. Geen slappe kutsmoes verzinnen.
Mja, bumperkleven moet je ook niet doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja die moet ook eerst weer uitbeeld, en zat er te kort op.
En de bron van het geluid, duidelijke obstakel op de weg, knipperende lichten e.d. missen? Per ongeluk?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat nou als hij om zich heen keek waar die sirene vandaan kwam zodat hij de ambulance niet zou hinderen? Zomaar een mogelijk scenario dat ineens heel wat minder kwalijk is.
En dat cker op een snelweg dan kijk je niet naar voren maar toch echt eerder in je spiegels.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat nou als hij om zich heen keek waar die sirene vandaan kwam zodat hij de ambulance niet zou hinderen? Zomaar een mogelijk scenario dat ineens heel wat minder kwalijk is.
Inderdaad. Ik roep alleen maar: zit je achter het stuur? Gedraag je dan verantwoordelijk.quote:
Jaja, zo kennen we er nog wel een paar. Die man/vrouw klagen ze aan voor doodslag, en aangezien juristen ook altijd zo goed weten wat iemand wel en niet had moeten doen is de bestuurder aardig de sjaak Je gelooft toch zelf niet dat hij de agent aan wilde rijden?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:46 schreef cerror het volgende:
Zoals ik al zei: Als je achter het stuur zit moet je opletten. Geen slappe kutsmoes verzinnen.
Mits hij niet bevoegd was (om watvoor reden dan ook) om op dat moment te rijden of met strafbare feiten bezig was op het moment van de aanrijding, is er geen aanleiding om deze man iets kwalijk te nemen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik begrijp dat de bestuurder van de gele auto is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag, ik hoop voor de bestuurder van de gele auto niet dat de agenten en de OvJ hun woede op hem gaan koelen want poging tot doodslag is wel een vrij heftige aanklacht, dat is bijna moord.
Ik lees/vat het dan toch even anders op hoe jij dat voor jou gevoel beschrijftquote:Op woensdag 2 september 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik roep alleen maar: zit je achter het stuur? Gedraag je dan verantwoordelijk.
En jij roept alleen maar: Hey het kon dit zijn, of dat zijn.
Bla bla blaquote:Op woensdag 2 september 2009 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Die oetlul heeft het niet door omdat hij niet oplet. Dat is geen oepsie, dat is gewoonweg gevaarlijk.
Tig meters de tijd om te ontwijken of te stoppen.
Als je achter het stuur zit moet je opletten. Geen slappe kutsmoes verzinnen.
Niet opzettelijk, dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jaja, zo kennen we er nog wel een paar. Die man/vrouw klagen ze aan voor doodslag, en aangezien juristen ook altijd zo goed weten wat iemand wel en niet had moeten doen is de bestuurder aardig de sjaak. . Je gelooft toch zelf niet dat hij de agent aan wilde rijden?
Dat zou idd met 10 sec gebeurd kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom kruisen ze die strook niet even af? Rijkswaterstaat moet hier toch eenvoudig van op de hoogte gesteld kunnen worden lijkt mij.
Nee. Ik ben gewoon iemand die het filmpje zag, een rijbewijs heeft zonder een GTI te bezitten, en zegt wat ik denk te zien.quote:
Of moet ik overal "ik vind" voor zetten voordat men doorheeft dat het mijn mening is?quote:Op woensdag 2 september 2009 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon iemand die het filmpje zag, een rijbewijs heeft zonder een GTI te bezitten, en zegt wat ik denk te zien.
Weet wel dat de bestuurder heel blij is dat hij nog leeft.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit poging tot doodslag is. Onoplettendheid ja.
Ik zou zeker ook niet in de schoenen van de bestuurder willen staan.
Nou ja, als ie netjes afstand had gehouden, zoals het hoort, dan was er waarschijnlijk niks gebeurd. Hij zat veel te dicht op die wagen voor hem en die zat weer te dicht op de vrachtwagen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:50 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Mits hij niet bevoegd was (om watvoor reden dan ook) om op dat moment te rijden of met strafbare feiten bezig was op het moment van de aanrijding, is er geen aanleiding om deze man iets kwalijk te nemen.
De velg van de auto denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:12 schreef ondeugend het volgende:
Hij verliest zelfs zijn helm lijkt het?
misschien was die ander al stabiel?quote:Op woensdag 2 september 2009 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom lijkt die ambulance trouwens te stoppen? Ik dacht dat er dan altijd een nieuwe werd opgeroepen en dat de andere gewoon zijn oproep afwerkt.
Als er opeens iets voor je staat denk je niet in links of rechts meer, imho heeft die agent teveel risico genomen en die gast in het geel niet goed genoeg opgelet, maar zo'n kanarie verwacht je niet midden op de snelweg opeens.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:23 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
De velg van de auto denk ik.
Ik twijfel of het een ongeluk is, omdat de bestuurder, voordat hij de auto ramde, een lichte afwijking naar rechts maakt alvorens hij De Agent vol ramt.
De Agent stond op de rechterhelft van de baan en de bestuurder wijkt uit naar rechts, terwijl er op links meer ruimte is.
Er wordt een motoragent vol voor z'n flikker gereden en dan denk je dat die ambulance en collega's gewoon doorrijden?quote:Op woensdag 2 september 2009 02:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom lijkt die ambulance trouwens te stoppen? Ik dacht dat er dan altijd een nieuwe werd opgeroepen en dat de andere gewoon zijn oproep afwerkt.
Waarom niet? Iedereen een gelijke behandeling... De persoon waar ze naar op weg waren zal ongetwijfeld ook ernstig er aan toe zijn, anders krijg je geen politiebegeleiding mee.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:28 schreef Repeat het volgende:
Er wordt een motoragent vol voor z'n flikker gereden en dan denk je dat die ambulance en collega's gewoon doorrijden?
Er zit al iemand in de ambu en ze zijn op weg terug naar een ziekenhuis..quote:Op woensdag 2 september 2009 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waarom niet? Iedereen een gelijke behandeling... De persoon waar ze naar op weg waren zal ongetwijfeld ook ernstig er aan toe zijn, anders krijg je geen politiebegeleiding mee.
Aha, dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zit al iemand in de ambu en ze zijn op weg terug naar een ziekenhuis..
Dat is zo.. Check de op, kijk het 2e filmpje van het ongeluk wat VOOR het eerste filmpje gebeurde. De ambu van dat ongeluk gaat op weg terug met 3 motoragenten waarvan er 1 dus in filmpje 1 wordt geschept.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aha, dat kan ook nog ja.Laat ik maar ophouden met speculeren, ik lees het als er aanvullende informatie boven tafel komt.
Niet waarschijnlijk, want dan had die ambulance geen begeleiding gekregen van drie motoragenten.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
misschien was die ander al stabiel?
Omdat ze met drie agenten die ambulance begeleiden. Als een van die drie wegvalt, zullen ze in ieder geval moeten doorspreken hoe de begeleiding verder kan gaan. Op de snelweg is die begeleiding misschien niet echt nodig, maar ze moeten vast ook nog een stuk door een stad en daar is het snel veel drukker.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen een gelijke behandeling... De persoon waar ze naar op weg waren zal ongetwijfeld ook ernstig er aan toe zijn, anders krijg je geen politiebegeleiding mee.
Hij zat 4-5 seconden achter de vrachtwagen. Dat zou genoeg moeten zijn. Er zat ook nog een auto tussen, dus heb je twee keer een gat van 2-3 seconden. Hij had gewoon voor zich moeten kijken, dan had hij die kermisatraktie op de rijbaan wel opgemerkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als ie netjes afstand had gehouden, zoals het hoort, dan was er waarschijnlijk niks gebeurd. Hij zat veel te dicht op die wagen voor hem en die zat weer te dicht op de vrachtwagen.
In principe wordt niemand 'instabiel' vervoerd in een ambulance, al was het alleen maar omdat er tijdens het vervoer met een ambulance maar 1 verpleegkundige bij de patiënt is. (dan kan het natuurlijk nog wel zo zijn dat een patiënt met spoed naar een ziekenhuis moet, maar dat heeft op zich niet zoveel met stabiliteit te maken)quote:Op woensdag 2 september 2009 07:12 schreef Light het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, want dan had die ambulance geen begeleiding gekregen van drie motoragenten.
De bestuurder van de gele auto kan gewoon uit z'n doppen kijken. Hij heeft tijd genoeg om opzij te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:55 schreef buachaille het volgende:
Echt schokkende beelden, die agent mag blij zijn dat hij nog leeft. De bestuurder van die gele auto kan er echter weinig aan doen. Inschattingsfout van de motoragent.
Goed punt. Iemand wordt eerst stabiel gemaakt voor vervoer. Dus als ze gaan rijden, is de patient 'stabiel'. Maar dat wil niet zeggen dat ze geen haast kunnen hebben om die patient zo snel mogelijk in het ziekenhuis te krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In principe wordt niemand 'instabiel' vervoerd in een ambulance, al was het alleen maar omdat er tijdens het vervoer met een ambulance maar 1 verpleegkundige bij de patiënt is. (dan kan het natuurlijk nog wel zo zijn dat een patiënt met spoed naar een ziekenhuis moet, maar dat heeft op zich niet zoveel met stabiliteit te maken)
Denk het niet, hij heeft minder dan 2 seconde de tijd, als ik het goed heb legt je auto in de tijd een afstand af van zo'n 72 meter en dan zul je ook nog over je schouder moeten kijken of er ruimte is. De ellende voor die automobilist is dat de vrachtwagen enige tijd zijn uitzicht heeft belemmerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:37 schreef Light het volgende:
De bestuurder van de gele auto kan gewoon uit z'n doppen kijken. Hij heeft tijd genoeg om opzij te gaan.
Die conclusie vind ik te kort door de bocht.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef cerror het volgende:
Hoe je het ook went of keert, de bestuurder is aansprakelijk.
Er zit nog een auto tussen de vrachtwagen en de gele auto, die kon wel op tijd opzij.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Denk het niet, hij heeft minder dan 2 seconde de tijd, als ik het goed heb legt je auto in de tijd een afstand af van zo'n 72 meter en dan zul je ook nog over je schouder moeten kijken of er ruimte is. De ellende voor die automobilist is dat de vrachtwagen enige tijd zijn uitzicht heeft belemmerd.
Het zal eens weer niet. Agent aangereden en dan moet het wel expres zijn... Terwijl het verhaal gewoon begint met een motoragent die een idiote plek uit kiest om stil te gaan staan. Hij kan ook het verkeer dirigeren vanaf de vluchtstrook.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik begrijp dat de bestuurder van de gele auto is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag
Dat zegt vrij weinig over hoeveel tijd die gele auto heeft. En je kan ook niet klakkeloos hetzelfde doen als je voorganger. Ene moment rijd je nog achter een vrachtwagen, die schuift naar links, dan de auto voor je en hup, daar staat de motoragent stil op de rijbaan, terwijl jij nog met 90 aankomt. Links van je allemaal toeters en bellen.... nee, dit is echt een inschattingsfout van de motoragent en hij mag God op zijn blote knietjes danken dat hij het overleeft en er niet nog veel meer gewonden zijn gevallen.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:00 schreef Light het volgende:
[..]
Er zit nog een auto tussen de vrachtwagen en de gele auto, die kon wel op tijd opzij.
Want 'doodslag' is 'expres'quote:Op woensdag 2 september 2009 10:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zal eens weer niet. Agent aangereden en dan moet het wel expres zijn...
Dit is een redelijk standaard procedure, hoor.quote:Terwijl het verhaal gewoon begint met een motoragent die een idiote plek uit kiest om stil te gaan staan. Hij kan ook het verkeer dirigeren vanaf de vluchtstrook.
Hij had genoeg tijd om in elk geval 'iets' te doen.... Ik krijg niet echt de indruk dat hij reageert, anders dan vol op de rem op het laatst.quote:Natuurlijk reageerde die bestuurder niet alert, maar met alle respect, een stilstaand object op een snelweg verwacht geen mens.
Dat dus. Overigens voor degenen die beginnen over stereotype Leon rijders, in your face. Dit is namelijk een Ibiza.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:37 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder van de gele auto kan gewoon uit z'n doppen kijken. Hij heeft tijd genoeg om opzij te gaan.
Opzet is een bestanddeel van doodslag...quote:
Ik heb inmiddels meerdere reacties gelezen van hulpverleners die claimen dat het protocol voorschrijft dat je op de vluchtstrook moet blijven.quote:Dit is een redelijk standaard procedure, hoor.
Genoeg tijd is overdreven m.i. Die vrachtwagen gebruikt ongeveer dezelfde afstand om naar links te komen als dat die gele auto heeft om naar links te komen. Als die gele auto dan in zijn spiegels kijkt (op zich niet zo vreemd, hij zou immers door het gedrag van de voorgangers ook kunnen overwegen om een baan op te schuiven en dan ga je spiegelen en over je schouder kijken) op het verkeerde moment houdt hij te weinig afstand over.quote:Hij had genoeg tijd om in elk geval 'iets' te doen.... Ik krijg niet echt de indruk dat hij reageert, anders dan vol op de rem op het laatst.
Er is natuurlijk altijd maar 1 verpleegkundige bij een patiënt (als er één ambulance aanwezig is), de chauffeur kan enkel medisch-ondersteundende handelingen verrichten en is geen verpleegkundige.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In principe wordt niemand 'instabiel' vervoerd in een ambulance, al was het alleen maar omdat er tijdens het vervoer met een ambulance maar 1 verpleegkundige bij de patiënt is. (dan kan het natuurlijk nog wel zo zijn dat een patiënt met spoed naar een ziekenhuis moet, maar dat heeft op zich niet zoveel met stabiliteit te maken)
De agent was op dat moment geen hulpverlener maar verkeersregelaar. Dat doe je juist niet vanaf de vluchtstrook.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:24 schreef DS4 het volgende:
Ik heb inmiddels meerdere reacties gelezen van hulpverleners die claimen dat het protocol voorschrijft dat je op de vluchtstrook moet blijven.
Jawel. Iemand die het verkeer wil aan de kant wil dirigeren, kan niet zelf in de berm gaan staan. Dat schiet niet op.quote:Laten we eerlijk zijn: er is gebleken dat als dit de standaard is, dat de standaard dan niet klopt.
In België gebruiken ze daar zelfs een pop voor op de vangrails en dat werkt ook. Waarom in NL dan niet? Zijn Nederlanders dan zo dom en Belgen zo slim?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:47 schreef Light het volgende:
Jawel. Iemand die het verkeer wil aan de kant wil dirigeren, kan niet zelf in de berm gaan staan. Dat schiet niet op.
Ja tenslotte hebben de TWEE auto's voor 'm er geen moeite mee.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:37 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder van de gele auto kan gewoon uit z'n doppen kijken. Hij heeft tijd genoeg om opzij te gaan.
Nee..quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
In België gebruiken ze daar zelfs een pop voor op de vangrails en dat werkt ook. Waarom in NL dan niet? Zijn Nederlanders dan zo dom en Belgen zo slim?
Bij een ambulancebegeleiding gebruiken ze in Belgie vast ook geen pop. Een pop is leuk voor een langere periode, niet voor een situatie die maar zo'n 30 seconden gaat duren.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
In België gebruiken ze daar zelfs een pop voor op de vangrails en dat werkt ook. Waarom in NL dan niet? Zijn Nederlanders dan zo dom en Belgen zo slim?
Het gaat er dus om dat ondanks het feit dat die pop niet op de rijbaan staat men toch een baan op schuift. Kortom: nergens voor nodig om op de rijbaan te gaan staan.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:04 schreef Light het volgende:
Bij een ambulancebegeleiding gebruiken ze in Belgie vast ook geen pop. Een pop is leuk voor een langere periode, niet voor een situatie die maar zo'n 30 seconden gaat duren.
Inderdaad. Belachelijk dat mensen die agent de schuld geven. Het is overduidelijk dat die automobilist absoluut niet op zat te letten.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:17 schreef raptorix het volgende:
Hier mirror: http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanrijding__.html
Ik heb even getelt, maar die gele auto had minimaal 4 seconden de tijd om te reageren, nadat die auto voor hem naar de andere kant ging.
Er zitten nog iets van 6-7 seconden tussen, daar komt bij dat die auto gewoon helemaal niet afremt dus blijkbaar gewoon niet op zit te letten.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:12 schreef Geerd het volgende:
Sorry hoor maare die vrachtwagen had genoeg tijd nog om hem te zien, maar die auto komt er vlak achteraan, wtf dat verwacht je toch ook niet in een keer zoon jut op de weg??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |