quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie gaat er mee naar Japan? (Het moet wel westers en luxeus blijven natuurlijk).
Hij lijkt trouwens uit zijn bijtfase te zijn! Tegenwoordig is hij meer van het likken en het knuffelen. En ik ben blij dat het een allemansvriendje aan het worden is.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:55 schreef Gellius het volgende:
Dat is een heel fraai hondje geworden.
Ongebruikelijk is het niet, nee, maar ik zie niet in wat dat ertoe doet. Het staat zo (kent u deze nog) schoolvosserig, of liever universiteitsvosserig.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Om nog even terug te komen op cursiveren: het is helemaal niet zo ongebruikelijk om titels van werken (wat voor werken dan ook) in vreemde talen te cursiveren. Dat is dan een minnetje voor Wouter maar een plusje omdat hij pecorino kaas heeft gegeten en nog een plusje omdat ik hem gisteren tegen kwam! Joechei!
En dat gezeik over dat reizen moet ook maar eens afgelopen zijn. Ik vind wel dat C. en Zq. een sterk punt hebben door te zeggen dat het een vorm van verrijking is vergelijkbaar met kunst. Ik ben normaal gesproken een fel verdediger van routine en thuis blijven, maar ik vind dat kunst-argument toch wel overtuigend. Ik moet ook maar eens gaan reizen. Wie gaat er mee naar Japan? (Het moet wel westers en luxeus blijven natuurlijk).
Het is dat ik daar al geweest ben, maar anders....quote:Op woensdag 2 september 2009 09:34 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie gaat er mee naar Japan? (Het moet wel westers en luxeus blijven natuurlijk).
Je bent van je scriptie af!quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef MeneerTim het volgende:
Goedemorgen. Vandaag tijd om de hele dag in Concerto nieuwe cd's te beluisteren.
Ga eens snel naar OUD.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Z, ik heb je hulp nodig.
Moet je nou voor een herfst/winter-baby rompertjes met lange mouwen kopen? En zet je het badje in de babykamer of in de badkamer?
Ik probeer de schade te beperken.quote:
Ik probeer ook hier de schade te beperken.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk, maar moeten wij daar onder lijden?
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
Z, ik heb je hulp nodig.
Moet je nou voor een herfst/winter-baby rompertjes met lange mouwen kopen? En zet je het badje in de babykamer of in de badkamer?
Je trekt er toch altijd iets overheen? Is dat dan niet warm genoeg?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef Z het volgende:
[..]Lange mouwen zijn lekker warm. Warmte is goed voor baby's. Ze zijn wel wat onhandig als je er nog een trui/shirt over heen trekt.
Gewoon een dekentie is prima.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik probeer ook hier de schade te beperken.
Vooruit, nog een vraag voor Z: heb je een voetenzak voor in de MaxiCosi echt nodig? Kun je niet gewoon een dekentje om de baby heen gooien als het echt koud is? (Het klinkt als geldklopperij, een voetenzak. Een dekentje van de Blokker kost maar een paar euro.)
Dat is echt één van de meest ranzige topics op Fok. Maar dat komt vooral omdat veel van die vrouwen veel te dik zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld nog geen foto van mijn buik gepost. Dat vind ik al heel wat!
Nee, als ze echt klein zijn moet daar nog wel wat overheen. Warmte is belangrijk, hij zit nu ook lekker warm.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je trekt er toch altijd iets overheen? Is dat dan niet warm genoeg?
Het is zo lastig om nu al kleding in te kopen aangezien overal nog de zomercollectie ligt. Bij de Hema hebben ze ook heel leuke rompertjes in de aanbieding, maar allemaal zonder mouwen.
Ik let op m'n woorden.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef Gellius het volgende:
Ik wil vast even zwaaien naar mevrouw Z.
.
Het schijnt normaal te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:47 schreef Gellius het volgende:
Kom Claudia. Je wordt nu een beetje eng hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |