quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie gaat er mee naar Japan? (Het moet wel westers en luxeus blijven natuurlijk).
Hij lijkt trouwens uit zijn bijtfase te zijn! Tegenwoordig is hij meer van het likken en het knuffelen. En ik ben blij dat het een allemansvriendje aan het worden is.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:55 schreef Gellius het volgende:
Dat is een heel fraai hondje geworden.
Ongebruikelijk is het niet, nee, maar ik zie niet in wat dat ertoe doet. Het staat zo (kent u deze nog) schoolvosserig, of liever universiteitsvosserig.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Om nog even terug te komen op cursiveren: het is helemaal niet zo ongebruikelijk om titels van werken (wat voor werken dan ook) in vreemde talen te cursiveren. Dat is dan een minnetje voor Wouter maar een plusje omdat hij pecorino kaas heeft gegeten en nog een plusje omdat ik hem gisteren tegen kwam! Joechei!
En dat gezeik over dat reizen moet ook maar eens afgelopen zijn. Ik vind wel dat C. en Zq. een sterk punt hebben door te zeggen dat het een vorm van verrijking is vergelijkbaar met kunst. Ik ben normaal gesproken een fel verdediger van routine en thuis blijven, maar ik vind dat kunst-argument toch wel overtuigend. Ik moet ook maar eens gaan reizen. Wie gaat er mee naar Japan? (Het moet wel westers en luxeus blijven natuurlijk).
Het is dat ik daar al geweest ben, maar anders....quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie gaat er mee naar Japan? (Het moet wel westers en luxeus blijven natuurlijk).
Je bent van je scriptie af!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef MeneerTim het volgende:
Goedemorgen. Vandaag tijd om de hele dag in Concerto nieuwe cd's te beluisteren.
Ga eens snel naar OUD.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Z, ik heb je hulp nodig.
Moet je nou voor een herfst/winter-baby rompertjes met lange mouwen kopen? En zet je het badje in de babykamer of in de badkamer?
Ik probeer de schade te beperken.quote:
Ik probeer ook hier de schade te beperken.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk, maar moeten wij daar onder lijden?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Z, ik heb je hulp nodig.
Moet je nou voor een herfst/winter-baby rompertjes met lange mouwen kopen? En zet je het badje in de babykamer of in de badkamer?
Je trekt er toch altijd iets overheen? Is dat dan niet warm genoeg?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef Z het volgende:
[..]Lange mouwen zijn lekker warm. Warmte is goed voor baby's. Ze zijn wel wat onhandig als je er nog een trui/shirt over heen trekt.
Gewoon een dekentie is prima.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik probeer ook hier de schade te beperken.
Vooruit, nog een vraag voor Z: heb je een voetenzak voor in de MaxiCosi echt nodig? Kun je niet gewoon een dekentje om de baby heen gooien als het echt koud is? (Het klinkt als geldklopperij, een voetenzak. Een dekentje van de Blokker kost maar een paar euro.)
Dat is echt één van de meest ranzige topics op Fok. Maar dat komt vooral omdat veel van die vrouwen veel te dik zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld nog geen foto van mijn buik gepost. Dat vind ik al heel wat!
Nee, als ze echt klein zijn moet daar nog wel wat overheen. Warmte is belangrijk, hij zit nu ook lekker warm.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je trekt er toch altijd iets overheen? Is dat dan niet warm genoeg?
Het is zo lastig om nu al kleding in te kopen aangezien overal nog de zomercollectie ligt. Bij de Hema hebben ze ook heel leuke rompertjes in de aanbieding, maar allemaal zonder mouwen.
Ik let op m'n woorden.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef Gellius het volgende:
Ik wil vast even zwaaien naar mevrouw Z.
.
Het schijnt normaal te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:47 schreef Gellius het volgende:
Kom Claudia. Je wordt nu een beetje eng hoor.
Er is niets aan te doen. Ik kan ook al hele Sesamstraat cd's meezingen. Wat je wel aan moet spreken is dat kinderen, in ieder geval de mijne, helemaal verzot zijn op boekjes.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:47 schreef Gellius het volgende:
Kom Claudia. Je wordt nu een beetje eng hoor.
Ja! Tijd voor een paar dagen walgelijke decadentie. Misschien vanavond ook maar eens Inglorious Basterds zien.quote:
Tja, of het nu de tweede, de eerste of de eredivisie is, het blijven toch de special olympics he.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef zodiakk het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat MeneerTim kiest voor een carriere in dienst van de publieke zaak (en dan niet bij de 'lowly' gemeenten of *ril* de provincie *ril*, maar gewoon bij de Rijksoverheid, the government).
In het centrum van Leuven, tussen het Foch- en Herbert Hooverplein.quote:
Dat zie je helemaal verkeerd. Mijn motieven zij uitsluitend materialistisch. GELD GELD GELD!!!!!!!1111quote:Op woensdag 2 september 2009 11:35 schreef zodiakk het volgende:
Ik ga er trouwens vanuit dat MeneerTim kiest voor een carriere in dienst van de publieke zaak (en dan niet bij de 'lowly' gemeenten of *ril* de provincie *ril*, maar gewoon bij de Rijksoverheid, the government).
Het gaat om MACHT.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef MeneerTim het volgende:
Dat zie je helemaal verkeerd. Mijn motieven zij uitsluitend materialistisch. GELD GELD GELD!!!!!!!1111
'navond.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef Frollo het volgende:
Een goeden.
Dat doet me denken aan: 'You have nothing, you have no direction. You have no motive. All you want is money. You don't even know what money is! You want it, but when you get it, you wouldn't even know what to do with is. Just smear it up your asshole and swallow it.'quote:Op woensdag 2 september 2009 14:30 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Mijn motieven zij uitsluitend materialistisch. GELD GELD GELD!!!!!!!1111
Dat is zeker tragisch want in de schil (of er net onder of zo, don't look at me want ik ben niet Sonja) zitten juist de meeste vitaminen. Dat maakt aardappelen eigenlijk net mensen. Of mensen net aardappelen, afhankelijk van je levensovertuiging.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef JAM het volgende:
Wat een schril contrast met een jaartje terug ervaar ik toch. Vroeger liet ik me nog eens uit eten nemen door oudere mannen en dan kreeg ik heerlijke lamskroontjes en chocolademousse na in ruil voor wat flauwe grapjes en een glimlach. Tegenwoordig is het zo erg gesteld dat ik mijn eigen aardappelen schil.
Ik ben al u-ren wakker.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:42 schreef Gellius het volgende:
Daar vind ik het eigenlijk nog een beetje te vroeg voor. 'k Zit aan de thee.
Inderdaad! Allemachtig, wat een mooie foto's.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:41 schreef Z het volgende:
Ziet er allemaal echt prachtig uit Shady! Ik wil ook.
Hoe, qua uiterlijk, qua manier van doen?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Die Karst T., hè, dat is net mijn broertje.
'Het was altijd zo'n leuke een aardige jongen. Ik kan me niet voorstellen dat uitgerekend hij zoiets zou doen. Maar ja, hoe goed kende ik hem eigenlijk?' Zo'n type.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe, qua uiterlijk, qua manier van doen?
Ik heb niet eens een jas gekocht. Ik trek stug al mijn oude jassen nog aan, ookal gaan die niet meer dicht.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb al drie paar laarzen voor de herfst en winter. En niemand houdt me tegen.
Het lijkt best goed te gaan nu! Karst had ook van die fases...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:39 schreef Lienekien het volgende:
Maar laatst zei je nog dat het best goed gaat met je broer. Karst T. had geloof ik nooit een relatie.
Ik heb een tas voor m'n werk nodig, een handtas en een verzorgingstas (drie stuks dus). Ik vind helaas bijna alle tassen lelijk.quote:Een jas (of meer). Volgende missie. Oh nee, ik wil een tas. (Ik heb binnenkort een bruiloft)
Dat heb ik nu soms al met de hond!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:00 schreef mane het volgende:
Mijn nieuwe geliefde had gisteravond een kleine inzinking omdat de verantwoordelijkheid voor de kinderen hem soms teveel wordt. In de zin van: 'houdt het dan nooit op!' (Carice-van-Houten-imitatie).
Als je het omdraait klinkt het al een stuk vriendelijker: blijfthuismoeder.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef zodiakk het volgende:
'thuisblijfmoeder', dat is wel een wat denigrerende term.
Je hoeft dan ook niet veel respect te hebben voor die vrouwen die na het uitpoepen van een kind besluiten om zichzelf maar te vergeten.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef zodiakk het volgende:
'thuisblijfmoeder', dat is wel een wat denigrerende term.
Ja, maar wordt dat nog ergens uitgezonden dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:35 schreef JAM het volgende:
Kijken jullie ook zo graag naar Dr. Katz? Ik moet daar erg om lachen.
Ja hoor. Op http://thepiratebay.org bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar wordt dat nog ergens uitgezonden dan?
Dat "in tot" doet me meer pijn dan het cursiveren.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:35 schreef JAM het volgende:
Zo, dan ga ik nu ook eens naar die foto's kijken,- hoewel ik ben bang voor In tot the Wild-associaties.
Excuus voor het cursiveren, Wouter! Wat gênant toch weer!
Kijk nu! Een tikfoutje! Nu, daar moet ik me niet vaker op laten betrappen natuurlijk. In ieder geval, mijn nederigste spijtbetuiging. Dan nu een receptje.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat "in tot" doet me meer pijn dan het cursiveren.
Wat romantisch. Wel bewaren hoor die epistels, zodat ze dat ooit nog eens tot romcom kunnen verfilmen.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:46 schreef JAM het volgende:
Dan denk ik dat ik nu eens een lelijk meisje ga e-mailen waarin ik bepleit dat mijn zogenaamde liefde voor haar niets anders dan misplaatste vadergevoelens zijn.
In pak aankomen blijkt altijd weer totaal overdreven te zijn. Hoewel, dat was bij de VPRO, BNN en Berenschot wel te verwachten. Voortaan dus gewoon een nette broek en een netjes gestreken overhemd.quote:
'n Nieuwe kaskraker.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat romantisch. Wel bewaren hoor die epistels, zodat ze dat ooit nog eens tot romcom kunnen verfilmen.
quote:
quote:
Daar ben ik van op de hoogte, en om die reden geef ik bij elk ziekenhuisbezoek aan dat ik t.z.t. een ruggenprik wil. (Ik krijg overigens altijd als antwoord dat het niet in mijn dossier hoeft en dat het wel goedkomt. Ik ben niet bepaald overtuigd, maar goed.)quote:Op donderdag 3 september 2009 19:49 schreef Lienekien het volgende:
Nederland schijnt vrij uniek te zijn in de mate waarin 'natuurlijk' wordt bevallen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:35 schreef JAM het volgende:
Excuus voor het cursiveren, Wouter! Wat gênant toch weer!
Ik vind het denigrerend, omdat het marginaliserend werkt. Zelfde geldt voor 'werkende' moeder, of 'alleenstaande' moeder. Het zijn van die categorieën die beleidsmakers bedachten toen doelgroepenbeleid nog salonfähig was.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef ShadyLane het volgende:
Waar zit het denigrerende hem in? Dat het als norm impliceert dat ze werkt? Die norm is er al sinds jaar en dag, al vond het werken destijds misschien vaker thuis plaats, op de boerderie of in de mandenmakerswerkplaats aan huis. Zorgen voor de peuters deed gewoon het oudste kind.
Maar goed, dat neemt niet weg dat iemand de term denigrerend kan vinden.
En wat dacht je van 'moeder', of 'ambtenaar'.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:34 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerend, omdat het marginaliserend werkt. Zelfde geldt voor 'werkende' moeder, of 'alleenstaande' moeder. Het zijn van die categorieën die beleidsmakers bedachten toen doelgroepenbeleid nog salonfähig was.
Ik begrijp je reden, alleen vind ik cursiveren zelf wel functioneel.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Maar ben ik dan echt de enige?
Deze termen vind ik minder marginaliserend werken, omdat ze te breed zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
En wat dacht je van 'moeder', of 'ambtenaar'.
Eens, jij gebruikt hem daar functioneel (al had het ook met een accent gekund). Maar JAM...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp je reden, alleen vind ik cursiveren zelf wel functioneel.
Tegenwoordig hebben vrouwen 24 uur per dag recht op pijnbestrijding. Daar maak ik me geen zorgen over. Ik moet alleen op tijd gestopt zijn met de bloedverdunners om pijnbestrijding te mogen, en ik hoor daar vooralsnog wisselende verhalen over van de verloskundigen. Dat zit me wel dwars. Ook hoop ik niet t.z.t. afgescheept te worden met een 'u heeft nog niet genoeg ontsluiting om naar het ziekenhuis te komen' om later geconstateerd te krijgen dat ik te veel ontsluiting heb voor een ruggenprik.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef Z het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je 's nachts bevalt Claudia? Ik heb wel eens gehoord dat anesthesisten niet per se nachtdiensten draaien. En aangezien de meeste bevallingen 's nachts beginnen ...
Heeft ze dat echt gedaan of was dit een hypothetische illustratie?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Alsof ik Victoria Beckham ben die haar kind weken te vroeg laat halen om nog een paar extra kilo's aankomen te vermijden.
Och, ik weet er het fijne ook niet van. Het heeft er volgens mij mee te maken dat je op het einde moet gaan persen en dat je daar de persdrang voor moet voelen. Tegen die tijd wordt de pijnstilling in de regel afgebouwd. (Toch lees ik ook weer verhalen van vrouwen die de persdrang niet gevoeld hebben door de ruggenprik en gewoon op commando hebben zitten persen.)quote:Op donderdag 3 september 2009 22:22 schreef Wouter1989 het volgende:
Weten jullie dat ik in sommige opzichten een heel onnozel jongetje ben? Ik weet bijvoorbeeld niet waarom je bij een bepaalde mate van ontsluiting geen ruggeprik meer zou kunnen/mogen krijgen. Ik ben dan weer niet onnozel dat ik niet weet wat ontsluiting is.
Het is een gerucht. Ik heb nog wel even zitten googelen, maar ik kon geen bewijs vinden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gedaan of was dit een hypothetische illustratie?
Zeg nooit nooit. Er zijn al gekloonde honden ratten schapen enz., wie weet over een jaar of tien ook wel gellii!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef Gellius het volgende:
hoewel ik niet zwanger ben en nooit zal worden
Voor wat betreft die persdrang: je ligt aangesloten op een monitor en tegen de tijd dat er geperst moet worden is dat tijdens de weeën. Met een ruggenprik voel je die misschien niet (ligt eraan hoe lang geleden de ruggenprik gezet is), maar op de monitor is wel te zien dat er een wee is. Van de bevalling die ik heb meegemaakt als toeschouwer herinner ik me dat nog erg goed: het ingespannen kijken naar de monitor van as. moeder en vader en de verpleegkundige, om te zien of er weer geperst mocht worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, ik weet er het fijne ook niet van. Het heeft er volgens mij mee te maken dat je op het einde moet gaan persen en dat je daar de persdrang voor moet voelen. Tegen die tijd wordt de pijnstilling in de regel afgebouwd. (Toch lees ik ook weer verhalen van vrouwen die de persdrang niet gevoeld hebben door de ruggenprik en gewoon op commando hebben zitten persen.)
-Edit- Misschien is het wel omdat het dan simpelweg te laat is voor de ruggenprik in werking treedt?
Trainspotting, voor een vriend die in Edinbrough gaat studeren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:03 schreef Z het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht bij de Concerto Mr. T?
Bardienst?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ze hebben me ingeroosterd voor een bardienst van 2 tot 4, trouwens. Weten die lui niet hoe oud ik ben?
Het is lastig.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef MeneerTim het volgende:
Dat ziet eruit als een spannend boek. Ik vind het wel zonde, die teloorgang van de bijen. Is er iets op individueel niveau wat we kunnen doen? Mijn bananenplant op het dak trekt vooral wespen aan. En tarantula's.
Ook hier: uiteindelijk valt de bij ten prooi aan de varraomijt, maar het gaat om wat daaraan vooraf gaat. Waarom kon de Varroa destructor op zo grote schaal toeslaan? De bij en de mijt leefden samen, dat ging (relatief) vrij aardig. Plotseling is er een mijt ontstaan die op wereldwijde schaal het aantal bijenkolonies decimeert. Volgens het eerdergenoemde boek * zijn de bijenhouders zelf ook oorzaak van het probleem. Door onjuist gebruik van mijtenbestrijdingsmiddelen, is er een resistente mijt gecreëerd, en is deze één van de belangrijkste veroorzakers van CCD (Colony Collapse Disorder).quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:01 schreef NoCigar het volgende:
Het is de varroamijt.
Dat klinkt echt precies als de avonden in 't honk in het dorp waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef ShadyLane het volgende:
Het was inderdaad lollig. Het is in zo'n krakershol en ze hebben daar geen tap. Dus bier uit flesjes, cola gewoon uit een grote colafles in een glas etc. Kost allemaal niks (bier 1,30, wodka 1,50, mix 2 euro, fris 50 centen) dus er wordt gezopen als een tierelier. Totaal hectisch dus, ook omdat er maar twee koelkasten zijn en je dus aan 1 stuk door moet bijvullen. Ik begrijp nu waarom het bier daar nooit koud is.
Ik versta mensen nooit als er harde muziek is, dus dat was lollig. Ook lollig is dat het niemand na een bepaald tijdstip nog uitmaakt wat ie te drinken krijgt en hoeveel wisselgeld. Ons maakte het allemaal ook geen klap uit, dus iedereen kreeg enorme porties wodka. Van naleving van het rookverbod geen spoor.
Al met al een goed feest, en dat met drie ontiegelijke kutbands.
Ik ook (niet).quote:Op maandag 7 september 2009 09:34 schreef Z het volgende:
Ik werk normaal niet op maandag. Ik moet nog even ergens motivatie vandaan halen.
Dat is boffen zeg.quote:Op maandag 7 september 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Crisisperikelen jongens? Ik ga hopelijk binnenkort juist een dagje minder werken.
Je gaat toch niet beweren dat je Broes schaart onder een uitgesproken muzieksmaak?!quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb hobby's én een uitgesproken muzieksmaak.
Hmm. Eigenaardig.quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb hobby's én een uitgesproken muzieksmaak.
Dat is een fase (hoop ik voor jou en je neefje).quote:Op maandag 7 september 2009 12:31 schreef Gellius het volgende:
Overigens is mijn neefje van 15 thans 'fan' van Jim Morrisson. Dat is voor mij als oom en mentor een zware slag, moet ik toegeven.
Het is in ieder geval geenquote:Op maandag 7 september 2009 12:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je Broes schaart onder een uitgesproken muzieksmaak?!
En het is ook niet alsof ik verder nergens naar luister.quote:"vanalles wat, top40, maakt me niet zoveel uit"
Nou ja comazuipen of Jim Morrison, je kunt je afvragen wat tragischer is.quote:Op maandag 7 september 2009 12:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zolang hij coma-zuipen niet als hobby heeft mag je niet klagen!
Wat ill!quote:Op maandag 7 september 2009 12:44 schreef Gellius het volgende:
Mijn vrouw heeft The Jam als ringtone. Ik heb natuurlijk geen ringtone.
Ik hoop dat ze mee leest.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Z het volgende:
De mijne is toch altijd net iets iller dan die van jou.
Kan zijn, maar dan is de mijne weer wat stiller, en dat is ook fijn, moet je maar denken.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef Z het volgende:
De mijne is toch altijd net iets iller dan die van jou de jouwne.
Hou je wel mooi tijd over voor je hobby's.quote:Op maandag 7 september 2009 12:57 schreef Lienekien het volgende:
De kabel ligt eruit. Ik hoop dat die straks weer werkt, anders mis ik vanavond 'Lost in Austen'.
quote:Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Hou je wel mooi tijd over voor je hobby's.
Wasmachine het raam uit en een handwasje doen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:10 schreef Lienekien het volgende:
De vloeren dweilen kost ook maar tien minuten.
quote:If my poetry aims to achieve anything, it's to deliver people from the limited ways in which they see and feel.
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef Gellius het volgende:
Ik heb hem wijs gemaakt dat Something Against You van de Pixies over Jim Morrisson gaat, .
Bijsturen! Dat hoor je als mentor te doen. En dan niet zeggen dat J.M. niks is, maar hem juist de hemel in prijzen. Je neefje álles laten horen, of bijvoorbeeld honderd keer achter elkaar Riders on the storm beluisteren en maar blijven beargumenteren dat het een geniaal nummer is, tot ie vanzelf smeekt om the Pixies.quote:Op maandag 7 september 2009 12:31 schreef Gellius het volgende:
Overigens is mijn neefje van 15 thans 'fan' van Jim Morrisson. Dat is voor mij als oom en mentor een zware slag, moet ik toegeven.
Dat is toch geen hobby ... Of doe je dit dagelijks een uurtje?quote:Op maandag 7 september 2009 15:57 schreef mane het volgende:
Mijn hobby is 'proberen mijn poes Noortje te knuffelen'. Aangezien ze nogal tegenstribbelt, is dat niet alleen een hobby, maar ook een sport. En een kunst. En wellicht een vorm van dierenmishandeling.
Het dresseren van een poes zou wel onder de noemer hobby vallen denk ik. Althans volgens de 'Hobby handleiding voor dummies'.quote:Op maandag 7 september 2009 16:16 schreef mane het volgende:
Staat in de 'Hobby handleiding voor dummies' dat het een must is je hobby dagelijks een uurtje te beoefenen? Dat is slecht nieuws voor ar-me Noortje.
Daar was ik een paar weken geleden. Fijne tuin ook.quote:Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef mane het volgende:
Gellius, ben je ooit in het chateau geweest in Fontainebleau?
[ afbeelding ]
Ik was er dit weekend en heb er onder meer het bed van Marie-Antoinette bewonderd.
[ afbeelding ]
Wat morbide.quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Mainport het volgende:
Ik was vandaag in het Media Art Café
You moron. That's one of God's easiest jokes!quote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Mainport het volgende:
Ik was vandaag in het Media Art Café en zei tegen de man die mijn ei met spek bakte: "Wat een highbrow tent," waarna ik moest uitleggen wat ik daarmee bedoelde en dat lukte mij niet.
Ik heb een nieuw usericon ingesteld.quote:Op maandag 7 september 2009 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Blijf trouwens maar lekker in de achterhoek wonen![]()
Politiek cafe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Decameronquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef MeneerTim het volgende:
Ik zag laatst een Italiaans boek wat ik wilde hebben, maar ik weet niet meer welke het is. Jullie enig idee?
Ik zie nog steeds Emma Watson hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 23:38 schreef Mainport het volgende:
Het tukkertopic blijkt een van de onveiligere plekken op dit forum. Ik plaatste een oproep voor een kamer in Enschede, en kreeg de reactie dat als ik hetzelfde meisje was als in mijn usericon die persoon nog wel een plekje vrij had. Toen hij echter in mijn fotoboek had gekeken, zei hij:
[..]
Ik heb een nieuw usericon ingesteld.
En zo hoort het ook. Zeker als je om je heen Frank boeijen en Duran Duran hoort.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Ik was toen véél te arrogant om wispelteurig te zijn. Mijn muziekbeleving als puber was één monolitisch blok ijzige afkeur van de smaak van anderen.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:07 schreef Gellius het volgende:
Hebben we al iets binnen van mevrouw Z?
quote:Mijn theorie ten aanzien van hobby's: vrouwen hebben nu eenmaal een veel drukker sociaal leven dan mannen en dus geen hobby's nodig. Bovendien: ik heb er toch helemaal geen tijd voor?
Maar Laura zelf vindt zeilen ook echt heel leuk hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:27 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt me vreselijk, als je de hobby van één van je ouders bent.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:27 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt me vreselijk, als je de hobby van één van je ouders bent.
Ik heb dan weer de Allemande uit de eerste suite voor lautenwerk (dus niet voor luit, zoals iedereen maar wil beweren) van meneer Bach als ringtone uitgevoerd op gitaar, door mijzelf. Dat is pas ill. Jahaa! Dat wisten jullie niet he, dat ik behalve Groot Literair Talent, Arrogante Kwast, Begenadigd Minnaar, Kutjeskenner en Hoererende Zuiplap ook nog Klassiek Gitarist ben.quote:Op maandag 7 september 2009 12:44 schreef Gellius het volgende:
Mijn vrouw heeft The Jam als ringtone. Ik heb natuurlijk geen ringtone.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb dan weer de Allemande uit de eerste suite voor lautenwerk (dus niet voor luit, zoals iedereen maar wil beweren) van meneer Bach als ringtone uitgevoerd op gitaar, door mijzelf. Dat is pas ill. Jahaa! Dat wisten jullie niet he, dat ik behalve Groot Literair Talent, Arrogante Kwast, Begenadigd Minnaar, Kutjeskenner en Hoererende Zuiplap ook nog Klassiek Gitarist ben.
Zo was dat bij mij ook en zo is het nog steeds. Buiten de andere jazzliefhebbers die ik ken draait de hele wereld maar kutmuziek en kankerherrie. Zo denk ik er werkelijk over.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef Gellius het volgende:
Ik was toen véél te arrogant om wispelteurig te zijn. Mijn muziekbeleving als puber was één monolitisch blok ijzige afkeur van de smaak van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |