Als het maar niet op Bløf isquote:
Dat staat onder de fotoquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie geen ouders.
Wel een overdosis BB.
Heb je namenquote:
Lang verhaal maar de huurder had allemaal informatie voor mij achtergehouden...quote:
Ik vind het vreemd. En stom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is dat normaal!Hij is alleen vergeten zijn scrotum er uit te laten bungelen.
Heeyy!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hij gaat vast Duitse mongooltjes vastbinden in het toilet!!
Ja, nou zeg dat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd. En stom.
Maar hij kan het hebben
Keukenkast de.... Beukenmast?quote:
Je sloot ze op!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeyy!!
Hoe is het met jou??!!
En dat was slechts een eenmalig incident met die mongooltjes.. Nouhou...
![]()
Oh en ik bond ze niet vast!
de Supergastquote:
Heee en ik zie opeens een witte lijn: staat hij op een voetbalveld??quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:29 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heel heel heel heel erg puberig. misschien is ie z'n zwembroek verloren. Ze hangen al zo laag
G_L is allergisch voor kattenhaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!Flinke sirenes en alles, las ik... Gelukkig is het niet overgeslagen!
En ik zit toch steeds te denken, hier al fokkend: is een kat eigenlijk niet wat voor jou? Het rare is dat ik dat... ja, hoe zeg ik dat? Ja, nou ja, laat ik het zo zeggen, het is bijna cryptisch: ik vind Great_Expectations iemand die wel een kat móet hebben!![]()
nee naja je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou zeg dat.
En hij kan die caravan hebben? We hadden het gisteren namelijk nog over caravans. Dan zal hij nog wel in de kast zitten, want ik ken geen enkele homo die vakantie viert in een caravan!laat staan dat hij daar bewijzen van post op een zogeheten online community!
Neem je toch zo'n schatjequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
G_L is allergisch voor kattenhaar..
Alsof Bang3l zo romantisch is!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom verzin je niks romantisch met Keukenkast
quote:
Ja dat ging per ongeluk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je sloot ze op!!
Hartstikke goed gaat 't. Baan gaat goed. samenwonen ook. Seksleven wat minder, maar dat krijg je nou eenmaal op deze leeftijd. En met jou?
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neem je toch zo'n schatje [ afbeelding ]
Zeg dan niks in plaats van zo´n tease te zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef MisterO het volgende:
Ik kan een hele flauwe opmerking maken, alleen doe ik het niet
Je realiseert het je misschien niet maar uiteindelijk is iedereen op weg naar mij.quote:
Heb ik toch nog een flauwe opmerking gemaakt dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg dan niks in plaats van zo´n tease te zijn.
Ooooooohhh wácht (ja sorry ik heb gewerkt en dan ben ik geestelijk nogal leeg), ja, ik kan nu e.e.a. plaatsen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
G_L is allergisch voor kattenhaar..
Dat zijn zombiekatten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee naja je begrijpt best wat ik bedoel
Zo van... ik had ergere personen kunnen voorstellen in deze fotosetting...
Camperen? Er is niets lekkerders dan camperen
Naaktkatten. Maar bij nader inzien vind ik het toch niet zo bij je passen om een blote poes in je huis te hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zijn zombiekatten?.
En eigenlijk is dat wel handig, want zo'n beest sloopt waarschijnlijk ook van alles als je op je werkt bent. Kom je thuis, je hele inboedel aan flarden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooohhh wácht (ja sorry ik heb gewerkt en dan ben ik geestelijk nogal leeg), ja, ik kan nu e.e.a. plaatsen.Dat is waar ook, sorry.
.
Nee, kamperen is niks voor mij nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]!
Soms dan denk ik wel eens: eigenlijk wil ik het gewoon weer eens een keer doen. Gewoon kijken hoe het is en of het nog bevalt.Maar ik krijg een bepaald iemand never ever mee.
quote:
altijd problemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk.
Maar hartstikke leuk! En écht in Arnhem ook nog??
En begin me niet over de leeftijd. Maar met mijzelf gaat het ook goed, al woon ik (nog) niet samen!Eerst moet ik hier in grefoland nog e.e.a. oplossen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kramperen. Ik vind 4 nachten op Lowlands meer dan zatquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, kamperen is niks voor mij nee.
Eerst dacht ik: je wilt een keer in je boxer gaan bbq'en op een campingquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]!
Soms dan denk ik wel eens: eigenlijk wil ik het gewoon weer eens een keer doen. Gewoon kijken hoe het is en of het nog bevalt.Maar ik krijg een bepaald iemand never ever mee.
Net homo'squote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Katten zijn wel redelijk schijnheilig. Moeten soms niks van je weten, tot je opeens met wat eten in je handen staat, dan ben je opeens hun Grote Vriend en krijg je kopjes en alles..
Pissebedden onder je vochtige slaapmatje, oorwurmen in je toilettas, muggen die je 's nachts lekprikken, geen oog dicht door de snurk/neuk geluiden van de tent naast je. De schimmelgeur van handdoeken die niet willen drogen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: je wilt een keer in je boxer gaan bbq'en op een camping
maar je bedoeld kamperen. nja maar ik vind een caravan nog te luxe dan eigenlijk. Dus een ruime tent, luchtbedjes en 's avonds romantische regen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pissebedden onder je vochtige slaapmatje, oorwurmen in je toilettas, muggen die je 's nachts lekprikken, geen oog dicht door de snurk/neuk geluiden van de tent naast je. De schimmelgeur van handdoeken die niet willen drogen.
Does your cat look like Adolf Hitler? Do you wake up in a cold sweat every night wondering if he's going to up and invade Poland? Does he keep putting his right paw in the air while making a noise that sounds suspiciously like "Sieg Miaow"? If so, this is the website for you.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Katten zijn me te slim. Die kijken met een blik alsof ze morgen de wereld gaan veroveren. Doe mij maar een domme lieve grote zachte knuffelhond.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:20 schreef MisterO het volgende:
Nuno. Iedereen wil mij. Het is niet een vraag wie mij wil. Het gaat erom wie of wat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |