Volgens mij is het deze maand zelfs gratis als de decoder aanschaft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's nieuw. Je kunt met een digitale decoder voor 1 euro het einde bestellen. Echt een briljante strategie.
Ik download 500 Terabyte per seconde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
20 minuten om een film te downloadenHoogstens 3 minuten behoort het te duren
Of spreek je over HD films?
Is dit echt waar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's nieuw. Je kunt met een digitale decoder voor 1 euro het einde bestellen. Echt een briljante strategie.
Jij downloadt nog 700 MB pauper divx'jes?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
Dus?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik download 500 Terabyte per seconde.
BBC is toch net als Nederland 1? Die doen zoiets ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef W00fer het volgende:
Wat je download maakt niet uit. De klacht hier is dat het achterlijk is om een film weg te draaien voor het einde.
Buitenlandse tv zenders draaien nooit films weg voor het einde. Kijk naar de BBC, die laten het wel goed zien !
Tuurlijk is het achterlijk, maar daarom download ik dus films. Wat is er nou mooier om een film in bed te kijken in HD met surround met een biertje zonder die achterlijke kop van Gerard Joling steeds in beeld?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef W00fer het volgende:
Wat je download maakt niet uit. De klacht hier is dat het achterlijk is om een film weg te draaien voor het einde.
Gayniggers from outer space (wel in HD natuurlijk)quote:Op woensdag 2 september 2009 00:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Noem jij eens een film op tv die niet te downloaden is dan?
Want die zenden ze ook in HD uit op TV?quote:Op woensdag 2 september 2009 02:00 schreef Mithd het volgende:
[..]
Gayniggers from outer space (wel in HD natuurlijk)
Dat maakt mijn fallus groter.quote:
Dat komt omdat het complete budget van de publieke omroepen op gaat aan de presentatoren.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:11 schreef W00fer het volgende:
Inderdaad. Behalve dat Nederland 1 weigert om fatsoenlijke films aan te kopen. Ik weet dat BBC een budget heeft dat vele malen hoger is, maar dan nog !
Ik heb nog ff het volledige einde gekeken, maar volgens mij heb ik ook niks gemist...quote:Op woensdag 2 september 2009 09:43 schreef ach het volgende:
[..]
Hier zie je nog minder dan wat je gister op tv zag, wat heb ik gister gemist dan?
Mensen die het nodig vinden te vertellen over hun snelle verbinding.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat ook echt te kijken van WTFBBQ nou knippen ze gewoon de laatste seconde clue weg.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Die ene milimeter...quote:Op woensdag 2 september 2009 07:47 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat maakt mijn fallus groter.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:11 schreef speknek het volgende:
Het stukje dat je miste wasAha, maar dat wist je al ver voor het einde dus dat was niet echt de clue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat ook echt te kijken van WTFBBQ nou knippen ze gewoon de laatste seconde clue weg.
Ik vond het juist wel cool dat die andere gast er helemaal niet naar keek.
De DVD? Je bedoeld Blu-ray? En sowieso, kopenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:28 schreef 3keernix het volgende:
Koop dan gewoon de DVD sjeezus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |