Volgens mij is het deze maand zelfs gratis als de decoder aanschaft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's nieuw. Je kunt met een digitale decoder voor 1 euro het einde bestellen. Echt een briljante strategie.
Ik download 500 Terabyte per seconde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
20 minuten om een film te downloadenHoogstens 3 minuten behoort het te duren
Of spreek je over HD films?
Is dit echt waar?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's nieuw. Je kunt met een digitale decoder voor 1 euro het einde bestellen. Echt een briljante strategie.
Jij downloadt nog 700 MB pauper divx'jes?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
20 minuten om een film te downloadenHoogstens 3 minuten behoort het te duren
Of spreek je over HD films?
Dus?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik download 500 Terabyte per seconde.
BBC is toch net als Nederland 1? Die doen zoiets ook niet volgens mij.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef W00fer het volgende:
Wat je download maakt niet uit. De klacht hier is dat het achterlijk is om een film weg te draaien voor het einde.
Buitenlandse tv zenders draaien nooit films weg voor het einde. Kijk naar de BBC, die laten het wel goed zien !
Tuurlijk is het achterlijk, maar daarom download ik dus films. Wat is er nou mooier om een film in bed te kijken in HD met surround met een biertje zonder die achterlijke kop van Gerard Joling steeds in beeld?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:05 schreef W00fer het volgende:
Wat je download maakt niet uit. De klacht hier is dat het achterlijk is om een film weg te draaien voor het einde.
Gayniggers from outer space (wel in HD natuurlijk)quote:Op woensdag 2 september 2009 00:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Noem jij eens een film op tv die niet te downloaden is dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |